Citat:
Ursprungligen postat av YONI
Lämnar tråden.. men kan inte låta bli att läsa.. eller?
Sorgligt att se att skitstöveln har lyckats dupera en ung tjej.. Nej, maskroos detta duger inte. Lyssna på dina föräldrar och syskon.. de tycker om dig på riktigt! En gammal missbrukare tänker enbart på sig själv.. och sätter sina egna behov främst.
Jag tror inte det är särskilt svårt att "lyckas" med det. Troligen är F expert på att nosa upp "svaga" tjejer. Marina tror jag dock inte var en av dem, utan det var nog hennes mörkare sida som attraherade honom och hans mörkare sida, som attraherade (och dödade) henne. Ifrån början var det troligen riktig attraktion.
Men jag tror F har utseendet på sin sida. Han ser väl ut som en sådan där lagom vild kille med sitt långa hår. Det underlättar säkert för honom att sätta klorna i dessa "svaga" tjejer/kvinnor som lär smälta som smör när F bedyrar hur vackra och underbara de är. Har man som tjej inte fått höra mycket sådant i sitt liv, då är man svältfödd och ett lätt offer för den kille som plötsligt gör det!
Tyvärr finns det en massa individer i vårt samhälle som är skadade, oftast pga sin uppväxt. Och ja, det är tragiskt att cirkeln på något sätt sluts för dessa individer när de dras till varandra av olika skäl och ofta drar med sig varandra i sin undergång.