2011-09-11, 15:38
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YONI
Var i fup läser du att JE och Marina hade sex??? Står inte ett enda ord om detta.. tacksam att du slutar skriva påstående och rena lögner i tråden!

Självklart är det fullt möjligt att träffas.. man och kvinna utan att det blir sex och utveckla en vänskap utan att blanda in familj och släkt. Inom BDSM-världen är detta väldigt vanligt vill jag påstå..

Sidan 558
Tillfrågad om deras relation och om de hade sex, svarade Jo*kim att de aldrig haft sex. De
båda var ute för att söka en relation. De kom dock inte så långt.
Joakim förklarade att när de chattade så förekom det sex i språket. De kom till den punkten där Joakim inte ville fortsätta relationen, även om kom bra överens med det mesta, tyckte Jo*kim ändå inte att det
"klickade". Jo*kim ville inte ta steget till sex i och med att han inte ville fortsätta relationen.
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-09-11 kl. 15:52.
Citera
2011-09-11, 15:39
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Begriper ingenting, du blandar datum och händelser som om det vore äpplen och päron.
Exakt vad är det du inte begriper?
Citera
2011-09-11, 15:41
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Var i fup läser du att JE och Marina hade sex??? Står inte ett enda ord om detta.. tacksam att du slutar skriva påstående och rena lögner i tråden! Självklart är det fullt möjligt att träffas.. man och kvinna utan att det blir sex och utveckla en vänskap utan att blanda in familj och släkt. Inom BDSM-världen är detta väldigt vanligt vill jag påstå..
Det tror jag inte ett smack på, vänskap kan man väl få var som helst utanför BDSM-världen, om man inte vill prata om ämnet förstås.
Nej, utanför chattforumen, IRL så tror jag att det blir mer åt det praktiska hållet.

Nej, jag hävdar att rena vänskapsförhållanden är mycket vanligare utanför BDSM-världen.
Men självklart är det full möjligt att träffas utan att slå knut på, hänga upp i taket och slå en munboll i truten på den andra, för att sen dra på sig latexstället, masken, ta fram elaggregatet och sen köra på.
Citera
2011-09-11, 15:42
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Exakt vad är det du inte begriper?

Jag begriper inte hur i helvete du kan blanda in JE i ett bankomatuttag som skedde på förmiddagen den 28:e.
Citera
2011-09-11, 15:47
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Det tror jag inte ett smack på, vänskap kan man väl få var som helst utanför BDSM-världen, om man inte vill prata om ämnet förstås.
Nej, utanför chattforumen, IRL så tror jag att det blir mer åt det praktiska hållet.

Nej, jag hävdar att rena vänskapsförhållanden är mycket vanligare utanför BDSM-världen.
Men självklart är det full möjligt att träffas utan att slå knut på, hänga upp i taket och slå en munboll i truten på den andra, för att sen dra på sig latexstället, masken, ta fram elaggregatet och sen köra på.

Vad är det man lider brist på i verkliga livet när man tar igen det i sexlivet.
Citera
2011-09-11, 15:48
Medlem
Quarrels avatar
Undersökning av kamouflagefärgad filt, FUP sid 646:
Citat:
Då filten packas upp ligger det även ett grått fårskinn i papperssäcken. Det är ca 95 x 70 cm stort.
Var kom det ifrån.
Citera
2011-09-11, 15:49
Medlem
YONIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Det framgår klart att deras relation var mer än bara vänskap.

Vad du anser är vanligt och inte vanligt utgår bara från dig själv.
Det är din tolkning! Nej, det framgår inte alls klart för mig att de hade sex och varför skulle JE ljuga om detta?

Vet du hur många dominanta män det går på dominanta kvinnor? Det vimlar av dominanta hannar.. även om många av de dominanta männen inte är så dominanta och erfarna som de kanske önskade själva. Dominanta kvinnor växer inte på träd.. om jag får uttrycka mitt lite slarvigt.

Om nu JE var undergiven rent sexuellt och kanske inte så erfaren.. och lyckades möta Marina.. där han uppger att det inte kändes rätt att inleda en sexuell relation. Tycker du det är så osannolikt att de ändå träffades som just BDSM-vänner? Behovet av att utbyta erfarenheter.. kunskap inom den ändå förhållandevis snäva världen som de rörde sig inom.. var troligen större än den sexuella. Utan att för den skull berätta för omvärlden.. familj och vänner.. trots att Marina var mera öppen av dem två.

Sluta upp med att påstå saker som du inte har belägg för.. Har JE sagt nej så gäller detta och inte dina egna tolkningar! Oavsett var och när och hur många gånger Marina o JE har träffats.. så bevisar inte detta att de hade en sexuell relation.. Kom igen när du har bevis..
Citera
2011-09-11, 15:59
Medlem
YONIs avatar
Citat:
Det tror jag inte ett smack på, vänskap kan man väl få var som helst utanför BDSM-världen, om man inte vill prata om ämnet förstås.Nej, utanför chattforumen, IRL så tror jag att det blir mer åt det praktiska hållet.

