Citat:
Ursprungligen postat av mercy
Tänk om de nya hyresgästerna har hittat något i bostaden
Det är ju en sak att leta bevis under en husrannsakan men en helt annan att bo in sig och finna saker som inte stämmer, saknas, M`s anteckningar, spår m.m
Du är inne på lite samma spår som mig.
Min tanke var också att något kan ha framkommit i huset efter exet + nuvarande frun flyttade in. Exet bodde ju där innan FS kom in i bilden så han känner till både huset och omgivningarna väl.
Det blir skillnad att leta som tekniker än att leta som "anhörig" eller vad man skall kalla dem.
Det verkar även som att FS och nya flickvännen har en fnurra på tråden eller helt enkelt har gjort slut. Nya flickvännens syskon (hon har 2 bröder och en syster) har tagit bort FS som sin vän på fejjan. FS är dock fortfarande vän med flickvännens pappa - som han även är skriven hos - men det tror jag mer beror på att pappan inte är särdeles aktiv på fejjan.
Flickvännen och FS profiler är "hemliga" så där går inte att utröna något (inte för mig i alla fall).
Något verkar i alla fall ha hänt. Flickvännen skrev även nyligen hos en gemensam vän till dem att hon var arg på FS. Varför vet jag ej.
Av de senaste bilderna på FS att döma så ser han väldigt sliten, tärd och plufsig ut - d.v.s. som man ser ut efter för mkt spritintag.
Och det var allt från Hänt i veckan