2010-08-05, 00:14
Medlem
Venators avatar
År efter år har "Smålandskräftan" fått högsta betyg i tester, men jag har aldrig sett dessa sälja i Göteborg. Är det någon som vet om de finns i stan? Om inte, var är den närmaste ort där ni köpt dessa?

Jag är storätare av havskräftor, men inte bara tidningarnas tester utan också mina vänner i exempelvis Stockholm säger att just Smålandskräftans små röda rackare är ytterst bra i förhållande till priset och jag hade gärna provat.
Citera
2010-08-05, 00:19
Medlem
Chupacabras avatar
Det brukar finnas i standardsortimentet hos både ICA och Vi-butikerna. Har inte din lokala handlare så fråga personen som är ansvarig, de kan med största sannolikhet ta in ett par burkar åt dig.
Citera
2010-08-05, 00:25
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chupacabra
Det brukar finnas i standardsortimentet hos både ICA och Vi-butikerna. Har inte din lokala handlare så fråga personen som är ansvarig, de kan med största sannolikhet ta in ett par burkar åt dig.

Det var snabbt svar!

Jag har frågat i två ICA-butiker men skall kanske vara lite med påstridig angående beställning...
Citera
2010-08-05, 13:30
Medlem
zepofans avatar
Varför inte ringa eller maila till Smålandskräftan och fråga vart de levererar i Göteborgsområdet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in