Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Jag skulle kunna skriva lika idiotiskt som dig och bara skriva "det är fel!" på alla dina inlägg. Men jag tycker det är intressant att se ur olika synvinklar. Det bör man göra om man ska komma någonstans, framförallt borde utredarna gjort det. Det blir så lätt att man blir "hemmablind" annars.
Så för att FS sagt att han inte varit i Marinas sovrum så är det lögn?
Filofaxen kanske M´s familj fick med sig? Det var väl en almanacka om jag inte minns fel.
Jag sitter inte, till skillnad mot dig och säger att jag vet vad som hänt och hur det hänt.
Det är inte mina förklaringar som ger utrymme till alt GM. Det är FUP:en som gör det. Har du missat att domstolarna ansåg det med? Eller är du mer beläst i ämnet än domarna menar du?
FUP har tilläggsprotokoll i dag som du inte har läst och inte verkar ta in på ett seriöst sätt.
Nej, man kan inte ljuga och stå och säga jag har inte varit inne i sovrummet det håller inte.
Det håller inte i en domstol det är så enkelt det kan bli. Nej, dom har inte hennes filofax.
Polisen vittnade i TR om just dessa detaljerna. Tror du verkligen att man kan ändra sin historia i domstolen med att säga emot det man sagt innan? Då ska du göra klart för dig att det är just dom målen som fäller en gärningsman. Som sagt du begär källa på saker du inte läst och du är inte insatt utan kör med egna påståenden långt ifrån det som faktiskt finns,.
Vem som helst va inte i bostaden den 28 juli och inte 2-3-4 aug. Och han ljuger det är en klar värderingsgrund att få fällande dom på.
Jag skriver att
du har fel då fakta finns så som en expertis i obduktionsutlåtandet och en P7a. Man ska inte behöva rätta dig då fakta finns. Läs på¨istället för att missakta familjen med skit som alkohol och annat som
inte har relevans.
Att du inte begriper hur man värderar i en domstol är ju inget jag kan hjälpa dig med det är du som framstår och uttrycker hur du gissar att det går till.