Läs mitt tidigare inlägg.. Just detta att diskutera och utbyta erfarenheter och kunskap.. går faktiskt inte att göra med personer utanför BDSM-världen!

Det säger väl sig själv att rena vänskapsrelationer är mkt. vanligare utanför den världen.. Den är så oändligt mkt. större! Men det var inte det som var frågan.. Lajaala påstod att det inte förekom. utan att Marina o JE hade en sexuell relation.. allt annat var uteslutet!
Citera
2011-09-11, 16:01
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Det är din tolkning! Nej, det framgår inte alls klart för mig att de hade sex och varför skulle JE ljuga om detta?

Vet du hur många dominanta män det går på dominanta kvinnor? Det vimlar av dominanta hannar.. även om många av de dominanta männen inte är så dominanta och erfarna som de kanske önskade själva. Dominanta kvinnor växer inte på träd.. om jag får uttrycka mitt lite slarvigt.

Om nu JE var undergiven rent sexuellt och kanske inte så erfaren.. och lyckades möta Marina.. där han uppger att det inte kändes rätt att inleda en sexuell relation. Tycker du det är så osannolikt att de ändå träffades som just BDSM-vänner? Behovet av att utbyta erfarenheter.. kunskap inom den ändå förhållandevis snäva världen som de rörde sig inom.. var troligen större än den sexuella. Utan att för den skull berätta för omvärlden.. familj och vänner.. trots att Marina var mera öppen av dem två.

Sluta upp med att påstå saker som du inte har belägg för.. Har JE sagt nej så gäller detta och inte dina egna tolkningar! Oavsett var och när och hur många gånger Marina o JE har träffats.. så bevisar inte detta att de hade en sexuell relation.. Kom igen när du har bevis..
FS har också sagt nej, och då är han alltså oskyldig i dina ögon?
Bra att få veta, det har nämligen inte framkommit i dina tidigare inlägg, snarare motsatsen.
Citera
2011-09-11, 16:05
Medlem
YONIs avatar
Citat:
FS har också sagt nej, och då är han alltså oskyldig i dina ögon?
Bra att få veta, det har nämligen inte framkommit i dina tidigare inlägg, snarare motsatsen.
Vadå nej? Den misstänkte har ändrat och ljugit i förhören.. vägrat svara på frågor.. och annat.. så jag förstår inte vad du jämför med?
Citera
2011-09-11, 16:05
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:

Jag anser att JE far med osanning och att han förmodligen även har orsaker till detta och hade jag haft bevis så hade jag förstås redan tryckt ned dessa i halsen på dig.

Att träffas nio gånger, inom loppet av några veckor, en gång på ett stängt gravfält, en gång på en dold rastplats bakom en bensinmack och fyra gånger i hans lägenhet, fast han inte var intresserad är vad jag förstår normalt i en vänskapsrelation i dina ögon. I mina ögon är sådana mötesplatser, tillsammans med att man inte vill att släkt eller vänner ska känna till relationen, ett tecken på något helt annat.

Han har vid tre tillfällen åkt upp och träffat Marina i Övre Röra då de smygit runt på olika platser.

Troligtvis har du helt rätt i att han inte var intresserad av en relation med henne, det framgår även det med all tydlighet, det verkar som han enbart ville träffa henne av andra skäl, alltid på tu man hand.
Citera
2011-09-11, 16:16
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Läs mitt tidigare inlägg.. Just detta att diskutera och utbyta erfarenheter och kunskap.. går faktiskt inte att göra med personer utanför BDSM-världen!

Det säger väl sig själv att rena vänskapsrelationer är mkt. vanligare utanför den världen.. Den är så oändligt mkt. större! Men det var inte det som var frågan.. Lajaala påstod att det inte förekom. utan att Marina o JE hade en sexuell relation.. allt annat var uteslutet!

Nu är det du som far med osanning och lögner.

Jag har aldrig påstått att det inte förekommer eller ens att det är ovanligt.

Jag pratar om detta fall och inte om folk som träffar varandra i allmänhet och då förefaller det inte troligt att Marina, som ville ha sex 5 ggr om dagen, träffade JE på tu man hand på de mest ensliga platser för att småprata.

När han sedan inte vill blanda in utomstående och förnekar att han var intresserad, trots att han intensivt träffade henne under en kort tid, talar starkt för att man kan tro att han far med osanning och förmodligen har han skäl till det också.

Marina försöker släta över, då han han oroas för att utomstående ska blandas in och kanske få reda på saker, och säger att hennes syster bara vet om honom som kompis.

Det är Marinas ord jag går på när jag anser att han far med osanning. Hennes ord är mer talande än hans "nej".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in