2010-08-04, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara18
Eller så är du ganska dum i huvudet själv och har inte studerat vidare, därför väljer du att säga att individens intellektet inte sitter i utbildningen.

Jag håller på att studera vidare men det känns så lätt och korkat det bara kan.
Citera
2010-08-04, 11:29
Medlem
18137s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
"Tihi, min kille var minsann ceremonimästare på sina herrsittningar, tihi."

Åh fy jag kräks
Det där är fan värsta sorten.
Citera
2010-08-04, 11:30
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Carl-ann von s, heter han visst.
Citera
2010-08-04, 11:37
Medlem
Vad menas egentligen med en begåvad, intelligent och intellektuell kille? Man kan ju vara det på så många olika sätt. Bästa är väl att söka sig till ställen där folk med lite av samma intressen samlas.
Citera
2010-08-04, 12:43
Medlem
tjuven018s avatar
Jag har svaret, TS har inte hittat en intelligent, intellektuell, begåvad och vacker kille eftersom att så fort dom dyker upp så märker dom, med hjälp av intelligensen, att TS är en tardface och därför dissar henne.
Citera
2010-08-04, 13:03
Medlem
Lambos avatar
Citat:
För att killar utan proper klädstil är vedervärdiga.

Vad vet du om detta?

Jag klär mig efter humör, ibland kostym, ibland de trasigaste jeansen du kan hitta och ibland någonstans mittemellan. Ibland odlar jag helskägg, ibland är jag helrakad och ibland kör jag soulpatch eller mustasch.

Vem är du att döma mig efter hur jag klär mig?
Citera
2010-08-04, 13:19
Bannlyst
Citat:
Berätta om platserna. Det är väl där du slickar din mammas analhål medan hon visslar en liten sång som tack?

Du kommer aldrig hitta någon, du stinker gödsel från mils avstånd. Men leta i oändlighet eller nöj dig istället med det du får.
Citera
2010-08-04, 13:40
Medlem
diversions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anemon
Åh gode gud, låt inte den här tråden sjunka ännu djupare.....

Haha, visste nån skulle reagera så. Vad spelar det för roll i realiteten? Tänk om TS är trevlig, då kanske man får sig ett par intressanta diskussioner och i annat fall är det block och hej då. Jag har inget att förlora på det.

Citat:
För att killar utan proper klädstil är vedervärdiga.

Hmm.. där gick du bort. Jag som trodde att du var öppensinnad.
Senast redigerad av diversion 2010-08-04 kl. 13:44.
Citera
2010-08-04, 14:30
Medlem
En bild alternativt en facebook-länk vore trevligt =P
Citera
2010-08-04, 16:58
Medlem
TheSpacePopes avatar
Eftersom du själv inte är särskilt begåvad så kommer du att få det väldigt svårt att hitta någon som är det.
Citera
2010-08-04, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambo
Vad vet du om detta?

Jag klär mig efter humör, ibland kostym, ibland de trasigaste jeansen du kan hitta och ibland någonstans mittemellan. Ibland odlar jag helskägg, ibland är jag helrakad och ibland kör jag soulpatch eller mustasch.

Vem är du att döma mig efter hur jag klär mig?

Vem är jag att döma? Ha! Trådskaparen såklart. Mina regler, mina val. Jag vill inte ha en slusk, punkt slut.
Citera
2010-08-04, 17:47
Medlem
Självklart skall du ha de kraven du vill ha TS.

Dock måste jag hålla med vad några andra har skrivit att problemet förmodligen ligger hos dig, om en intelligent kille träffar dig så kommer han genomskåda dig direkt - det baserar jag på vad du har visat i den här tråden. Visst att man kan vara lite odrägligare på internet än vad man är IRL osv men din personlighet skiner igenom i dina inlägg och det är knappast något en normal intelligent man skulle vilja befatta sig med.

Nej du jag tror största chansen för dig att hitta någon är att träffa lite dummare personer så att du kan hinna snärja dom innan de inser vilken slags person du är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in