Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Du har nog rätt att jag inte är så påläst när det gäller BDSM. Men jag syftar inte på något extremt det räcker med att man kanske vill undvika kroppsvätskor i sängen. Nej, har aldrig hört talats om dessa lakan.
Sedan kanske vardagsrummet var en bättre plats, med tanke på utrustning som till exempel gungan.
Mina kanske är medvetna, vill med det tydligt förtydliga att jag varken tror eller spekulerar bara lyfta fram möjliga förklaringar.
Jag tror nog att vi alla är fullkomligt klara med vad dina
kanske gör där, så den delen behöver du inte förklara.
När det gäller kommentaren om kroppsvätskor undrar jag bara följande:
Vid de tillfällen som du har sex med din flickvän (eller vad du nu har : ) brukar du då avlägsna lakanen, byta ut bäddmadrasserna och lägga i inkontinensskydd för att sedan toppa med gamla bäddmadrasser och det enbart för att skydda sängen från helt vanliga kroppsvätskor, såsom slidsekret och sädesvätska?
I en säng som bara man själv och sin eventuella partner sover i brukar man väl inte bry sig särskilt mycket om den typen av kroppsvätskor?
Det enda som kan komma upp är väl frågan om vem som skall ligga på den blöta fläcken, såvida man inte har så pass rörlig sex att man är över hela sängen för då kvittar det ju.
Med andra ord vem vid sina sunda vätskor (no pun intended : ) skulle göra sig besväret bara för att skydda sängkläderna från att bli lite kladdiga. Det löser de flesta par genom att byta sängkläder en gång i veckan/varannan vecka.