2011-09-13, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Då kan vi utgå ifrån att FS äger både båt och fyrhjuling, var finns dom?
Ingen aning faktiskt
Citera
2011-09-13, 01:47
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Finns han över huvud taget? Fr*d brukar inte ses som trovärdig här i tråden utom ibland..

Ja, eftersom Marinas mamma har träffat honom så utgår jag ifrån att hennes trovärdighet när hon lämnar sådana uppgifter vida överstiger Freds.
Citera
2011-09-13, 01:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Ja, eftersom Marinas mamma har träffat honom så utgår jag ifrån att hennes trovärdighet när hon lämnar sådana uppgifter vida överstiger Freds.

Om det är samme person de pratar om finns kanske förhöret i slasken? Du har väl inte heller läst den?
Citera
2011-09-13, 02:00
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Om det är samme person de pratar om finns kanske förhöret i slasken? Du har väl inte heller läst den?

Nej, tyvärr finns inte förhöret i slasken.

Åklagaren kunde inte heller visa någonting i rättegången angående honom så de blev tvungna att kalla hennes mamma som vittne igen bara för att hon åter igen skulle säga att Marina aldrig skulle resa bort utan att säga något.

Jag undrar om Marinas mamma visste om att Marina hade bokat träff men en av hennes knullkontakter i sthlm den 31 juli, samma dag som mormor fyllde år.
Citera
2011-09-13, 02:02
Bannlyst
Citat:
Nej, tyvärr finns inte förhöret i slasken.

Åklagaren kunde inte heller visa någonting i rättegången angående honom så de blev tvungna att kalla hennes mamma som vittne igen bara för att hon åter igen skulle säga att Marina aldrig skulle resa bort utan att säga något.

Jag undrar om Marinas mamma visste om att Marina hade bokat träff men en av hennes knullkontakter i sthlm den 31 juli, samma dag som mormor fyllde år.

Och du litar på FS? Det skulle jag inte göra..
Citera
2011-09-13, 02:04
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Och du litar på FS? Det skulle jag inte göra..

Vad har detta med FS att göra, jag går enbart på polisens information.
Citera
2011-09-13, 02:05
Bannlyst
Citat:
Vad har detta med FS att göra, jag går enbart på polisens information.

Du har ju frågat FS om vilka förhör som finns i slasken. Men det är bra att du kollar upp med säkrare källa än den lögnhalsen.
Citera
2011-09-13, 02:06
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Det väl Fr*d som så att FS nog var lite impotent, ja eftersom han inte kunde tillfredsställa MJ. Fr*d trodde att MJ tillfredsställde sig själv m h a sexleksaker.

Vadå trodde? Hade hon berättat det?
Hade han sett hur många hon hade? Eller gissade han?

Ärligt talat, vem här lust, efter flera års förhållande, att knulla 5-6 ggr per dag, och då bara på partnerns initiativ?
I början av ett förhållande, javisst, men sen?

MJ hade gjort klart för Fr*d vad det vär för slags relation hon var ute efter, en sexuell sådan. Men med Fr*d?
Det vet vi inte, även om han får det att låta så, när han(Fr*d) berättar att han vill vänta tills FS var utflyttad.

Då utgår jag ifrån att Fr*d också är inne på BDSM-spåret. Han är väl den enda som inte här träffat MJ på Darkside eller nån liknande sight. Han träffade henne i snöyran, och gav då sitt nummer till MJ.
Fr*d såg att MJ blev glad.

Du kan väl försöka att hålla dig till sanningen i en enda tråd.

Förhör med xxxxxxx, Carina; 2010-08-08 09:48 diarienr: 1400-K126753-10
Marina ville ha sex 5 gånger om dagen…Fredrik gick på tabletter…antidepressiva eller
liknande vilket gjorde han inte kunde utföra och närvara vid Marinas begärda sexbehov
.

Per

Redan för något år sedan sade Marina att hon nästan aldrig har sex med Fredrik eftersom han hade blivit "lite impotent", eventuellt av missbruket. Hon hade också sagt att "Fredrik inte är
så sexuell av sig", detta var någon gång 2008-2009

Gunilla berättar också att oavsett om Gunilla ville ha sex eller inte så hade de det vid ett par
tillfällen.
Gunilla sade nej men Fredrik fortsatte ändå. Gunilla uppger att hon försökte krångla
sig bort men det gick inte. Gunilla uppger att hon är ca 160 cm lång och inte speciellt stor.
Fredrik är 1.89 och mycket starkare än Gunilla. Gunilla uppger att hon inte kom därifrån. Han
höll fast henne, det förekom inga slag eller något annat. Efteråt sade han att han inte förstod
att Gunilla menade nej på riktigt. Sista gången detta hände skrev Gunilla om det i sin dagbok,
det skall ha varit någon gång omkring 2004. Gunilla vill inte anmäla detta utan berättar det
för utredningens skull.

Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
MrsMagoo vikarierar för esso-Hasse

Du här möjligtvis inte läst beskrivningen av MJ, som bipolär. Hon verkade strö pengar omkring sig, och var hela tiden på gång med nåt.

Nej jag får springa och rätta dina fel i varenda fall du sitter och pladdrar i.
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-09-13 kl. 02:10.
Citera
2011-09-13, 02:11
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Du har ju frågat FS om vilka förhör som finns i slasken. Men det är bra att du kollar upp med säkrare källa än den lögnhalsen.

Nej, jag har inte frågat FS om detta.

Är du nöjd med att du kan håna och döma en person här i tråden så är det fine för mig, men det finns en del av oss som fortfarande hoppas på att det kommer in information som gör att en mördare kan dömas i domstol.
Citera
2011-09-13, 02:13
Bannlyst
Citat:
Nej, jag har inte frågat FS om detta.

Är du nöjd med att du kan håna och döma en person här i tråden så är det fine för mig, men det finns en del av oss som fortfarande hoppas på att det kommer in information som gör att en mördare kan dömas i domstol.

Är det fel att vara rak i vad man tror om detta fall? Vissa håller ju bara med i pm...fegis!
Citera
2011-09-13, 02:20
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Är det fel att vara rak i vad man tror om detta fall? Vissa håller ju bara med i pm...fegis!

Att ha en åsikt och en ståndpunkt är aldrig fel, det har vi alla. Det betyder inte att man behöver lägga ned krut på att älta och förolämpa någon som det inte finns tillräckliga bevis mot.

Bättre att försöka vidga vyerna och se vad det är som man har missat och försöka belysa den information och få in ny information som direkt har med Marinas försvinnande att göra. Trist att så många krimtrådar utvecklar sig åt det här hållet och slutar som rena skvallertrådar.

Det jag menar är att ingen kan väl känna sig nöjd innan en mördare är dömd i domstol.

Det är inget menat mot dig personligen.
Senast redigerad av Lalajlaj 2011-09-13 kl. 02:23.
Citera
2011-09-13, 02:23
Bannlyst
Citat:
Att ha en åsikt och en ståndpunkt är aldrig fel, det har vi alla. Det betyder inte att man behöver lägga ned krut på att älta och förolämpa någon som det inte finns tillräckliga bevis mot.

Bättre att försöka vidga vyerna och se vad det är som man har missat och försöka belysa den information och få in information som direkt har med Marinas försvinnande att göra. Trist att så många krimtrådar utvecklar sig åt det här hållet.

Det är inget menat mot dig personligen.

Så länge det är okej att anklaga andra inblandade för att ljuga och gud vet vad, så måste det också vara okej när det gäller den misstänkte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in