Jo, jag har haft problem med min dator ett tag nu. Det började med att när jag satt och lirade nått spel så bara helt random stängde den av sig, utan att visa blåskärm, svart direkt. Har varit så i kanske en månad nu.
Så jag tänkte att nu ska jag köpa en extern hårddisk och lägga över en del viktiga filer för att sedan formatera om. Sagt och gjort åkte jag iväg och köpte mig en hårddisk, när jag kommer tillbaka för att starta datorn så funkar den inte.
Efter bios och innan windows så hänger den sig varje gång, altså precis innan windows ska börja ladda så blir det istället bara en svart skärm. Kan inte starta i felsäkert läge heller då den hänger sig vid mätaren, samma ställe varje gång.
Har du kollat fläktarna i den så dom inte är för dammiga så den inte orkar kyla ner?
Min förra dator höll på sådär, ja gjorde rent fläktarna osv sen gick den som ett urverk igen, kan vara värt att kolla iaf
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!