2012-04-16, 23:02
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Enligt Peder från MSP var detta ett misstag (från radiointervjun jag länkat till tidigare).

Men om det var små barn - hur tänkte föräldrarna? Såg de detta som en utflykt i skogen?

Precis, detta ar ytterst foraldrarnas ansvar och inget annat. Forst valjer nagon foralder att ta med sig barn, pa en sokning efter ett en mannisko-kropp. Sedan nar de finner nagot sa missar foraldern att ta barnet ifran platsen och darmed forhindra att barnet far syn pa nagot.

Men det ar klart, det ar alltid lattare att klandra andra. Traumatisk upplevelse for barn = foralderns ansvar och inget annat.
Citera
2012-04-16, 23:07
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Det framkom under rättegångarna att barnens mamma flyttat till England.
Ok. Tack för svar! Det hade jag missat. Q har förmodligen bättre koll på det än jag! Fånigt att påstå sig ha kontakt med exet. Fast det kanske hon/han har?
Citera
2012-04-16, 23:14
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ok. Tack för svar! Det hade jag missat. Q har förmodligen bättre koll på det än jag! Fånigt att påstå sig ha kontakt med exet. Fast det kanske hon/han har?
Menar du att jag ljuger? Mariooo har dessutom fel i ditt citat.
Citera
2012-04-16, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel

Du brukar ju ljuga. Vad hade jag fel om? Var det Skottland hon flyttade till?
Citera
2012-04-16, 23:23
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamioc
Tror vi stannar där på gryningen om vi ser efter Kia:s vittnesmål om den gråa bil som passerade fort fort och sedan att dem ev sett en person som inte passade in som "golfare"...

Sen att hon hörde av sig berörande kön är något som kan läggas till sidan då det bara blir analyser utan ett direkt slut.

Så som du säger, gryningen! han satte skottet nog efter 2:00 då han "visste" Marina sov, om inte senare faktiskt mot morgonkvisten, vill säga 4-5 som är en "död" timme.

Sen aktivt i den perfekta tiden tagit kroppen till FP.

Skott, 4:20, inpackad, lämnar platsen 5 min senare! 10 min bilfärd... Hunden behöver en kropp som legat i 20 min minst för att ens kunna markera. Var han effektiv?

Ja, och när drogs kontakten till datorn?
Förmiddagen 28 juli ?

En sån som Fredrik är totalt iskall och bryr sig inte det minsta, så han gick väl hem efter han lämnat bilen på stationen och sov. Utan minsta bekymmer.
Citera
2012-04-16, 23:31
Medlem
Linebbs avatar
Läskigt att Fredrik har kommenterat sin dotters (som han band fast) bild på fejjan! Nov el dec 2011! Undra om dom har kontakt.... Hoppas inte! Dottern hade svarat med bara massa tecken på hans comment! Läskigt! Tycker mamman, Nilla B bör be sin dotter göra sin Facebook lite mindre public! Det är bara min åsikt! Tycker det är läskigt om han försöker kontakta barnen utan hennes vetskap!

/ mamma
Citera
2012-04-16, 23:46
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
När påstod jag det?

Jag tycker bara att det är fånigt att du påstår att du har FS ex. som källa, om en sanning som är offentlig.
Senast redigerad av Kallix 2012-04-16 kl. 23:55. Anledning: Ett kommatecken mindre!
Citera
2012-04-16, 23:55
Medlem
kattellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linebb
Har du kontakt med henne? Vet du vad hon anser om barnens far? Misshandel av barnen/ marinafallet tex?
Med vänlig hälsning,
Gå tillbaks till inlägg #200 och klicka dig framåt. Där kan du själv läsa lite av det hon har skrivit. Hennes nick är NillanB.

Citat:
Missing People Sweden (MPS) Hur seriösa är de egentligen?:

Nu ha´la de änna brunnit i hövet på däj!

Vad får du ut av att sitta och kritisera organisationen MPS hela tiden? Det är ju en organisation som verkar för människans bäst genom att leta efter försvunna människor. Betänk om du hade en anhörig som var försvunnen. Skulle du inte vid en sådan situation vilja ha hjälp av denna organisation?

Hur blev det så här? Du var en vanlig skribent och helt plötsligt så förvandlades du till ett stort provocerande Flashbacktroll.
Citera
2012-04-17, 00:01
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av essohasse
Här går ingen säker!
Tack för reprisen! Då vet vi det. Q spårade FS ex. Man kan undra varför?
Senast redigerad av Kallix 2012-04-17 kl. 00:03.
Citera
2012-04-17, 00:29
Medlem
essohasses avatar
Citat:
Tack för reprisen! Då vet vi det. Q spårade FS ex. Man kan undra varför?
För att få bekräftat att NillanB var den hon utgav sig för att vara, vilket hon var!
Citera
2012-04-17, 00:31
Medlem
MrsMagoos avatar
Även åklagaren tror att Marina har hittats

Polisen och åklagaren tror att det är Marina Johanssons kropp som hittats.

– Det finns inget som visar något annat, säger kammaråklagare Per-Åke Kvarnström.

Detta kommer att bli teknikernas högsta prioritet nu, att hitta spår som kan få Marinas mördare fälld.

– Det finns en stark vilja hos alla inblandade att detta får ett riktigt slut, säger Kvarnström

http://bohuslaningen.se/nyheter/bohuslandal/1.1594173-aven-aklagaren-tror-att-marina-har-hittats

Då hoppas jag man nitar han stenhårt så vi slipper ha en mördare till ute på fri fot.

Men jag kan tycka efter ha läst FUP igen att man har en del som påvisar att han va i området den 28 juli då han har varit synlig tex, och det är ju en detalj som bör vara mer intressant i dagsläget.
Dom letar febrilt nu så han ska knytas till platsen.

Så vems jacka rör det sig om? Marinas eller Fredriks?
Hennes förmodligen men det bör ju vara en joggingjacka eller tyg då jag inte tror att det är en ytterjacka. Smycket slet han av henne det?
Finns hennes andra tillhörigheter i terrängen. Och mobilmasterna har dom större inverkan nu?
Senast redigerad av MrsMagoo 2012-04-17 kl. 00:35.
Citera
2012-04-17, 00:44
Medlem
Marina på facebook för lite mer än två år sedan.
En levnadsglad tjej.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1361173638725&set=a.1361171398669.5 1565.1513100836&type=3&theater

Min förhoppning är att just Feg Skiten åker dit rejält !
Riktigt,riktigt ordentligt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in