Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Jag har frågat förut och ej fått svar och jag tycker det är viktigt att vi reder ut denna observation så gott det går.
I första inlägget från dig sågs en man liknande FS promenera på landsvägen, men datum kunde ej fastställas och du och din man hade olika tidsuppfattning. Några timmar senare samma dag skrev du att observationen gjordes 4/8. Ytterligare några veckor senare skall observationen ha gjorts den 28/7.
Jag hittar ingen förklaring då jag går tillbaka i inläggen och jag undrar fortfarande vilket datum som gäller och hur det kan spikas till just detta datum (vilket det nu är).
Den man som sågs promenera som både jag och min man såg, det var samma dag som ett vittne hade kört fort vid 10.50
Jag kunde bekräfta det med ett kvitto som polisen fick och vi fick senare se på kort. Det var sex kort och vi fick plocka ut 3 kort var (inte samtidigt givetvis). Efteråt när jag o min man pratade om det, så hade vi samma på 2 stycken kort.
Jag vet vad jag brukar se när jag åker den vägen flera gånger i veckan, året runt, och det var en udda person som promenerade där. Nu såg jag ju givetvis inte detaljer i mannens ansiket, men längd, kroppsform, och klädstil och det stämde!
Nu blir ni väldigt tjatiga och nu räcker det väl med detta? Polisen var iallafall intresserad. Och jag kan säga att det var inte samma man som Landström (tror han heter så) såg.