2011-10-23, 14:40
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel

FS är ingen svärmorsdröm. Han knarkade, misshandlade och stal pengar. Han är småkriminell. Många är småkriminella utan att vara mördare. Det intressanta för den här tråden är om han är ansvarig för M:s försvinnande.

Förstöra i den form att han knappt ville prata enligt min mening, minns särskillt ett förhör där han klagar på sitt psyke och inte orkar prata.

Brobacka är intressant enligt min mening, när man åker förbi det området så slås man av att de flesta vägar är bommade alt har stort viltstängsel (oftast har stängslet "grindar" med stort hänglås.)

Det finns vad jag vet knappt några farbara skogsvägar mellan brobacka och gräfsnäs... tror jag såg två avstickare ifrån landsvägen som inte hade bom/grind

Det verkar vara ett område med mycket bus (var där och fiska för några år sedan, parkerade på ett ställe...när jag kommer tillbaks sitter en avbruten kniv i förarlåset).
Citera
2011-10-23, 14:54
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Förstöra i den form att han knappt ville prata enligt min mening, minns särskillt ett förhör där han klagar på sitt psyke och inte orkar prata.
Kan du precisera lite bättre, t.ex. peka ut förhöret? Sökfunktionen i Adobe Reader hittar inte ens ordet "psyke" i FUP.
Citat:
Brobacka är intressant enligt min mening, när man åker förbi det området så slås man av att de flesta vägar är bommade alt har stort viltstängsel (oftast har stängslet "grindar" med stort hänglås.)

Det finns vad jag vet knappt några farbara skogsvägar mellan brobacka och gräfsnäs... tror jag såg två avstickare ifrån landsvägen som inte hade bom/grind

Det verkar vara ett område med mycket bus (var där och fiska för några år sedan, parkerade på ett ställe...när jag kommer tillbaks sitter en avbruten kniv i förarlåset).
På vilket sätt är det intressant för tråden att FS påstår sig ha besökt en langare i ett sådant område?
Citera
2011-10-23, 15:00
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Om det där mediumet nu skulle ha rätt så kolla på satelitbilder över "hamnvägen" stenungsund, sjukt mycket blåa grejer där (kontainrar?) eller vad är det... ligger ju precis vid hamnen också.
Jag tycker det ser ut som fat.
Citera
2011-10-23, 15:08
Bannlyst
Citat:
Kan du precisera lite bättre, t.ex. peka ut förhöret? Sökfunktionen i Adobe Reader hittar inte ens ordet "psyke" i FUP.

På vilket sätt är det intressant för tråden att FS påstår sig ha besökt en langare i ett sådant område?

Det intressanta är att FS stod och blåljög polisen rätt upp i ansiktet. Vad har man mer ljugit om? Eller snarare, vad har han inte ljugit om?
Citera
2011-10-23, 15:51
Medlem
JensLapiduss avatar
Citat:

Ja, det är fat och på inhägnat område (Akzo).
Där fartygen ligger är det grind, troligen bevakad men strax norr om den bryggan tror jag det går att komma ner till vattnet.
Citera
2011-10-23, 17:54
Medlem
mjohan84s avatar
Var ute vid brobacka och spanade lite idag...
http://imageshack.us/photo/my-images/542/img6053y.jpg/ (skylten som är med i FUP)...
Såg även att åsjön skulle vara ett perfekt ställe (djup sjö med riktiga branta raviner)
Citera
2011-10-23, 17:57
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:

Såg inte den bilden när jag kikade (enbart översiktsbild kikade jag på)
Citera
2011-10-23, 17:59
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Det intressanta är att FS stod och blåljög polisen rätt upp i ansiktet. Vad har man mer ljugit om? Eller snarare, vad har han inte ljugit om?

Vem vet vad han kan ha dumpat på vägen? varför skulle han vägra att avslöja en langare (en bagatellgrej om man jämför med mordåtal)
Citera
2011-10-23, 18:02
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:

Sorry var med i tillägsprototoll+2 SIDA 2 / 20
Citera
2011-10-23, 18:04
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Vem vet vad han kan ha dumpat på vägen? varför skulle han vägra att avslöja en langare (en bagatellgrej om man jämför med mordåtal)
Vad hade det hjälpt? Hade langaren glatt givit honom alibi och krupit in i finkan några år, tror du?
Citera
2011-10-23, 18:05
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Felpost.

http://imageshack.us/photo/my-images/219/img6054bv.jpg/
Citera
2011-10-23, 18:11
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Sorry var med i tillägsprototoll+2 SIDA 2 / 20
Ja, efter tre och en halv månads isolering mår han psykiskt dåligt. Och med det har han förstört en utredning, menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in