2011-08-12, 14:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Finlisa
Han har tjej....

Så nedgången han ser ut sedan mordet på Marina. Är väl någon gammal alkad eller nerknarkad skata då som tycker synd om honom.

Vänta bara tills han kommer på kåken, då blir det brevskörd från alla tokkärringar som tycker det är ballt att vara ihop med en mördare.
Citera
2011-08-12, 14:17
Bannlyst
Kollat bilderna på Marina, vilken fin tjej och så råkat på detta kräk, han var säkert i bättre skick när hon lärde känna honom, sen när hon insåg var det var för svin hon släppt in var det för sent.
Citera
2011-08-12, 14:19
Medlem
Disponentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av essohasse
Här kommer ett saxat stycke ur stämningsansökan som får mig att tro att det kanske ändå går att fälla aset:

Detta räcker för att få mig övertygad också. Gräs-Fredde sitter mitt i skiten - milt uttryckt! Det är just detta som kommer att få honom fälld, trots att Marinas kropp ej återfunnits. Åklagaren har ett mycket starkt åtal här!

PS. Ni som är aktiva i tråden borde se över er sekretess på sociala forum, om ni inte vill bli mer offentliga än vad ni önskar. Bara en liten ödmjuk omtanke!
Senast redigerad av Disponenten 2011-08-12 kl. 14:21.
Citera
2011-08-12, 14:27
Medlem
maskrooss avatar
well, hellre fet än nerknarkad skata...
Citera
2011-08-12, 14:28
Bannlyst
Citat:
Nejdå det är en 21-årig fet WT-brud från nån random bonnhåla i Värmland tillika den fjärde mest frekvente postaren i tråden pga att alldeles för många skribenter finner ett stort nöje i att diskutera med henne.

Skall kolla tråden, måste vara knas i hjärnan på bruden, skydda en mördare.

Ja i så fall får hon hård konkurrens bland de andra wt-slöddert av underbegåvade skriver kärleksbrev och vill besöka honom på kåken. Inte ovanligt att asen har flera förhållande på gång.
Citera
2011-08-12, 14:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maskroos
well, hellre fet än nerknarkad skata...

Finns feta nerknarkade skator också, så inga fördomar här tack.
Citera
2011-08-12, 14:33
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Här kommer stämningsansökan i väntan på FUP:en!

Tack för det!!

Som plåster på såren ang. teknikernas gigantiska blunder att missa blodet i sängen måste ju vara teorin om att mördaren uppehållit sig i dagar i huset eftersom det inte fanns blod på filten. Det är alltså inte en tillfällig bekant till Marina som utdelat skott samt försökt dölja blodet.

Edit: 2a på det berömmet..
Senast redigerad av allegrageller 2011-08-12 kl. 14:35.
Citera
2011-08-12, 14:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Disponenten
Detta räcker för att få mig övertygad också. Gräs-Fredde sitter mitt i skiten - milt uttryckt! Det är just detta som kommer att få honom fälld, trots att Marinas kropp ej återfunnits. Åklagaren har ett mycket starkt åtal här!

PS. Ni som är aktiva i tråden borde se över er sekretess på sociala forum, om ni inte vill bli mer offentliga än vad ni önskar. Bara en liten ödmjuk omtanke!

Köpt utländsk anonym VPN anslutning gör att man kan vara trygg och skriva rätt ut vad man tycker och tänker om det mesta.

Vet att du kände Marina och det gör mig ont om hennes nära, kära och vänner.
Aset Fredrik kunde berätta vad han gjort av henne så hon kunde få begravas.
Citera
2011-08-12, 14:36
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disponenten

Nu får du tala klarspråk, blir grymt paranoid..
Citera
2011-08-12, 14:40
Medlem
Eliza CTs avatar
Påminner om regel 1,06!
Ang anonymitet för användarna.
Mvh
Eliza CT/moderator
Citera
2011-08-12, 14:42
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Nejdå det är en 21-årig fet WT-brud från nån random bonnhåla i Värmland tillika den fjärde mest frekvente postaren i tråden pga att alldeles för många skribenter finner ett stort nöje i att diskutera med henne.

Jadu essohasse, du är en riktigt finlirare.

Även om man har åsikter om vissa skribenter så betyder inte det att hennes uttalanden i tråden saknar betydelse. Man vet aldrig om det finns något som kan belysa visa saker.
Citera
2011-08-12, 14:50
Medlem
Zorroo5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saffy
Eftersom grannarna inte brukar se FS ute med barn, så tycker jag att det verkar som att han [b]ville bli sedd med barnen just den em. Att det var medvetet. Det blir ju en väldig kontrast om nån nu skulle tro att FS mördat någon. Om det var FS som promenerade vid tre-tiden vid golfbanan så är det ju inte säkert att han gick hela vägen hem? Han gick lugnt och avslappnat och han gick kanske och väntade på skjuts? Någon med barn? Uttagen gjordes ju vid 11-tiden och på fyra timmar hinner man ju en del?

FS kanske försökte få skjuts och en bil med barn stannade till för att ge honom skjuts...då såg FS chansen att få hjälp med MJs kropp så han hotade föraren, föräldrar brukar väl göra allt för sina barns säkerhet?

Ot. har någon en bild på Fs?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in