Citat:
Ursprungligen postat av YONI
Läs mitt tidigare inlägg.. Just detta att diskutera och utbyta erfarenheter och kunskap.. går faktiskt inte att göra med personer utanför BDSM-världen!
Det säger väl sig själv att rena vänskapsrelationer är mkt. vanligare utanför den världen.. Den är så oändligt mkt. större!

Men det var inte det som var frågan.. Lajaala påstod att det inte förekom. utan att Marina o JE hade en sexuell relation.. allt annat var uteslutet!

Nu är det du som far med osanning och lögner.
Jag har aldrig påstått att det inte förekommer eller ens att det är ovanligt.
Jag pratar om detta fall och inte om folk som träffar varandra i allmänhet och då förefaller det inte troligt att Marina, som ville ha sex 5 ggr om dagen, träffade JE på tu man hand på de mest ensliga platser för att småprata.
När han sedan inte vill blanda in utomstående och förnekar att han var intresserad, trots att han intensivt träffade henne under en kort tid, talar starkt för att man kan tro att han far med osanning och förmodligen har han skäl till det också.
Marina försöker släta över, då han han oroas för att utomstående ska blandas in och kanske få reda på saker, och säger att hennes syster
bara vet om honom som kompis.
Det är Marinas ord jag går på när jag anser att han far med osanning. Hennes ord är mer talande än hans "nej".