2009-03-26, 09:25
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CravenKitten
14-20 dagar, sedan brukar det vara fint koloniserat.

Sweetness! Såg idag att lite mycel har börjat bildas. Snart kommer mina älsklingar.
Citera
2009-03-26, 14:57
Medlem
iPees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Ska inte du fråga här istället?

https://www.flashback.org/showthread.php?t=550072

Haha, var sjukt stekt igår när jag skrev det! Inte undra på att jag inte kunde hitta mitt inlägg idag
Citera
2009-03-26, 15:19
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iPee
Haha, var sjukt stekt igår när jag skrev det! Inte undra på att jag inte kunde hitta mitt inlägg idag

Haha ja det förklarar ju saken.
Citera
2009-03-27, 12:13
Medlem
Citat:
Okej, hur är det med betalningen? Krånglig? Hur lång tid tog det innan du fick grejerna och funkade dom bra?

beror på vad man beställer, jag beställde ett gäng med saker som tog oika lång tid o framkalla. men imom 2-3v hade jag grejorna hemma. betalade med kort och det gick fint
Citera
2009-03-27, 18:35
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sushi84
beror på vad man beställer, jag beställde ett gäng med saker som tog oika lång tid o framkalla. men imom 2-3v hade jag grejorna hemma. betalade med kort och det gick fint

Okej dom skickar inte från högrisk land heller va?
Citera
2009-03-27, 19:09
Medlem
Citat:
Okej dom skickar inte från högrisk land heller va?

tror dom finns i österike, itne helt säker
Citera
2009-03-27, 22:05
Medlem
x-dreams avatar
Nån som har spore prints till billig peng?
Citera
2009-03-28, 13:10
Medlem
Princesss avatar
Hej!

Jag aktiverade en cubensis growbox den 19:e mars... Så sen jag hällde av vattnet har det alltså gått 8 dar nu. Det som hittills har hänt är att ytterst lite mycel har börjat synas på ytan, på kanske 3 ställen. Så, är det här normal tillväxttakt, eller är det långsamt?

Mvh / Otålig :-P
Citera
2009-03-28, 13:29
Medlem
CravenKittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Princess
Hej!

Jag aktiverade en cubensis growbox den 19:e mars... Så sen jag hällde av vattnet har det alltså gått 8 dar nu. Det som hittills har hänt är att ytterst lite mycel har börjat synas på ytan, på kanske 3 ställen. Så, är det här normal tillväxttakt, eller är det långsamt?

Mvh / Otålig :-P

Citat:
14-20 dagar, sedan brukar det vara fint koloniserat.
Tadaa~
Citera
2009-03-28, 13:59
Medlem
Princesss avatar
Citat:
Tadaa~
Och vad innebär fint koloniserat? Vitt som snö över hela ytan, eller är det något som inte syns där (på ytan)?
Citera
2009-03-28, 15:27
Medlem
CravenKittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Princess
Och vad innebär fint koloniserat? Vitt som snö över hela ytan, eller är det något som inte syns där (på ytan)?
Det är litet olika för alla antar jag, men efter 14-20 dagar bör det vara runt 80% koloniserat och klart för frukfasen. Det kommer se luddigt ut, men även vara kala fläckar antar jag. Men det är som sagt olika för alla. Jag brukar ha tomma fläckar i mitt substrat, men det växer ändå svamp där.
Citera
2009-03-28, 16:22
Medlem
Princesss avatar
Citat:
Det är litet olika för alla antar jag, men efter 14-20 dagar bör det vara runt 80% koloniserat och klart för frukfasen. Det kommer se luddigt ut, men även vara kala fläckar antar jag. Men det är som sagt olika för alla. Jag brukar ha tomma fläckar i mitt substrat, men det växer ändå svamp där.
Ok. Tack för svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in