2012-06-09, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Nej, jag håller inte med det finns inga alternativ det är så enkelt det kan bli.
Granar som legat på paketet är hos polisen inget annat. Här lämnas inget utan här undersöker man noga.

Vi får hoppas de undersöker förutsättningslöst, eller hur ?
Citera
2012-06-09, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnero52
Ja det kanske den gjorde, men jag är undrande över varför FS sa och upplyste i förhöret att han hade haft sex med henne. Vad hade han att tjäna och skydda sig från? Om han inte är GM verkar det ännu konstigare. Finns det någon här som kan ge en hållbar förklaring.

Man kan ju tänka sig att det är en våldtäkt under pistolhot det handlar om.
Ett skott brinner av i en ganska märklig bana.

Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Han fick frågan. Det är en hållbar förklaring.

Han mer eller mindre ber om frågan, själv.
Detta är bland de första förhören med FS och han är redan där mycket noga med att tala om detta för polisen.
Märkligt, men FS vet inte när kroppen kommer att hittas. Han kan i det läget inte ens veta om polisen redan hittat kroppen.
Det är troligtvis därför han vill föregå det faktum att hans DNA finns i henne.

Detta ger åtminstone mig vibbar om att allt inte står rätt till med FS. En "borgarkänsla".
Citera
2012-06-09, 19:56
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fin
Man kan ju tänka sig att det är en våldtäkt under pistolhot det handlar om.
Ett skott brinner av i en ganska märklig bana.

Han mer eller mindre ber om frågan, själv.
Detta är bland de första förhören med FS och han är redan där mycket noga med att tala om detta för polisen.
Märkligt, men FS vet inte när kroppen kommer att hittas. Han kan i det läget inte ens veta om polisen redan hittat kroppen.
Det är troligtvis därför han vill föregå det faktum att hans DNA finns i henne.

Detta ger åtminstone mig vibbar om att allt inte står rätt till med FS. En "borgarkänsla".
Han ber inte om frågan, varken mer eller mindre. Den uppkommer efter frågor om sex med andra män.

Om han är oskyldig har han ingen anledning att ljuga. Om han är skyldig har han ingen anledning att ljuga. Det har ingenting att göra med om eller när kroppen kommer att hittas.
Citera
2012-06-09, 20:02
Medlem
FN-SOLDATENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Du har själv skrivit svaret.
Det finns mycket konstigt i utredningen. Summan är att man inte lyckats hitta en enda besvärande uppgift eller bevis. Skulle kunna tyda på att han är oskyldig, åtminstone måste detta scenario finnas med i bilden hos den intelligenta observatören. Synd bara att intelligens saknas hos PÅK...
Dina inlägg ger dig 0% rätt, men PÅK har 100% rätt
Vem är enligt dig skyldig till till Marinas mord????
Kom inte med F..d för det har absolut ingen substans……
Ingen vanlig Svensson råkar inte bli en mördare, för Marina blev brutalt mördad…

Duktiga poliser kan avgöra på hur den misstänkte framför sina ord inte vad han säger samt hans uppträdande vid utfrågningarna…
Citera
2012-06-09, 20:05
Medlem
Citat:
Han ber inte om frågan, varken mer eller mindre. Den uppkommer efter frågor om sex med andra män.

Om han är oskyldig har han ingen anledning att ljuga. Om han är skyldig har han ingen anledning att ljuga. Det har ingenting att göra med om eller när kroppen kommer att hittas.

Jo.
FS riktigt manar FL om denna fråga, bara för att få svara på den.
Det kan absolut ha med ev fynd i kroppen att göra. Tänk.

Edit:
Har inte FUP här, får återkomma med sidnummer.
Har för mig att det är första förhören 4/8 -10. Mario är FL.
Senast redigerad av Fin 2012-06-09 kl. 20:08.
Citera
2012-06-09, 20:07
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fin
Jo.
FS riktigt manar FL om denna fråga, bara för att få svara på den.
Det kan absolut ha med ev fynd i kroppen att göra. Tänk.
Jag har tänkt. FS manar inte.
Citera
2012-06-09, 20:10
Medlem
Citat:

Suck!
Du vill inte förstå.
Citera
2012-06-09, 20:18
Medlem
FN-SOLDATENs avatar
Citat:
Nu kommer det nog en följdfråga på detta, vem säger detta i förhöret?
Citera
2012-06-09, 20:47
Medlem
olovpalmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnero52
Ja det kanske den gjorde, men jag är undrande över varför FS sa och upplyste i förhöret att han hade haft sex med henne. Vad hade han att tjäna och skydda sig från? Om han inte är GM verkar det ännu konstigare. Finns det någon här som kan ge en hållbar förklaring.

Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Du har själv skrivit svaret.
Det finns mycket konstigt i utredningen. Summan är att man inte lyckats hitta en enda besvärande uppgift eller bevis. Skulle kunna tyda på att han är oskyldig, åtminstone måste detta scenario finnas med i bilden hos den intelligenta observatören. Synd bara att intelligens saknas hos PÅK...

Summan är att man inte hittat en enda besvärande uppgift eller bevis som skulle tyda på att FS är oskyldig .
Om det är så du menar så håller jag med till 100%.

Att FS talar om att han haft sex med henne är en bortförklaring efterom FS är övertygad om att dna finns både på brottsplats(sovrummet och sängen) och att det finns på Marinas döda kropp på fyndplatsen.Så kan det mycket väl vara eller hur Fnurra?
Citera
2012-06-09, 20:55
Medlem
KluvenTungas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olovpalme
Summan är att man inte hittat en enda besvärande uppgift eller bevis som skulle tyda på att FS är oskyldig .
Om det är så du menar så håller jag med till 100%.

Att FS talar om att han haft sex med henne är en bortförklaring efterom FS är övertygad om att dna finns både på brottsplats(sovrummet och sängen) och att det finns på Marinas döda kropp på fyndplatsen.Så kan det mycket väl vara eller hur Fnurra?
Han fick frågan, det är den logiska förklaringen. Alltså ingen bortförklaring. Om han är oskyldig har han ingen anledning att ljuga. Om han är skyldig har han ingen anledning att ljuga. Ergo: FS kan inte ljuga. Taget?
Citera
2012-06-09, 20:58
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KluvenTunga
Han fick frågan, det är den logiska förklaringen. Alltså ingen bortförklaring. Om han är oskyldig har han ingen anledning att ljuga. Om han är skyldig har han ingen anledning att ljuga. Ergo: FS kan inte ljuga. Taget?
Ergo: FS hade ingen anledning att ljuga, oavsett om han är skyldig eller inte. Förvräng inte.
Citera
2012-06-09, 21:11
Medlem
olovpalmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KluvenTunga
Ja den slutsatsen verkar vissa här ha tagit av någon anledning som är svår och förstå.
Om FS inte kunde ljuga och inte hålla tyst då hade vi troligtvis inte skrivit mer i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in