Tycker TS skall vara lycklig som letar efter killar med de specifikationerna, istället för tjejer. Där har du dig en riktig utmaning. Sen tror jag nog sådana villebråd (direkt eller indirekt) undviker TS då hon nu torde vara runt 19 år, vilket betyder att de killar i för henne relevant ålder (~20-23) för stunden studerar och således inte har varken tid eller råd att hänga omkring runt stureplanskrogarna (bortsett från Sturecompagniets och Cafe Operas studentkvällar, förstås) på helgerna - förutom de med ett så stort självbekräftelsebehov att de lägger ned precis alla pengar de får över för att kunna gå till innekrogarna och i alla fall för en liten stund lyckas inbilla sig att nu, nu är jag någon!
När de killar TS efterfrågar sedan väl är färdigutbildade och så småningom börjar göra pengar nog för att kunna vistas runt stureplan utan att det kostar dem en arm och en fot brukar de nog heller inte springa efter småtjejer om de är ute efter mer seriösa relationer eftersom de gärna vill ha i alla fall en liten gnutta intellektuellt utbyte.
Faktum tror jag nog att TS har större chans att hitta vad hon söker på internet, ty man märker ju till exempel här på FB väldigt snabbt vilka som har lite mer innanför pannebenet, speciellt om man ibland vågar sig bortom Populära/Heta ämnen och R&S. Det andra alternativet är att besöka diverse specialintressestillställningar, där det nästan alltid finns i alla fall någon som inte är helt tappad.
PS. Nu kanske allt jag nämnt redan är skrivet i tråden och ber i så fall om ursäkt, men jag orkar verkligen inte vada genom 20 sidor av 'Hej hej, titta på mig, du tjej på internet!'. DS
EDIT: Sen har ju TS som trolig 19-årig tjej chans att hitta något i ungefär de banorna genom att besöka KTH's tentapubar på Nymble, då det finns en hel del killar där som torde passa. Så klart finns det ju även en ännu större del riktiga drägg, men de brukar inte vara överdrivet svåra att undvika.
Senast redigerad av Aizel 2010-08-03 kl. 19:40.
Jag förstår verkligen inte varför folk här inne blandar ihop studenter/utbildade med intellektuella. Vilken dum valp som helst kan läsa en bok.
Vilken normalbegåvad individ som helst har snappat upp att livet som oftast blir mycket lättare om man har någon examen i bagaget, just eftersom så många blandar ihop det.
Jag hatar obegåvade personer. Snälla, alla som är något; skicka ett mail till mig!
Vill ha så många mail som helst.
Inga korkade, inga som super bort sin framtid och inga slynor. Bara snygga och smarta killar!
Puss på er!
P.S. Alla tjejer som håller på att skriva otrevliga saker... Ni är bara avundsjuka, just face it! D.S.
Du framstår som osexig när du skriver sådär. "Snälla ge mig en begåvad kille någon gång rå." Snyft snyft.. Jag skulle aldrig skriva till dig. Hatar tjejer som klagar på att dom vill smarta kill...blablabla
Jag hatar obegåvade personer. Snälla, alla som är något; skicka ett mail till mig!
Vill ha så många mail som helst.
Inga korkade, inga som super bort sin framtid och inga slynor. Bara snygga och smarta killar!
Puss på er!
P.S. Alla tjejer som håller på att skriva otrevliga saker... Ni är bara avundsjuka, just face it! D.S.
Jag är ledsen TS, men med den där kontaktannonsen håvar du nog inte in några storfångster. Även om man måste ge kudos för att du försökte, då det måste erkännas att det är ett ganska snillrikt sätt att skilja agnarna från vetet här på FB.
Är jag ute på krogen hittar jag garanterat någon kille som är min stil; snygg, lång och välklädd. Men... När det väl kommer till det intellekt denna kille besitter så räcker det inte långt. Känns som de flesta killar antingen är krogvana, det vill säga: ute varje helg, super ner sig och kan knappt stava till sitt eget namn, eller så är de intellektuella, studerar men går inte att finna någonstans.
Vart ska man leta efter er? Ni vackra, begåvade män som inte super bort er framtid?
Lite kul att du bara provat krogen och klankar ner på killars intellekt... du verkar själv inte besitta något, tänk lite så kommer du inse att du ska hålla dig borta från krogen.
smart att välja ett nick som sara18 på ett internetforum
nerå, men du går väl antagligen till fel krogar/klubbar. jag kan ta med dig ut så ska vi hitta en grabb åt dig..så länge du inte är den söta lilla tjejen som står över äventyr.