2010-08-15, 23:07
Medlem
DeLoreans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jag invände inte. Jag kompetterade med ett argument för att FS är oskyldig.
Oki doki. Bara jag som är litet trött i skallen
Citera
2010-08-15, 23:07
Medlem
utanmanuss avatar
Citat:
Skulle GM ha tvingat ner BO i en tunna med en blöt kamera och satt på strömmen?

Långsökt jag vet, men alla sätt kan vara möjliga, ni har ju redan "tjingat" på de mest troliga

Kameran låg i tunnan, BO sträckte sig ned och där var det också en strömförande ledning .

Hur har tunnan kommit upp på forumet? Och vart har den försvunnit? Har polisen tagit den? Eller GM?
Citera
2010-08-15, 23:10
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chalaisen
Hur pass förhärdad FS är, vet varken du eller vi andra. Han kan göra en "Almare".

Citat:
Han är/var ruskigt smart, tålmodig, säger inte ett smack till polisen om de inte har bevis.
Våldsam när han blir arg.
Citat från den som känner honom bäst av alla debattörer här på tråden.
Citera
Medlem
saffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Har en hypotes som är så enkel så den knappt kan publiceras: Bråk går överstyr natten mellan hans födesedag och den dag hon senast sågs (?) i livet. Strypning.
Jag fick ingen reaktion när jag skrev det..men jag har trott det hela tiden. Inget blod för då hade hundarna känt det direkt!
Citera
Medlem
Mandelbrots avatar
Citat:
Du har missat en detalj: Han har suttit häktad och i förhör i en vecka. Han är inte tillräckligt förhärdad brottsling för att klara det.

Jag tror NillanB anser honom ha just liknande egenskaper.
Citat:
Ursprungligen postat av NillanB
Han är/var ruskigt smart, tålmodig, säger inte ett smack till polisen om de inte har bevis.
Våldsam när han blir arg.
tvåa på pucken, bagarn29 var före.
Citera
Medlem
DeLoreans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utanmanus
Långsökt jag vet, men alla sätt kan vara möjliga, ni har ju redan "tjingat" på de mest troliga

Kameran låg i tunnan, BO sträckte sig ned och där var det också en strömförande ledning .

Hur har tunnan kommit upp på forumet? Och vart har den försvunnit? Har polisen tagit den? Eller GM?
Är inte det där med tunna en sak som har uppfunnits här i tråden? Hittar ingen referens till extern källa. Nån som vet?
Citera
2010-08-15, 23:18
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Ändå blev han anhållen efter 15 minuters förhör.
Att klara ett förhör innebär inte bara att neka, man måste också passa sig för att säga emot sig själv. Det kräver skärpa och intelligens. Tror Alm har mer av det än FS.
Citera
2010-08-15, 23:19
Medlem
bulows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeLorean
Så vad återstår för alternativ om FS är GM? Tjaa, att han lockat ut henne i skogen bakom huset och gjort det där. Eller att han gjort det på helt annan plats.

Håller med. Om han är skyldig har han troligen lurat ut henne, slagit ihjäl henne, gömt henne i vatten/mosshål/bland grankvistar och sedan kört ned bilen och tagit ut pengar. Allt under loppet av minuter.

Platsen finns troligen fotad av dem båda bland deras bilder sedan tidigare.
Citera
2010-08-15, 23:19
Medlem
kattellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamsson
[/b]
Jajamensan, med knorr Har dom kollat: http://www.indir-izle.com/Sten-ke-Cederhok-Frosaboxen-1969-_SUpQSDZwcjBndEE=

M.V.H.
jamsson.

TACK jamsson! Ett gõtt skratt och en dos av sentimentalitet.
Citera
2010-08-15, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Ok, men ingen känner honom så bra som han själv. Inte ens hans mamma, enligt henne är han tystlåten och säger inte mycket.
Citera
Medlem
saffys avatar
Citat:
Är inte det där med tunna en sak som har uppfunnits här i tråden? Hittar ingen referens till extern källa. Nån som vet?
Ja, ni läser dåligt Jag spånade tidigare idag om vad jag skulle gjort om jag hade dödat någon, genom dråp eller olyckshändelse. Och då skrev jag om strypning, då det inte finns blod. MJ:s hårstrå och dna finns ju redan i bilen..hon var ju ägare till båda två, och då kan man ju forsla bort ett lik i bilen, väl inlindad i plast. Min teori om tunnan var att det är fruktansvärt tungt att släpa på någon och det blir spår oxå..jag hade tänkt att ta offret så långt bort som möjligt från brottsplatsen.
Citera
Medlem
Mandelbrots avatar
Citat:

Jag tror det var saffy som först nämnde det som ett litet exempel.
https://www.flashback.org/sp24856387
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in