• 1
  • 2
2010-08-07, 21:09
Medlem
Fasads avatar
Nu menar jag inte att man byter sida pga snusbränna, utan att man kastar upp en på var sin sida läppen.

Själv gör jag det och har alltid gjort, undantaget är väll första året när jag började snusa.

Tycker att det är som natt och dag, svårt att förklara varför men jag tror det har med trycket att göra. :P Två snus gör ju att läppen "drar ihop" sig mer. Samt att smaken av de kära grovsnuset blir mycket intensivare och saftigare!

Så, Gör du detta? Varför? Skulle du rekomendera detta?
Avskyr du detta, isf varför?
Citera
2010-08-07, 21:14
Bannlyst
Det händer väl, tycker att det är gött ibland. Jag vet inte varför men ibland så känner man bara för det.
Citera
2010-08-07, 21:15
Medlem
dekanmis avatar
Jag har faktiskt försökt, men det är så sjukt obekvämt på ena sidan så jag klarar inte av det. Har snusat på höger sida sedan jag började för snart 8 år sedan.
Citera
2010-08-07, 21:17
Medlem
nej bara på ena sidan har provat med "två" inne men det funkar inte. så jag kör "solo" såsäga
Citera
2010-08-07, 21:17
Medlem
gjort det en gång med lös snus faktiskt ahha ran ut efter 30 min faktiskt
Citera
2010-08-07, 21:20
Medlem
Fasads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Jag har faktiskt försökt, men det är så sjukt obekvämt på ena sidan så jag klarar inte av det. Har snusat på höger sida sedan jag började för snart 8 år sedan.
Men vad gör du när snusbränna uppstår då?

Själv kör jag bara på så går de över
Citera
2010-08-07, 21:21
Medlem
dekanmis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fasad
Men vad gör du när snusbränna uppstår då?

Själv kör jag bara på så går de över

Samma här. Visst, jag snusar väl lite mindre och så brukar jag skölja med vatten så att det svalkar!
Citera
2010-08-07, 21:23
Medlem
McGajvers avatar
Jag gör det alldeles för ofta, är precis som det inte känns om man bara har en inne länge. Just nu har jag en lös på ena sidan och en påse på andra. Ger god effekt
Citera
2010-08-07, 21:41
Medlem
heeliumapas avatar
Tycker faktiskt snusbrännan svider lite skönt, så ibland brukar jag bara slänga över snusen på höger sida under läppen, så det svider lite. Men jag brukar oftast köra "solo"
Citera
2010-08-07, 22:29
Medlem
Jag brukar göra det när snusen känns för svag men fortfarande är "ny". Då lägger jag in en till samtidigt .
Citera
2010-08-07, 22:31
Medlem
FarbrorKjells avatar
På den tiden jag snusade, så användes båda sidorna. Det sved så jäkligt annars
Citera
2010-08-08, 12:59
Medlem
ZloHs avatar
Snusar nog bara på ena sidan, känns bara så knöligt annars. Kan dock lägga in två stycken på samma sida om jag behöver vakna till ordentligt så att säga .
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in