2012-10-16, 16:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Enligt FB var FS med i bilen. Så hur kan det ha med FS att göra?

Kan det inte vara så att Marina var ironisk, eller sa något i stil med att jag sitter hellre i bilen än går hem? Det var långt att gå i snövädret.

Du har fel. K**** hjälpte Marina 25 januari. FB lärde känna Marina i slutet av februari när han hjälpte henne och FS. Marina har väl fastnat flera gånger den snöiga vintern.
Citera
2012-10-16, 17:01
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Du har fel. K**** hjälpte Marina 25 januari. FB lärde känna Marina i slutet av februari när han hjälpte henne och FS. Marina har väl fastnat flera gånger den snöiga vintern.
Och du tror att FB, som är en minnesmästare med full koll på allting, inte kan ha tagit fel på en månad?
Citera
2012-10-16, 17:04
Bannlyst
Citat:
Och du tror att FB, som är en minnesmästare med full koll på allting, inte kan ha tagit fel på en månad?

Frågan är väl om du tror att FB kan ha blandat ihop något? Det kan röra sig om två olika incidenter. Det framgår inte att FS var med när K*** hjälpte Marina.
Citera
2012-10-16, 17:10
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Frågan är väl om du tror att FB kan ha blandat ihop något? Det kan röra sig om två olika incidenter. Det framgår inte att FS var med när K*** hjälpte Marina.
Jag sökte på "snökaos" i Bohusläningen. Träffar på 20-21 feb, ingen i jan. Så det verkar som om FB har rätt och KG fel om datum.

Man fastnar inte i snön stup i kvarten med en stadsjeep.
Citera
2012-10-16, 17:14
Bannlyst
Citat:
Jag sökte på "snökaos" i Bohusläningen. Träffar på 20-21 feb, ingen i jan. Så det verkar som om FB har rätt och KG fel om datum.

Man fastnar inte i snön stup i kvarten med en stadsjeep.

Jag tycker att K*** är mer trovärdig än dig. Han nämner vilket datum det var i januari.

Är FB anställd av Falck? Och om Marina beställt bärgning, varför frågar FB om de behöver hjälp och funderar på hur de ska gå till väga? Fyra timmar senare ser FB att Marina sitter kvar. Tror knappast att han var där utsänd av Falck.
Senast redigerad av Mariooo 2012-10-16 kl. 17:24.
Citera
2012-10-16, 17:24
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Jag tycker att K*** är mer trovärdig än dig. Han nämner vilket datum det var i januari.
Jämför inte med mig, jag har inte sagt något om vädret. Jag återgav vad media skrev.

Men medge att det kan vara som jag skrev förut: Kan det inte vara så att Marina var ironisk, eller sa något i stil med att jag sitter hellre i bilen än går hem? Det var långt att gå i snövädret.
Citera
2012-10-16, 17:25
Bannlyst
Citat:
Jämför inte med mig, jag har inte sagt något om vädret. Jag återgav vad media skrev.

Men medge att det kan vara som jag skrev förut: Kan det inte vara så att Marina var ironisk, eller sa något i stil med att jag sitter hellre i bilen än går hem? Det var långt att gå i snövädret.
Svara på mitt tillägg i tidigare inlägg. Varför sitter Marina fyra timmar i bilen om det var FB som kom med bärgningsbilen? Vad väntade hon på?
Senast redigerad av Mariooo 2012-10-16 kl. 17:31.
Citera
2012-10-16, 17:30
Moderator
Eerieyes avatar
Citat:
Och det gör denna någon till den troligaste mördaren i dina ögon? Herregud..du räknar inte med att tas som seriös väl?

Varför är du osäker på vad "din" mördare bor? Marinas chef nämner Linköping, håller du inte med honom?

Ja, givet alla andra omständigheter så ser jag den personen som den troligaste. Andra nämner Lidköping. Som du eventuellt förstår så är det mycket lätt att blanda ihop de städerna.
Citera
2012-10-16, 17:30
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Svara på mitt tillägg i tidigare inlägg.
Nej. Falck kanske dröjde. Nu är det din tur att svara.
Citat:
Citera
2012-10-16, 17:32
Bannlyst
Citat:
Nej. Falck kanske dröjde. Nu är det din tur att svara.

Det rör sig troligen om två olika incidenter.
Citera
2012-10-16, 17:39
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Det rör sig troligen om två olika incidenter.
Nu svarade du på fel fråga. Jag upprepade frågan i förra inlägget.
Citera
2012-10-16, 17:40
Bannlyst
Citat:
Nu svarade du på fel fråga. Jag upprepade frågan i förra inlägget.

Först vill jag ha bevis för att Marina inte var ensam i bilen den 25 januari.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in