Citat:
Ursprungligen postat av KluvenTunga
FS önskade förstås bara besittningsrätt till bostaden, inte huset. Slarvigt av mig.
Jag tror inte Sannerholm hyser tvivel kring vem som är gärningsman, däremot, precis som du säger, är det viktigt att täppa till alla hål denna gång. Om där finns spår av en alternativ gärningsman råder ingen brådska. Du har sagt dig högakta Marina, ibland får jag känslan att du högaktar också FS. Är jag fel ute?
Nej, jag menar att FS ALDRIG gjort anspråk på huset på något vis, och att du var tvungen att svartmåla för att vinna en poäng som du just förlorade
Varför tror du NS sparkade Kvarnhjul ? Tror du NS vill gå i hans spår ?
Nej, här gäller det att vara knivskarpt logisk och inte gå på känslor, bara så kan en GM bli fälld.
Du kan ha rätt - kanske är anledningen till att det dröjer med besked att man hittat spår av alt. GM.
Hypotetiskt: Om en annan person döms för mordet, kommer du då be om ursäkt för alla förtal av en oskyldig person ?
Jag högaktar de flesta människor, jag dömer ingen på förhand, adv. H sa en ganska bra sak i slutpläddringen:
Det är lättare att tro på en duktig berättare, som berättar en bra historia - än att tro på en person som är annorlunda, ja rent utav kan verka farlig.