2011-03-31, 20:40
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Har skvallergirl någon nytagen bild på FS?

Simsalabim!
Citera
2011-03-31, 20:53
Medlem
jjagares avatar
Han ser lite väck ut .....
Citera
2011-03-31, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Simsalabim!

Han ser ut att ha åldrats ganska mycket sen i somras
Citera
2011-03-31, 21:12
Medlem
mercys avatar
Ser jag fel eller står det lite ölflaskor där på bordet...
Citera
2011-03-31, 21:24
Medlem
mercys avatar
Citat:
Du är inne på lite samma spår som mig.
Min tanke var också att något kan ha framkommit i huset efter exet + nuvarande frun flyttade in. Exet bodde ju där innan FS kom in i bilden så han känner till både huset och omgivningarna väl.
Det blir skillnad att leta som tekniker än att leta som "anhörig" eller vad man skall kalla dem.

Det verkar även som att FS och nya flickvännen har en fnurra på tråden eller helt enkelt har gjort slut. Nya flickvännens syskon (hon har 2 bröder och en syster) har tagit bort FS som sin vän på fejjan. FS är dock fortfarande vän med flickvännens pappa - som han även är skriven hos - men det tror jag mer beror på att pappan inte är särdeles aktiv på fejjan.
Flickvännen och FS profiler är "hemliga" så där går inte att utröna något (inte för mig i alla fall).
Något verkar i alla fall ha hänt. Flickvännen skrev även nyligen hos en gemensam vän till dem att hon var arg på FS. Varför vet jag ej.

Av de senaste bilderna på FS att döma så ser han väldigt sliten, tärd och plufsig ut - d.v.s. som man ser ut efter för mkt spritintag.

Och det var allt från Hänt i veckan

Det är lite 50/50 här.

Han kan ju ha fått en ångestattack under något rus förstås och velat prata ut för flickvännen. Att han fortfarande står skriven hos hennes pappa säger inte så mycket, har F folkbokfört sig där kan han bli näst intill omöjlig att bli av med från adressen.

Tack för nya bilden. Va duktig du är att hålla oss uppdaterade. Man undrar vad Marina kan ha haft gemensamt med F egentligen?
Citera
2011-03-31, 21:56
Bannlyst
Citat:
]Simsalabim![/b]

Vem är PILSNER koonssören i bakgrunden?
Citera
2011-04-01, 07:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mercy
Det är lite 50/50 här.

Han kan ju ha fått en ångestattack under något rus förstås och velat prata ut för flickvännen. Att han fortfarande står skriven hos hennes pappa säger inte så mycket, har F folkbokfört sig där kan han bli näst intill omöjlig att bli av med från adressen.

Tack för nya bilden. Va duktig du är att hålla oss uppdaterade. Man undrar vad Marina kan ha haft gemensamt med F egentligen?

Jag tror också att han har snackat..möjligt att han började känna sig säker på att komma undan med det detta brott och börjat "skryta" om det eller bara haft behov av att anförtro någon i sin närhet om sin hemlighet. Han sysslar väl med droger också? Det är väl lätt att säga för mycket under något rus kanske?

Det lilla vi vet om Marina får mig att undra vad hon och F INTE hade gemensamt..hon var ju ingen duvunge direkt..
Citera
2011-04-01, 07:47
Medlem
lieliedies avatar
Är det någon som kan tänka sig att fixa ihop en sammanfattning? 429 sidor är mentalt näsblod-varning
Citera
2011-04-01, 07:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lieliedie
Är det någon som kan tänka sig att fixa ihop en sammanfattning? 429 sidor är mentalt näsblod-varning

Här finns en bra sammanfattning: https://www.flashback.org/sp24890869
Citera
2011-04-01, 08:05
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Här finns en bra sammanfattning: https://www.flashback.org/sp24890869
Till detta kan man lägga att FS har flyttat till en ny flamma i Hagfors.
Ett par, bekant till familjen, har flyttat in i Marinas hus och använder hennes bil.
I veckan anhölls FS igen och greps i onsdags "på en mindre ort i Värmland". Han begärs häktad idag.
Citera
2011-04-01, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daniex
Har inte varit aktiv i tråden tidigare, så jag har inte full koll på vad som har skrivits. Jag antar dock att denna 37-åriga man har behandlats en del av er FB-detektiver. Finns det någon sammanfattning av honom?

L. F. S*** sson
Citera
2011-04-01, 09:31
Medlem
Quarrels avatar
GP: Man begärd häktad för mord
Citat:
Han nekar fortfarande till brott.
-Hans inställning är att han har inget med detta att göra, säger chefsåklagare Niklas Sannerholm.
Häktningsförhandling kl 14 idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in