2010-08-07, 14:36
Medlem
Tjena, jag och min kompis har nu intagit 20mg nasalt och 10mg oralt. Vi undrar nu hur det r med att sova senare, om jag ska kunna sova vid 01.00 ungefr nr kan man ta sista dosen. Har nmligen 20mg kvar och vill grna kunna sova ikvll sen.

Hur r det med alkohol frresten, kan man dricka och vad hnder nr detta grs?

Tack i frhand Mvh Brooor
Citera
2010-08-07, 14:40
Medlem
10mgs avatar
Om det intagits nu kan du lugnt sova vid 1-tiden. Ta inget ca 2,5-3 timme innan snggende s br det inte vara ngra problem att somna
Citera
2010-08-07, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
Om det intagits nu kan du lugnt sova vid 1-tiden. Ta inget ca 2,5-3 timme innan snggende s br det inte vara ngra problem att somna

Okej gtt, s det r inte som andra uppt droger d ven om allt frsvunnit s r det svrt att slappna av?
Citera
2010-08-07, 15:25
Medlem
Flusons avatar
Du lr ju f rkna med att det kommer bli svrare att somna n vanligtvis, men somna gr du med tanke p den lga dosen.
Citera
2010-08-07, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Du lr ju f rkna med att det kommer bli svrare att somna n vanligtvis, men somna gr du med tanke p den lga dosen.

Jad klart Men hur r det med alkohol d? Blir man ltt full, svrt full,. inte full alls etc...?
Citera
2010-08-07, 15:33
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooor
Jad klart Men hur r det med alkohol d? Blir man ltt full, svrt full,. inte full alls etc...?
Ingen fara med att dricka, knner ingen skilllnad alls ven om jag tagit metylfenidat.
Citera
2010-08-07, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Ingen fara med att dricka, knner ingen skilllnad alls ven om jag tagit metylfenidat.

Okej Okej

Mvh
Citera
2010-11-27, 20:06
Medlem
Du ska inte dricka p metylfenidat d kan det kan ge skador och dubbel effekt som leder till mer biverkningar. Och du blir otroligt aggressiv nr du har druckit p ritalin eller concerta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in