2010-08-08, 22:15
Medlem
Jag har ännu inte orkat läst alla 939 inlägg. Har man hittat henne än? Vet man vad som har hänt?

Bästa hälsningar tenqqu
Citera
2010-08-08, 22:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Det är löjligt att kalla det "ett slags självförsvar". Att försvara borttappade och handlingsförlamade män som alltid är lättkränkta är något slags standardsvar på Flashback.

Håller med, jag fattar inte hur man kan spela "hon-var-så-taskig-så-jag-var-tvungen-att-mörda-henne"-kortet om och omigen...
Citera
2010-08-08, 22:19
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenqqu
Jag har ännu inte orkat läst alla 939 inlägg. Har man hittat henne än? Vet man vad som har hänt?

Bästa hälsningar tenqqu
Nej. Nej.
Citera
2010-08-08, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Vadå för? H*n har väl lika stor rätt att vara här som någon annan.

Tack Quarrel!

Någon måste väl få ge ut en annan sida av allting... mig klagar ni på men inte när någon skriver "hora" här...
Citera
2010-08-08, 22:24
Medlem
sillobills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
OK, jag trodde Du bad h*n hålla sig borta. Ursäkta.

Ursäkten godtas
Citera
2010-08-08, 22:25
Medlem
Tratexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Detta är jag också nyfiken på. Eftersom Ålevattnet ligger precis utanför och hennes pappa ägde marina så lär hon haft en jolle.

Det första jag tänker på är att det är närmre att åka till bankomaten inne i Stenungsund än att åka ner till Stora Höga, Man har ju Jörlanda rakt nedanför och sedan Kode och kungälv i från Stora Höga och bankomaten. Stenungsund har du centrum lättare att vara obemärkt där än StoraHöga eftersom det är en mindre ort.

Dock så är samtliga uttagsautomater i Stenungsund kameraövervakade vilket jag är tämligen säker på att den i Stora Höga inte är. Adenmarks har bara övervakningskameror för det egna butiksområdet ej utanför där automaten och caféet, skobutiken och frisören är.
Citera
2010-08-08, 22:25
Medlem
sillobills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skridskotjej
Tack Quarrel!

Någon måste väl få ge ut en annan sida av allting... mig klagar ni på men inte när någon skriver "hora" här...

Om du läste mitt svar hade du inte varit en sån struts. Du får gärna vara kvar och som jag skrev hoppas jag att hon kommer hem välbehållen!

Eller åtminstone att ni får ett svar på vad som hänt och varför. Brukar hjälpa då!
Citera
2010-08-08, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sillobill
Om du läste mitt svar hade du inte varit en sån struts. Du får gärna vara kvar och som jag skrev hoppas jag att hon kommer hem välbehållen!

Eller åtminstone att ni får ett svar på vad som hänt och varför. Brukar hjälpa då!

Jag hann inte läsa ditt svar innan jag skrev. Uppfattade oxå det fel... sorry!
Citera
2010-08-08, 22:30
Medlem
sillobills avatar
Citat:
Jag hann inte läsa ditt svar innan jag skrev. Uppfattade oxå det fel... sorry!

Ursäkten godtas även i detta fall! Idag är jag snäll och jag älskar alla. Håller tummarna!
Citera
2010-08-08, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sillobill
Ursäkten godtas även i detta fall! Idag är jag snäll och jag älskar alla. Håller tummarna!

Är du ifrån Bohuslän?
Citera
2010-08-08, 22:36
Medlem
MrBatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tratex
Dock så är samtliga uttagsautomater i Stenungsund kameraövervakade vilket jag är tämligen säker på att den i Stora Höga inte är. Adenmarks har bara övervakningskameror för det egna butiksområdet ej utanför där automaten och caféet, skobutiken och frisören är.

men... var läste jag? att polisen har videoinspelningar från en Statoilmack. Är hundra "nästan" att det stod att den belyste området vid bankomaten... hmm eller var den nära parkeingsplatsen vid pendeln.

Blir jobbigt att leta efter den uppgiften. Någon som vet detta?
Citera
2010-08-08, 22:39
Medlem
sillobills avatar
Citat:
Är du ifrån Bohuslän?

Varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto