2012-06-02, 22:40
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olovpalme
Som dom flesta andra läst tidningar och sett TV mm.
Irågasätter du uppgiften om att Marina blivit skjuten i huvudet??
Nyheten kommer från GP som inte anger källa. Alla andra har GP som källa. Jag ifrågasätter GP. Hur vet du att hon blev skjuten?
Citera
2012-06-02, 22:40
Medlem
NightHawkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jag skrev fel först, det ska vara "troligen handgreppen".

Å nej du, den gubben går inte.

Citat:
M kunde handgreppen iaf.

Citat:
Jag har också varit vakt i det militära, jag har aldrig använt pistol.

M kunde troligen handgreppen, oavsett om hon har varit vakt eller inte.

Det är stor skillnad mellan att skriva kunde troligen och kunde iaf., vilket du säkerligen inser.

Vore dessutom tacksam för svar på frågan om hur och varför det kommer sig att du har de omtalade bilderna för ditt omedelbara förfogande.
Citera
2012-06-02, 22:42
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightHawks
Å nej du, den gubben går inte.

Det är stor skillnad mellan att skriva kunde troligen och kunde iaf., vilket du säkerligen inser.

Vore dessutom tacksam för svar på frågan om hur och varför det kommer sig att du har de omtalade bilderna för ditt omedelbara förfogande.
Jag skrev fel.

Det angår dig inte vad jag har för material och hur jag har fått dem.
Citera
2012-06-02, 22:54
Medlem
NightHawkss avatar
Citat:
Jag skrev fel.

Det angår dig inte vad jag har för material och hur jag har fått dem.

Hört talas om copyright och det faktum att fotografen äger alla rättigheter till alla bilder som densamma har tagit?
Än en gång ber jag dig att besvara frågan.
Nästa gång tänker jag inte fråga utan det blir en polisanmälan gentemot både dig och FS.
Citera
2012-06-02, 22:56
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Hört talas om copyright och det faktum att fotografen äger alla rättigheter till alla bilder som densamma har tagit?
Än en gång ber jag dig att besvara frågan.
Nästa gång tänker jag inte fråga utan det blir en polisanmälan gentemot både dig och FS.
Jag tänker inte besvara frågan. Lycka till med polisanmälan. Polisen får iaf en rolig halvtimme.
Citera
2012-06-02, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel[B
]Det finns många sätt att skadas så man förblöder[/b]. Hur vet du att hon blev skjuten? Hur vet du att hon förlorade 2 liter?

Endast ett knivhugg i de vitala organen eller ett skott rakt i hjärtat eller igenom kraniet orsakar detta blodflöde. Det vet du, som av vissa här betraktas som en akademiker med en utbildning utöver det vanliga.
Citera
2012-06-02, 22:58
Medlem
olovpalmes avatar
Citat:
Nyheten kommer från GP som inte anger källa. Alla andra har GP som källa. Jag ifrågasätter GP. Hur vet du att hon blev skjuten?
Tycker du ska stämma GP och radio och tv och alla tidningar när dom kommer med lögner och osanningar enligt dig.
Varför skulle media ljuga?
Av vilken anledning tror du inte hon är skjuten och vad tror du har hänt egentligen?Vad har hon dött av?
Citera
2012-06-02, 22:58
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sixxfm
Endast ett knivhugg i de vitala organen eller ett skott rakt i hjärtat eller igenom kraniet orsakar detta blodflöde. Det vet du, som av vissa här betraktas som en akademiker med en utbildning utöver det vanliga.
Frågorna kvarstår, hur vet du att hon blev skjuten och blödde 2 liter?
Citera
2012-06-02, 22:59
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Du menar därmed att MJ kom hem efter polisens besök den 2:a augusti, då sovrummet enligt både polisman och fortfarande MT GM skulle ha sett fint ut, och då påbörjade en större utrensning/sortering av garderoben, för att därefter försvinna spårlöst och lämna efter sig ett smärre kaos i sovrummet för polisens tekniker att fotografera den 4:e augusti?

Tror du även på att tomten kommer genom skorstenen?

Bara för att individen vet var värdesakerna förvaras innebär det inte att dessa kan plundras innan innehavaren "försvunnit" eftersom detta skulle leda till en öppen konfrontation med risk för polisiärt ingripande. Det förstår vem som helst som har förmågan att tänka lite längre än till att sitta i en forumtråd och provocera genom den mer absurda alternativa gärningsmannateorin efter den andra.
Nej, jag tror inte att MJ återvände för att röja bland sina prylar. Och jag litar inte på B*rgar Ing*lfssons minne, han fotade ju inte sovrummet den 2/8. Vilket iofs hade varit bra om han gjort, med tanke på vad som komma skulle.
Jag tycker inte det är speciellt konstigt om FS har rotat bland MJs saker, om han nu har gjort det, han visste inte att han var MT.
Skulle inte du ha gjort detsamma, om din hyresvärdinna tillika ex-sambo var väck.

Jag tror inte på tomten och inte heller på att storken kommer med bebisar.

Nu har jag svarat dig, du har dock inte svarat mig.
Har du uppdaterat med din hundkälla, Monica J, var det va?
Citera
2012-06-02, 22:59
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olovpalme
Tycker du ska stämma GP och radio och tv och alla tidningar när dom kommer med lögner och osanningar enligt dig.
Varför skulle media ljuga?
Av vilken anledning tror du inte hon är skjuten och vad tror du har hänt egentligen?Vad har hon dött av?
GP:s källa är troligen en läcka på Rättsmedicin. Det har jag förklarat flera gånger i tråden. Läs den.

Jag har ingen vetskap om hur M dog. Hur vet du att hon blev skjuten?
Citera
2012-06-02, 23:03
Medlem
NightHawkss avatar
Citat:
Jag tänker inte besvara frågan. Lycka till med polisanmälan. Polisen får iaf en rolig halvtimme.

Nej, det är ju ditt modus operandi.
Varför ändra på ett koncept som utmärker dig så?

Det finns bara, mig veterligen, ett enda lagligt sätt för dig att ha tillgång till den bildlänken och då kan du väl bekräfta att det har gått till på det viset och att ingen har skickat privata bilder till dig för att du därefter skall ha lagt upp dem för beskådan.

Hur svårt kan det vara?
Citera
2012-06-02, 23:03
Bannlyst
Citat:

Jag har fått för mig genom att läsa igenom det mesta i tråden att du vill lösa detta fall, så varför trilskas och tjafsa med vissa här istället för att slå ihop din hjärna med alla andras och fokusera på en lösning utan bråk och med oss alla titta på fakta och tänka att FS kanske är den riktiga GM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in