Skördade mitt growkit på första flushen idag och det ser bra ut! Har inte vägt det, men gör det när jag väl torkat dem. Inte läge att äta dem färska nu ändå. Jag har lagt svamparna i tidningsklädda plastboxar, de ligger lite huller om buller på varandra då de blev lite fler än väntat, går det bra att torka dem så eller borde jag skaffa en större yta att sprida ut dem på?
Kunde dock inte riktigt hålla fingrarna i styr, utan provåt två ganska stora färska svampar á ca 9g/st i måndags. Det var en jävligt svängd upplevelse; genom hela kroppen spreds en lustfylld extas, och jag var så pirrig att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Känslan av att inte kunna bärga sig inför något riktigt roligt infann sig hela tiden och skrattsalvor utlöstes titt som tätt. Färger slog om på ett ständigt överraskande vis och väl ute med två kamrater blev varje gathörn ett präktigt dramatiskt sceneri. Läckert!

Landingen var trevlig med, det hela bara fejdade ut och strax var jag rätt vanlig. Lyckad utdelning m a o!
Hoppas bara på fler stora skörder nu!