2011-10-02, 00:55
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Nix, inga förhör där med grabbarna.

Nej och du har inte en enda källa på SKL information och inte peruker som förhörsledaren ska ha tvingat vittnen att höra på-.
Inte en enda källa har du bara trams.

Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Det tror jag när jag sett det. Ditt ord är inte att lita på som du kanske förstår.

Nej det finns inget både raggsockan och TP kör runt med snack som inte beläggs det är uppenbart att ämnet saklig är ett minne blott och en seriös debatt inte kan föras om det som egentligen utreds här.
Citera
2011-10-02, 00:57
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Finns ingen annan misstänkt här så dina egna spekulationer drar ner debatten och långt ifrån verkliga utredningen vilket handlar om Fidde hundknullaren och mordet på Marina vilken han är misstänkt för.
Inga andra är misstänkta här så vänligen håll dig saklig.

Tycker du att det fetade är sakligt? Det var inte du som nämnde det först men av 17 gånger som det nämns i tråden så står du för 14 av omnämnanden.
Du får kanske orgasm var gång du skriver ner din favorit förolämpning? Kanske läge för DS?
Citera
2011-10-02, 00:59
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Tycker du att det fetade är sakligt? Det var inte du som nämnde det först men av 17 gånger som det nämns i tråden så står du för 14 av omnämnanden.

Det är ett namn som en som kände Fidde använde och vad jag förstår kommer det alltså från alla hundar som försvann och som han då har tagit livet av.
Inget konstigt med det lev med flashback eller låt bli.
Ett namn som passar in bra på en som mördar hundar och låtsas som det regnar.

Det är ju övertygande att han dödar katter och hundar och misstänkt för mord på Marina.
Frågor ?
Citera
2011-10-02, 01:01
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Om det är som du skriver så kanske M istället hade kunnat regga sig på någon förskolas spöksida istället för DS.

Du gör dig löjlig. Fabulerar ihop vilda fantasier av vad en människa kryssat i på en presentation. Man blir mörkrädd.

Sedan gillar jag inte att du hittar på massa trams och låter fantasin skena iväg utan att ha saklig grund för det.

Du borde få utlopp för din fantasi och skriva lite kinky noveller el. dylikt ett tag, så lugnar du kanske ned dig lite.
Citera
2011-10-02, 01:06
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Det är ett namn som en som kände Fidde använde och vad jag förstår kommer det alltså från alla hundar som försvann och som han då har tagit livet av.
Inget konstigt med det lev med flashback eller låt bli.
Ett namn som passar in bra på en som mördar hundar och låtsas som det regnar.

Det är ju övertygande att han dödar katter och hundar och misstänkt för mord på Marina.
Frågor ?

Svara på de frågor som jag ställde tidigare istället för att svamla iväg som vanligt.

"inte peruker som förhörsledaren ska ha tvingat vittnen att höra på-."
Talande peruker? Tala om fantasi eller är det något annat som framkallar sådana hallucinationer?
Citera
2011-10-02, 01:06
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Du gör dig löjlig. Fabulerar ihop vilda fantasier av vad en människa kryssat i på en presentation. Man blir mörkrädd.

Sedan gillar jag inte att du hittar på massa trams och låter fantasin skena iväg utan att ha saklig grund för det.

Du borde få utlopp för din fantasi och skriva lite kinky noveller el. dylikt ett tag, så lugnar du kanske ned dig lite.
Källan finns i Dark Side och där kan man finna Ms sida.
Citera
2011-10-02, 01:08
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:

Det är inte källa för några mord med vampyrlekar och du har påstått att man har informerat SKL om detta och då skulle dom analyserat på ett annat sätt.
Sen påstår du att man inte informerat SKL därför är dom ovetande.

Nu undrar jag var jag ser att SKL talar om vampyrlekar`?
Citera
2011-10-02, 01:09
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Det tror jag när jag sett det. Ditt ord är inte att lita på som du kanske förstår. Dejternas förhör finns i fUP. Deras alibin finns antagligen i slasken. (som du inte har)

De uppgifter som lagts ut itråden med hänvisning till slasken är riktiga.

MrsMangoo vad du anser om min trovärdighet skiter jag fullständigt i så du kan spara ett inlägg där.
Citera
2011-10-02, 01:09
Bannlyst
Citat:

Vi har sett den..och du ger inte en sann beskrivning av vare sig sidan eller MJ.
Citera
2011-10-02, 01:10
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:

[/u]vad du anser om min trovärdighet skiter jag fullständigt i så du kan spara ett inlägg där.

Du det bedrivs ingen förundersökning från sophinken det är då fullständigt klart.
Det är en misstänkt här ingen annan.
Vill du påstå det belägger du detta och då gäller det alltså att polisen verkligen arbetar med slasken i dagsläget vilket inte är rimligt här.
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Det skulle jag gärna göra, om du visade att uns av vänlighet. Men du vidhåller att jag ljuger/har ljugit. Och det i samma inlägg s
där du ber om en sidhänvisning, nej kyss mig!

Det vittnet har hela tiden hävdat att det var en kvinna i bilen. Polisen började då med peruktramset. Löjligt att försöka att påverka vittnen.

Du kan ju fråga Ullstrumpan och TP om källorna vilket inte finns.
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-10-02 kl. 01:17.
Citera
2011-10-02, 01:11
Bannlyst
Citat:

MrsMangoo vad du anser om min trovärdighet skiter jag fullständigt i så du kan spara ett inlägg där.

Ja, TP har en innehållsförteckning. Frågan är hur hon kommer fram till vad som står i förhören. Nya Saida?
Citera
2011-10-02, 01:12
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Det är inte källa för några mord med vampyrlekar och du har påstått att man har informerat SKL om detta och då skulle dom analyserat på ett annat sätt.
Sen påstår du att man inte informerat SKL därför är dom ovetande.

Nu undrar jag var jag ser att SKL talar om vampyrlekar`?
Det står att hon gillar blod och att hon är Vampyrist på hennes sida i Dark Side.
Detta visste inte SKL på grund av att polis inte informerat dem om hennes böjelser och därav var de ovetande om detta när analyser gjordes.

Nu har jag förklarat detta ett antal gånger och nu hoppas jag att du förstår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in