2010-08-05, 20:26
Medlem
birgerburgers avatar
Ibland när man har webbläsaren öppen och läser lite forum här på flashback så scrollar man ner med pgdn. Helt plötsligt slutar det att fungera, focus har tappats från fönstret och man måste trycka med musen på firefox igen för att det ska fortsätta att scrolla ner. Detta är något så in i helvete irriterande och är det bara jag som har problem med det??

Det inbyggda programmet för visning av foton och bilder strular som fan också. När man bläddrar mellan bilderna med pil-tangenterna så upphör det även här att fungera helt plötsligt! Jag måste då klicka med musen på någon av de blå pilarna så att jag åter kan använda tangentbordet. det händer nästan alltid strax efter man har roterat på en bild.

Någon mer som har samma problem? Hur avhjälper man dessa problemen?
Citera
2010-08-05, 20:28
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Har inga problem alls med detta på mina Win 7-maskiner.

Har du kontrollerat så datorn är ren ifrån infekterad[e] filer?
Citera
2010-08-05, 20:53
Medlem
BenAsslicks avatar
Låter ju inte som att det är fel på win7, snarare att du antingen har fått något virus som tabbar åt dig eller så har du ett trasigt tbord eller mus.

Ladda ner MBAM, sök igenom med det och ditt antivirus. Hittas ingenting så formatera om.
Funkar inte det så byt mus/tbord.
Citera
2010-08-05, 22:52
Medlem
Det är något som tar över fokus från webbläsaren. Jag skulle rekommendera att formatera och installera om för att vara säker på att du inte fått in nåt virus eller skräp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in