2012-06-13, 00:12
Medlem
bagarn29s avatar
Om alla pojkvänner var kollade så skulle väl knappast både TR och HR lämnat en öppning för alt. GM i sina domar?
Citera
2012-06-13, 00:13
Medlem
Kams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Jag hänvisar till aktbilaga 85.
Var hittar jag aktbilaga 85 då?
Du kan väl bifoga länken så jag får se vad du tänker på.
Senast redigerad av Kam 2012-06-13 kl. 00:16.
Citera
2012-06-13, 00:14
Medlem
Citat:
Har ingen förhoppning, men tycker det är oursäktligt att PÅK inte tar det på allvar.
Det enda man sökt mot är FS+register. Närmare häxjakt än så kan man inte komma.

Klart du har nån förhoppning annars hade du väl inte dragit upp detta.
Och det är väl inte så att det finns nån gammal bild på nån BDSM utövare i Marinas säng som togs ett bra tag innan hon mördades,och som du nu hoppas på att avtrycken sitter kvar.
Citera
2012-06-13, 00:20
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ditt svar gör mig inte på minsta vis besviken...
http://play.radio1.se/catchup/clip/6706
Citera
2012-06-13, 00:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zebop
Klart du har nån förhoppning annars hade du väl inte dragit upp detta.
Och det är väl inte så att det finns nån gammal bild på nån BDSM utövare i Marinas säng som togs ett bra tag innan hon mördades,och som du nu hoppas på att avtrycken sitter kvar.

Som du märker utesluter jag inte någon som GM. Jag vill veta M:s öde.
Inte få rätt angående vem som är gärningsman, det kan ärthjärnorna i forumet roa sig med.
Mao. jag har ingen förhoppning annat än att det skall utredas mot alla tänkbara GM.
Citera
2012-06-13, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Om alla pojkvänner var kollade så skulle väl knappast både TR och HR lämnat en öppning för alt. GM i sina domar?

Känns lite fel att använda uttrycket pojkvänner.
För nån pojkvän hade hon mej veteligen inte.
killkompisar låter bättre.
Citera
2012-06-13, 00:27
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebop
Känns lite fel att använda uttrycket pojkvänner.
För nån pojkvän hade hon mej veteligen inte.
killkompisar låter bättre.

Okej det har du nog rätt i. Frågan återstår "Om alla killkompisar var kollade så skulle väl knappast både TR och HR lämnat en öppning för alt. GM i sina domar"?
Citera
2012-06-13, 00:31
Medlem
essohasses avatar
Citat:
Enig TR/HR delar inte din bedömning. Aktbilaga 85 lutar sig de mot.

Jag litar på proffsen, inte på folk som tror att magkänsla löser brott.

Citat:
Nej. Rätten lutar sig mot Aktbilaga 85 i slasken som avser vilka personer som är utredda eller ej.
Det finns personer som inte är utredda.

Citat:
Aktbilaga 85 + enig TR/HR

Och du har magkänsla och personkännedom, det funkade ju bra under inkvisitionen och häxornas tid.

Citat:
Aktbilaga 85 från försvaret.
Varför skall någon skriva till polisen ? Det har TR/HR redan gjort.

Citat:
I aktbilaga 85 förekommer ett 20-tal personer. Några av dessa är inte kollade.

FL ljuger eftersom enig TR/HR anser att alt GM inte kan uteslutas.

Citat:
Det finns inga spår att utreda om FS heller.

Men det finns personer i M:s kontaktnät som inte är kollade, inte har alibi. De borde utredas, inte strykas medhårs. Fingeravtryck på sängramar mm.
Aktbilaga 85 är källa och FUP.

Citat:

------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har bett dig i PM att maila över aktbilaga 85 till mig för vidare befordran till tråden.
Detta för att diskussionen skall ske på lika villkor.

Citat:
PM 00:17
Citat:
Ursprungligen postat av essohasse
PM 23:49
Hallå!
Kan du maila över den där aktbilaga 85 så skall jag lägga upp en länk så diskussionen kan ske på lika villkor!

essohasse[at]gmail.com
Hej,

Det är ett förtroende som jag inte kommer bryta.
Men den borde lätt gå att få tag på via TR ?

Lycka till.

Fnurran

Lycka till?

Jag plockar fram den på ett par minuter imorgon, jag fattar bara inte varför du och din leverantör inte vill dela ut den och diskutera innehållet ikväll?

Att du först trodde den hörde till slasken tyder på att du inte skaffat den själv utan fått den av någon som har slasken! Ja, eller delar av den.

I dagboksbladet benämns den som "Skriftlig bevisning från Michael Hansson" och är införd i akten 2011-08-23.
Citera
2012-06-13, 00:57
Medlem
olovpalmes avatar
Citat:
Som du märker utesluter jag inte någon som GM. Jag vill veta M:s öde.
Inte få rätt angående vem som är gärningsman, det kan ärthjärnorna i forumet roa sig med.
Mao. jag har ingen förhoppning annat än att det skall utredas mot alla tänkbara GM.
Det finns en som vet M:s öde .Det är gärningsmannen.Om det går som vi hoppas. Att fyndet visar spår då kanske GM börjar prata.
Citera
2012-06-13, 01:03
Medlem
essohasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olovpalme
Det finns en som vet M:s öde .Det är gärningsmannen.Om det går som vi hoppas. Att fyndet visar spår då kanske GM börjar prata.
Är det något som är säkert i detta fall så är det att han aldrig kommer att prata.
Vilket modern förutsåg.
Citat:
Fup 800
Annika tillfrågas om hon har några tips inför förhör med Fredrik. Annika säger att Fredrik inte är empatisk i huvudtaget.
Ser han en chans att klara sig undan genom att vara tyst och inte erkänna något så kommer han att göra det.
Citera
2012-06-13, 01:04
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Herregud nu undrar jag inte längre vilken planet du kommer ifrån utan vilken galax ?

Tror du att PÅK gör som i Hollywood, går på magkänsla & människokännedom ? HAHAHAHA....HAHAHAHAHA...HAHAHAHAHHAHAHAHAHA...HAH AHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA

Lille vän, utredningsarbete grundar sig på att hitta bevis, vittnen och uppgifter som binder en GM vid ett brott.
Såvitt jag vet så har ingen läst 20 poäng magkänsla och byggt på det med 15 poäng personkännedom från Polishögskolan, men har du källa på det skall jag be om ursäkt.
Magkänsla och personkännedom får man genom yrkeserfarenhet. Jag tror inte det går att läsa till sig de förmågorna.
Citera
2012-06-13, 01:07
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ett exempel: John Edward Robinson, minst 2, troligen 5 eller fler mördade. BDSM snubbe som var med i en klubb som heter Slavemaster.

M var överkåt, flera vittnen säger att hon ville ha sex 5ggr/dagen. Ovanligt/unikt för sliddjur.
Det fetade.

Vilka var dessa vittnen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in