2012-10-05, 20:51
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Skall vi ta och sy ihop säcken ?

Följande har du förtjänstfullt kommit fram till i ALLANSPÅRET
Sammanfattningsvis är din Allan-hypotes helt befängd och stämmer inte på någon enda punkt med ingående komponenter i fallet. Att MJ skulle ha valt att sticka i väg under en period då hon hade flera inplanerade aktiviteter hon såg fram emot stämmer förvisso inte heller. Det bästa tillfället att försvinna hade i så fall varit i samband med sin planerade roadtrip.

Din säck är fortfarande öppen – men välfylld: I botten har familjen Addams och en pistol sin givna plats.
Citera
2012-10-05, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Ingen är beskylld mer än polisen för att inte göra sitt jobb, men det är inget nytt.

Ok, då kan vi på samma sätt vara helt säkra på att M inte har haft underlivsproblem, tandvärk eller nageltrång. För det har hon heller inte talat om för "vissa".

M kan ha tagit antidepressiva.
M kan tagit självmord

Lactal, voltaren och Ipren 400 mg skulle finnas i badrumsskåpet. Och tro det inte eller ej, det fanns i inventarierna, Konstigt va ?
Citera
2012-10-05, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av icecoldice
Lactal, voltaren och Ipren 400 mg skulle finnas i badrumsskåpet. Och tro det inte eller ej, det fanns i inventarierna, Konstigt va ?

Ingen av de uppräknade substanserna är antideppresiva som kan legat i handväskan.
Citera
2012-10-05, 21:03
Medlem
KluvenTungas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Sammanfattningsvis är din Allan-hypotes helt befängd och stämmer inte på någon enda punkt med ingående komponenter i fallet. Att MJ skulle ha valt att sticka i väg under en period då hon hade flera inplanerade aktiviteter hon såg fram emot stämmer förvisso inte heller. Det bästa tillfället att försvinna hade i så fall varit i samband med sin planerade roadtrip.

Din säck är fortfarande öppen – men välfylld: I botten har familjen Addams och en pistol sin givna plats.
Det senaste från FS-fanclubb är att M knaprade antideppresiva och kände sig nödgad att begå självmord. Iallafall går det inte att utesluta? Jaja, det går säkert att peta in Allan därnånstans i den ekvationen också. Sen tror jag att Allan, Fred eller annan haft ett väsentligt mindre intresse av att städa efter sig än FS - i händelse av att vara ansvarig för "upptäckten". Vad hände med kabelbrännarna förresten?
Senast redigerad av KluvenTunga 2012-10-05 kl. 21:56. Anledning: 0.03 - sedär... Ligger FSFC bakom kanske?
Citera
2012-10-05, 21:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Kallar du det belägg för att FS stulit EV:s pengar?

Kodkrämaren kallar jag FS. Han är en som ett plåster, klibbig ,och svår att bli av med.
Jag har personligen överlevt 3 förhållanden. Ingen, har kommit i närheten av mina personliga transaktionella konton.
Citera
2012-10-05, 21:24
Medlem
perVers2.1s avatar
Citat:
Oj, hej och hå vad man kan spekulera. Men FS kunde inte ta risken att synas under promenaden från Stora Höga. Om han hade gått så hade han genat över golfbanan och inte gått på landsvägen där KH såg honom. Det är kortare väg.

Nu får du ge dig!
Risken för att "märkas" torde vara betydligt större om han genade över golfbanan, en okänd person som inte spelar lär ingen glömma. Dessutom skulle han passerat både parkering, klubbhus och restaurang. Fore på dig!
Citera
2012-10-05, 21:26
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KluvenTunga
Det senaste från FS-fanclubb är att M knaprade antideppresiva och kände sig nödgad att begå självmord. Iallafall går det inte att utesluta? Jaja, det går säkert att peta in Allan därnånstans i den ekvationen också. Sen tror jag att Allan, Fred eller annan haft ett väsentligt mindre intresse av att städa efter sig än FS - i händelse av att vara ansvarig för "upptäckten". Vad hände med kabelbrännarna förresten?
Polisen lär väl just nu leta med ljus och lykta efter ett par gamla lodisar som försökt råna MJ när hon och Allan Lej som bäst höll på att packa inför sin hemliga flygning till Oslo. Hur städningen kommer in i bilden är dock svårare att utröna. Möjligen har Allan känt ett visst ansvar för att FS mitt under sitt altanbygge inte skulle behöva drabbas av efterdyningarna från ett oförskyllt rån. - Men FSFC kan säkert bidra med betydligt bättre och mer uttömmande svar på den frågan.
Citera
2012-10-05, 21:27
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perVers2.1
Nu får du ge dig!
Risken för att "märkas" torde vara betydligt större om han genade över golfbanan, en okänd person som inte spelar lär ingen glömma. Dessutom skulle han passerat både parkering, klubbhus och restaurang. Fore på dig!
Vem bryr sig om någon som går förbi parkering, klubbhus och restaurang vid en golfklubb? Ingen. Men KH reagerade direkt när någon gick på vägen.
Citera
2012-10-05, 21:38
Medlem
perVers2.1s avatar
Citat:
Vem bryr sig om någon som går förbi parkering, klubbhus och restaurang vid en golfklubb? Ingen. Men KH reagerade direkt när någon gick på vägen.

Du kan ju testa själv, jag lovar dig att det sticker ut mer än att knata efter vägen.
Det är fö inte tillåtet att beträda banan utan anledning.
Jag äter ofta på nämda restaurang, så lite pejl på läget har jag.
Citera
2012-10-05, 21:40
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perVers2.1
Du kan ju testa själv, jag lovar dig att det sticker ut mer än att knata efter vägen.
Det är fö inte tillåtet att beträda banan utan anledning.
Jag äter ofta på nämda restaurang, så lite pejl på läget har jag.
Man beträder inte själva banan när man genar. Man passerar parkering, klubbhus och restaurang. Skulle du verkligen reagera om du såg någon passera dig där? Skulle du inte bara ta denne som gäst? Skulle du bry dig?
Citera
2012-10-05, 21:41
Bannlyst
Citat:

Kan det bero på att det går en manlig person med uppsatt hår i en tofs ( Som en kärring ) ?
Citera
2012-10-05, 21:42
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icecoldice
Kan det bero på att det går en manlig person med uppsatt hår i en tofs ( Som en kärring ) ?
Nej, KH:s första reaktion var "det där ser inte ut som en golfare". Hon är van att se golfare på vägen, ibland någon som stavar, men denne man stack ut. Dessutom såg han bra ut.
Senast redigerad av Quarrel 2012-10-05 kl. 21:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in