2010-09-16, 19:59
Medlem
Pethruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Kan det vara så att det tog lite tid för familjen att anmäla henne som försvunnen för att de hade anledning att förstå att hon kunde vara sur på dem? Hade de blivit så osams Marina och familjen?

Jag tror snarare att dröjsmålet berodde på att även om någon brukar höra av sig dagligen, så gör man knappast en polisanmälan omedelbart om vederbörande inte hör av sig på ett eller ett par dygn. Man försöker säkert inledningsvis lugna sig själv med att det säkert finns en naturlig förklaring och att hon har fått förhinder av något slag (det handlar ju om en vuxen person som har eget liv och ett eget företag) och avvaktar i det längsta med att kontakta polisen. Det är trots allt en ganska dramatisk åtgärd att anmäla någon försvunnen.
Citera
2010-09-16, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pethrus
Jag såg tårar.

Jag såg dom med - men mats alm också grät
Citera
2010-09-16, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pethrus
Jag tror snarare att dröjsmålet berodde på att även om någon brukar höra av sig dagligen, så gör man knappast en polisanmälan omedelbart om vederbörande inte hör av sig på ett eller ett par dygn. Man försöker säkert inledningsvis lugna sig själv med att det säkert finns en naturlig förklaring och att hon har fått förhinder av något slag (det handlar ju om en vuxen person som har eget liv och ett eget företag) och avvaktar i det längsta med att kontakta polisen. Det är trots allt en ganska dramatisk åtgärd att anmäla någon försvunnen.

Ja det är helt sant.

Men det kan ha varit ett gräl i familjen också. Fast det är ju iofs. rätt taget ur luften kanske, men det finns inget som säger att det inte var det. Ett gräl där FS var inbegripen också. Att det rörde sig om en räcka händelser som resulterat i något.
Citera
2010-09-16, 20:06
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstRamsteiner
Är det vittnen som är säkra på att bilen inte stod där 3 augusti eller hur vet man detta med säkerhet? Det är alltså helt uteslutet att bilen har stått där sedan 27 juli?
Det är inte alls uteslutet att bilen stått där sedan 27 juli. Varifrån har Du fått att bilen inte stod där 3 aug?
Citera
2010-09-16, 20:09
Medlem
Whynot61s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nivijag
OK
Men jag såg nåt konstig i hans blick , som du kanske missat ?

Vet inte om jag missade det, gick in på tv3play för att kolla men jag har ju aldrig sett honom innan och kan inte bedömma honom efter det korta inslaget. Men en person som känner honom kanske kan yttra sig och se det annorlunda.
Citera
2010-09-16, 20:10
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whynot61
Vet inte om jag missade det, gick in på tv3play för att kolla men jag har ju aldrig sett honom innan och kan inte bedömma honom efter det korta inslaget. Men en person som känner honom kanske kan yttra sig och se det annorlunda.
Jag tittade nyss på inslaget och såg en ledsen man som inte var van framför tv-kameran.
Citera
2010-09-16, 20:14
Medlem
Pebless avatar
Citat:
OK
Men jag såg nåt konstig i hans blick , som du kanske missat ?

Faktiskt så funderade jag också över pappan! Det var något jag reagerade på, men kan inte sätta fingret på vad. Men jag kan förstås ha fel! Tror att det var något runt munnen och ögonen jag reagerade på.
Citera
2010-09-16, 20:15
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Nej jag känner honom Inte .
Men ibland man ser falska ögon -som jag såg inte hos mamma .

Nej dom e ju två helt olika personligheter så varför skall dom se / agera på ett likadant sätt.??

Du verkar vara unik på att se om en människa har "falska" ögon, kanske du skulle bli förhörsledare hos Polisen ??
Citera
2010-09-16, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whynot61

Jag tycker inte så !
Man kunde se skillnad mellan mammas o pappas ögon och även
en fråga - vem från dom två , var mer trovärdigt
Men glöm detta det var bara mina tankar .
Citera
2010-09-16, 20:21
Medlem
Whynot61s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jag tittade nyss på inslaget och såg en ledsen man som inte var van framför tv-kameran.

Man kan förstå men ändå inte hur de känner sig, gråten finns säkert med hela tiden. Må detta fall få en lösning snart och att hennes familj ska få frid.
Citera
2010-09-16, 20:25
Medlem
ErnstRamsteiners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det är inte alls uteslutet att bilen stått där sedan 27 juli. Varifrån har Du fått att bilen inte stod där 3 aug?

Nej då är allt som det "skall" då. En missuppfattning från min sida.
Citera
2010-09-16, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pebles
Faktiskt så funderade jag också över pappan! Det var något jag reagerade på, men kan inte sätta fingret på vad. Men jag kan förstås ha fel! Tror att det var något runt munnen och ögonen jag reagerade på.

Det är så , att inte jag kan sätta fingret var - var fel !
Men nånstans är det ! .
Skulle inte varit förvånat , att pappan är inblandat
Och spela älskade pappa -som Mats Alm sin älskade blivande fru !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in