Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-20, 07:19
  #84073
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meowgrrr
Scrolla bland kommentarerna i kvinnomördarförfattarens flöde så ser du deras bromance:

https://www.facebook.com/forfattare.andreas.johansson

Nämen, vad puttinuttigt ändå! Jag tappade räkningen på alla hjärtan Fredrik skickat till rödbetan? Kålroten? Har glömt vad han kallas. Det kan nog bli så efter många år innanför murarna? Jag kan nästan se framför mig hur Fredrik med en förväntansfull min tappar tvålen i duschrummet så ofta han får chansen. ;-))
Citera
2024-04-25, 16:21
  #84074
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare
Vet ej om det är samma Madde, vet att hon gjorde slut för många år sen

Den donnan heter Run*vist (*k) i efternamn, flyttat till Hbg & jobbar som socialsekreterare.

Citat:
Ursprungligen postat av jjagare
Och resten av rättshaveristerna snackar om stulna bilder, att smutskasta oskyldiga och lögner men snor bilder, smutskastar och ljuger värre än någon annan själva, fy faan vilket jävla pack!!.. Svarar oftast på PM.

Det var salig cirkus ett tag då jag + flera användare hade spygröna Lupos (Fiddes bil) som avatarer & Fredrik själv till slut oxå började använda den. Samt en användare med Fidde & Madde som avatar med texten: ”Fidde & Madde 4ever”.
Sjukt rolig tid ändå 🤣
Citera
2024-04-28, 11:14
  #84075
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Den donnan heter Run*vist (*k) i efternamn, flyttat till Hbg & jobbar som socialsekreterare.



Det var salig cirkus ett tag då jag + flera användare hade spygröna Lupos (Fiddes bil) som avatarer & Fredrik själv till slut oxå började använda den. Samt en användare med Fidde & Madde som avatar med texten: ”Fidde & Madde 4ever”.
Sjukt rolig tid ändå 🤣


Umm

Har följt tråden sen dag 1

Undrar vart fiddes försvarare Quarell tog vägen 😂
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback