2010-08-09, 13:55
Bannlyst
Stod i tidningen att den häktade sa att hon "rest bort" som ioförsig kan tolkas på olika sätt .

På hennes sida stod det om en resa utomlands i Aug, men också om en resa till Uppsala om jag inte missminner mig. Är detta kontrollerat tro.
Citera
2010-08-09, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Stod i tidningen att den häktade sa att hon "rest bort" som ioförsig kan tolkas på olika sätt .

På hennes sida stod det om en resa utomlands i Aug, men också om en resa till Uppsala om jag inte missminner mig. Är detta kontrollerat tro.

Även en till New York. Hon skulle göra flera resor närmsta tiden.
Citera
2010-08-09, 14:00
Medlem
Citat:

Tyvärr kan jag säga att uppsala är inte akutellt, hade varit jävligt skönt om det hade kunnat vara så men nej.
Citera
2010-08-09, 14:01
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nageln
Även en till New York. Hon skulle göra flera resor närmsta tiden.
Va' glad hon ska bli när hon kommer hem och ser hela hennes sexliv uppfläkt på FB.
Citera
2010-08-09, 14:02
Medlem
Hade dom haft en fyrhjuling så hade det varit framme nu, då båda hennes bilar granskats och nämnts i tidningarna. Alltså har någon annan kört med fyrhjuling där, och det kan väl inte vara svårt att få fram vem som äger en fyrhjuling i närheten. Om han inte lånat någons vill säga, eller stulit en? Men det verkar långsökt.
Citera
2010-08-09, 14:06
Medlem
Quarrels avatar
Fått ett PM. Tack PM:are.
Citat:
Ursprungligen postat av PM
Det är 100 % att det är FS facebook sida, det är bara o kolla fishville loggen... och intressanta uteblivna datum....

Jag är en vän till marina och har träffat dem båda hon är jättesnäll och pratglad medans han är en riktig skummis......

tror inte heller att hon rest iväg då vi hade kontakt dagen innan och pratade om att vi skulle hitta på nått kul i veckan....
På min fråga svarade PM:aren att det var dagen innan försvinnandet som avses. Polisen känner till det.
Citera
2010-08-09, 14:08
Medlem
Liivs avatar
Jag tänkte på det här med att hon har två bilar. Är hon i behov av två bilar?
Eller har FS använt en av bilarna, i så fall har han mest troligt körkort..

Sen FINNS ju fortfarande möjligheten att FS är oskyldig och att det är någon annan som rövat bort/mördat M. Och vem kan det vara i så fall?
Citera
2010-08-09, 14:12
Medlem
Callass avatar
Känns ju som de borde haft ett sånt där fordon av något slag iaf, med tanke på hur de bor. Man kan nog inte lita på att snöröjningen alltid funkar som den ska så där långt från civilisatinen. Annars för "trädgårdsarbete", typ röja bort sly och hämta ved. (Man kan se ved på bilder från tomten.)
Något traktorliknande? Antingen reggat på familjens båtvarv, eller annars oreggat då.
Citera
2010-08-09, 14:20
Bannlyst
Om hon inte är i livet tror jag nog hon ligger i kärret, det ser man att Polisen också är inne på då de inte vill kalla in Försvaret i sökandet. Försvaret kan i Polisens ögon kanske förstöra spår som är viktiga, men vi får se om de ringer in hjälp i sökandet...

Några småfrågor...
Brukar hon ha hästsvans?
Känner hon folk i Jönköpingstrakten?
Samt är hon en nattmänniska?
Senast redigerad av beaver_se 2010-08-09 kl. 14:23. Anledning: Missad bokstav :)
Citera
2010-08-09, 14:22
Medlem
Citat:

Några småfrågor...
Brukar hon ha hästsvans?
Känner hon folk i Jönköpingstrakten?
Samt är hon en nattmänniska?

Nej
Var där ibland iallafall, tror det hade med jobbet att göra men vet inte säkert.
Inte vad jag minns.
Senast redigerad av robotninjan 2010-08-09 kl. 14:25.
Citera
2010-08-09, 14:26
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liiv
Jag tänkte på det här med att hon har två bilar. Är hon i behov av två bilar?
Eller har FS använt en av bilarna, i så fall har han mest troligt körkort..

Nej, det verkar inte som om han har något körkort, inte i nuläget iaf.
Tycker mig ha sett uppgifter om att han åkt fast för både olovlig körning och drogfylla? (Men ids inte försöka leta upp det just nu.) Vet inte om han blivit av med körkortet eller om han aldrig haft något. Någon annan som har klart för sig hur det ligger till med det där?
Senast redigerad av Callas 2010-08-09 kl. 14:29.
Citera
2010-08-09, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av robotninjan
Nej
Var där ibland iallafall, tror det hade med jobbet att göra men vet inte säkert.
Inte vad jag minns.

Okey, bara en liten observation i Torsvik i natt... Utanför Shell/7-eleven. Var säkert nån annan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in