2010-08-04, 17:48
Medlem
anekis avatar
Hur många privata meddelanden och intressenter är du uppe i nu om man får fråga?
Citera
2010-08-04, 18:07
Medlem
Vad har du själv för intressen då? Shoppa och tugga tuggummi?
Citera
2010-08-04, 18:19
Medlem
Lillaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Kahuna
Vad har du själv för intressen då? Shoppa och tugga tuggummi?

Jag gissar på; vara med kompisar, hänga på facebook och smsa

Edit: Jag glömde att hon även gillar mode
Senast redigerad av Lillaa 2010-08-04 kl. 18:30.
Citera
2010-08-04, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zehcnas
Självklart skall du ha de kraven du vill ha TS.

Dock måste jag hålla med vad några andra har skrivit att problemet förmodligen ligger hos dig, om en intelligent kille träffar dig så kommer han genomskåda dig direkt - det baserar jag på vad du har visat i den här tråden. Visst att man kan vara lite odrägligare på internet än vad man är IRL osv men din personlighet skiner igenom i dina inlägg och det är knappast något en normal intelligent man skulle vilja befatta sig med.

Nej du jag tror största chansen för dig att hitta någon är att träffa lite dummare personer så att du kan hinna snärja dom innan de inser vilken slags person du är.

Jag tror att TS hade pissat på en sådan kille som hon efterfrågar omedvetet. Tjejer i den åldern vet oftast inte vad de vill och vad de pratar om. Oftast hänger de efter de stökiga pågarna, tuggar tuggummi och går och shoppar när de inte pluggar således.
Citera
2010-08-04, 19:17
Medlem
Emma18s avatar
Chansen att två intelligenta människor som inte gillar eller passar in på krogen ska träffa varandra och få kontakt just på krogen är så nära obefintlig man kan komma.
Citera
2010-08-04, 19:20
Bannlyst
Känner väl en, inte riktigt lika snygg, men ser bra ut. Med i mensa, sinnesjukt högt självförtroende och social kompetens. Festar mycket. Dock numera upptagen. Verkar inte ha några speciella krav på att tjejen har vett bakom pannbenet, då denne enligt mening är ihop med en som är lite åt det imbecila hållet.
Senast redigerad av AspergerDeluxe 2010-08-04 kl. 19:53.
Citera
2010-08-04, 19:44
Medlem
retrys avatar
Du gnäller om att det inte finns killar av detta slag, men då ska du veta hur hopplöst mitt sökande är då jag letar efter precis samma sak, fast av motsatt kön. Det finns några få, men jävlar va otrevliga och nonchalanta de är.

Vad gäller engångsligg och dylikt så har jag inte samma krav på intellekt, men jag är trött på att vara tillsammans med obildade och dumma tjejer, så jag antar att jag kommer dö ensam.

Är sedan några månader tillbaka 20 år fyllda och jag har letat bland både yngre och äldre kvinnor. Det finns verkligen inte någon som inte redan är upptagen eller har någon annan typ av defekt.
Citera
2010-08-04, 19:54
Medlem
Jensofswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Chansen att två intelligenta människor som inte gillar eller passar in på krogen ska träffa varandra och få kontakt just på krogen är så nära obefintlig man kan komma.

Vilken slags människa "passar inte in" på krogen? I stort sett alla kan väl tänka sig att sitta på någon slags lokal och inmundiga någon slags dryck? Eller menar du att vissa människor inte går ihop med att befinna sig i rum.
Citera
2010-08-04, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara18
Har begrundat detta under en lång tid.

Är jag ute på krogen hittar jag garanterat någon kille som är min stil; snygg, lång och välklädd. Men... När det väl kommer till det intellekt denna kille besitter så räcker det inte långt. Känns som de flesta killar antingen är krogvana, det vill säga: ute varje helg, super ner sig och kan knappt stava till sitt eget namn, eller så är de intellektuella, studerar men går inte att finna någonstans.

Vart ska man leta efter er? Ni vackra, begåvade män som inte super bort er framtid?

här är jag
Citera
2010-08-04, 22:22
Medlem
Det handlar bara om att vara lite öppensinnad och inte döma folk direkt, det är först då man verkligen kan hitta det man söker.

Bara för att någon går en fin utbildning på universitet så menas det inte att personen behöver vara särskilt begåvad lika lite som att en byggarbetare behöver vara blåst eller sakna ambitioner.
Citera
2010-08-04, 23:42
Medlem
Von0bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Ett sunt sinne i Von0ben!

Tror tyvärr att TS anser att overalltönteri, gayiga sittningar och drag-spex är höjden av intellektuellt liv. "Tihi, min kille var minsann ceremonimästare på sina herrsittningar, tihi."

Men usch vad hemskt. Jo, det finns ju de också.
De hittar sin guldlockige drömprins på någon nationsbal eller Gasque och gillar att segla.
Citera
2010-08-04, 23:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sara18
Har begrundat detta under en lång tid.

Är jag ute på krogen hittar jag garanterat någon kille som är min stil; snygg, lång och välklädd. Men... När det väl kommer till det intellekt denna kille besitter så räcker det inte långt. Känns som de flesta killar antingen är krogvana, det vill säga: ute varje helg, super ner sig och kan knappt stava till sitt eget namn, eller så är de intellektuella, studerar men går inte att finna någonstans.

Vart ska man leta efter er? Ni vackra, begåvade män som inte super bort er framtid?

här har vi en fullt kompatibel krabat i sina bästa år.

rik som ett troll.

räcker det så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in