2011-09-08, 00:05
Medlem
Artmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Kan du berätta om hur det har gått till rent praktiskt när du har samlat på dig de här pengarna i din plånbok?

För att förtydliga:

har du då och då sneglat i din plånbok och tänkt: "Äsch, jag har bara 2500 kr i plånboken, jag åker ner till bankomaten och tar ut lite till och stoppar i plånboken"

eller

har du tagit ut pengar från bankomaten som inte "gått åt" och så har du stoppat pengarna i plånboken och så har detta hänt några gånger och så helt plötsligt var du uppe i 4000 kr.

Förstår du vad jag menar - alt 1 är medvetet samlande och alt 2 är "det bara blev så".

(Eller nåt tredje alternativ, om det finns nåt som bättre stämmer in på hur det kom sig att du hade 4000 kr i kontanter som du samlat på dig i omgångar som du sa)

Det är en kombination av båda.
Citera
2011-09-08, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmix
Snäll men ingen man sätter sig på då smäller det.

Kan man säga att hon var godtrogen?
Och kunde hon bli arg på folk som inte var ngt som dom utgav sej för att vara ?

Eller i vilka sammanhang kunde hon bli förbannad ?
Citera
2011-09-08, 00:09
Medlem
Artmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebop
Kan man säga att hon var godtrogen?
Och kunde hon bli arg på folk som inte var ngt som dom utgav sej för att vara ?

Eller i vilka sammanhang kunde hon bli förbannad ?

Som jag uppfattat henne är inte godtrogen.
Ja det kan hon.

Ett annat ex. är att hon blev jävligt förbannad på någon på jobbet som snackat en massa skit om en annan.
Citera
2011-09-08, 00:15
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ja.
Lampskärmen bakom skohyllan har alltså legat där i c:a 4 år. - Varför tog du inte bort den?
Citera
2011-09-08, 00:16
Medlem
mercys avatar
Artmix

Privat fråga:
Detta att du besökte just kyrkogården den aktuella natten. Varför? Vad betyder denna plats för dig? Är den meditativ, går du dit när du är ledsen, känner saknad eller varför?
Många ser en kyrkogård som mycket skrämmande speciellt i mörker - andra ser kyrkogården mer filosofiskt, som en minnenas trädgård.
Citera
2011-09-08, 00:16
Medlem
jjagares avatar
@Artmix

Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Det var intressant att läsa sidorna 752-753 i FUP. OM det är FS som gjort dessa sökningar i efterhand? Man kan se vad som intresserat honom. Bland annat denna tråd, men också en tråd om "huvud hittat av svampplockare" (var han orolig att Marina hittats?) Kan det tyda på att MJ inte är i något vatten?

Även har sökning på "webkameror Stenungsund" gjorts. (orolig att han blivit filmad?)

Man kan kanske också dra slutsatser av vad han inte sökt på? Ingenting om "lik i vatten" eller sådant.

Varför har du sökt på webkameror i Stenungsund då??
Citera
2011-09-08, 00:17
Medlem
Citat:
Som jag uppfattat henne är inte godtrogen.
Ja det kan hon.

Ett annat ex. är att hon blev jävligt förbannad på någon på jobbet som snackat en massa skit om en annan.

Verkar med andra ord vara en förbannat juste tjej.
Hård men rättvis.
Är det så man kan tolka henne ?

Detta måste ju även betyda att hon borde ha en del ovänner.
Citera
2011-09-08, 00:18
Medlem
Artmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Lampskärmen bakom skohyllan har alltså legat där i c:a 4 år. - Varför tog du inte bort den?

Bra fråga, vet ej.
Citera
2011-09-08, 00:18
Avslutad
Citat:
Det är en kombination av båda.

Bägge delarna alltså. Ytterligare en följdfråga då.

Du har alltid tagit ut belopp från bankomaten som tillåter dig att stoppa jämna femhundralappar i plånboken?

Och det blir alltid över just jämna femhundralappar att stoppa i plånboken när de kontanter du tagit ut inte gått åt?

(Jag tycker att det är märkligt att det inte är en större variation i valörna i din plånbok - hundralappar, femtilappar - om det vore så att summan samlats över tid, som du påstår.)
Citera
2011-09-08, 00:19
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Läs bakåt i tråden då jag redan svarat på det.

Det va ganska långt innan det tog slut, vi var bra vänner.
Det va ingen av oss som hade den typen av känslor kvar vad jag vet.
Vet jag inte. Tyvärr har jag ju under utredningen och rättegången fått reda på att hon ljugit både för mig och andra.
Ang. det fetade.
Vad har hon ljugit om?
Citera
2011-09-08, 00:20
Medlem
Artmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mercy
Artmix

Privat fråga:
Detta att du besökte just kyrkogården den aktuella natten. Varför? Vad betyder denna plats för dig? Är den meditativ, går du dit när du är ledsen, känner saknad eller varför?
Många ser en kyrkogård som mycket skrämmande speciellt i mörker - andra ser kyrkogården mer filosofiskt, som en minnenas trädgård.

Jag besökte en specifik grav, min mormors.
Å ja den meditativ för mig, dels så är jag där när jag inte mår så bra och dels så försöker jag vara där någon gång i månaden.
Tyvärr så kan jag inte det nu då jag bor för långt ifrån den.
Citera
2011-09-08, 00:21
Medlem
Artmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare
@Artmix

Varför har du sökt på webkameror i Stenungsund då??

För att hitta den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in