Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Så vad som saknas på gården är:
En kropp
En magasinkärra
En presenning
Två bäddmadrasser
En pistol
Mobiltelefon
Pass
Plånbok
Badväska/bag
Kamera Olympus, Silverblå i färgen
Diverse sängkläder
Allt ryms inte på magasinkärran. Ryms allt i Hyundaien? Eller har GM kört två gånger? Eller har han kört magasinkärran fler än en gång?
Det är lyhört i området, och ingen har hört motorfordonstrafik den aktuella natten. Däremot kördes Hyundaien i hög fart den 28:e från huset. Det finns ingenting som tyder på att den återkom.
Men om bilen användes, vad användes då magasinkärran till? Att köra kroppen till bilen? Är det därför den nya rampen finns? Har den nya rampen byggts för att användas en gång?
Jag tror att Marina sköts någon gång natten till den 28:e. Sista aktivitet på datorn, 0030 ca. På förmiddagen (och även resten av dagen) den 28:e var FS upptagen med att försöka ordna villospår, ta ut pengar etc.
Därför tror jag att kroppen inte är så långt ifrån huset. Skulle han våga frakta kropp mm i bilen, i fullt dagsljus? Jag tror inte det.
Däremot kan han kanske köra emballerade bäddmadrasser i den?
Kamera, pistol, och andra smågrejer i badväskan..
Jag är inte alls kunnig på sånt här men...låt säga att han skjuter MJ. Hon ligger och blöder medan han går och hämtar presenning, silvertejp (såg en rulle i växthuset). Han ställer pirran nedanför sovrumsfönstret. Packar in kroppen, ut med den genom fönstret och hoppar själv samma väg.
Gömmer henne i närheten av huset och återvänder sedan och gör senare samma procedur med bäddmadrasser etc. Dessa saker kan han ha dumpat med bilen under sina turer under dagen den 28:e?
Det ska tydligen finnas en mindre ramp under den stora? Kan iofs vara ett villospår för att polisen inte ska leta efter kroppen i närheten? Han VILL få dem att tro att den fraktats bort med bil? Av någon annan då förstås..