Citat:
Ursprungligen postat av NightHawks
Du menar därmed att MJ kom hem efter polisens besök den 2:a augusti, då sovrummet enligt både polisman och fortfarande MT GM skulle ha sett fint ut, och då påbörjade en större utrensning/sortering av garderoben, för att därefter försvinna spårlöst och lämna efter sig ett smärre kaos i sovrummet för polisens tekniker att fotografera den 4:e augusti?
Tror du även på att tomten kommer genom skorstenen?
Bara för att individen vet var värdesakerna förvaras innebär det inte att dessa kan plundras innan innehavaren "försvunnit" eftersom detta skulle leda till en öppen konfrontation med risk för polisiärt ingripande. Det förstår vem som helst som har förmågan att tänka lite längre än till att sitta i en forumtråd och provocera genom den mer absurda alternativa gärningsmannateorin efter den andra.
Nej, jag tror inte att MJ återvände för att röja bland sina prylar. Och jag litar inte på B*rgar Ing*lfssons minne, han fotade ju inte sovrummet den 2/8. Vilket iofs hade varit bra om han gjort, med tanke på vad som komma skulle.
Jag tycker inte det är speciellt konstigt om FS har rotat bland MJs saker, om han nu har gjort det, han visste inte att han var MT.
Skulle inte du ha gjort detsamma, om din hyresvärdinna tillika ex-sambo var väck.
Jag tror inte på tomten och inte heller på att storken kommer med bebisar.
Nu har jag svarat dig, du har dock inte svarat mig.
Har du uppdaterat med din hundkälla, Monica J, var det va?