2010-08-03, 20:12
Medlem
Nexus-6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sara18
Har begrundat detta under en lång tid.

Är jag ute på krogen hittar jag garanterat någon kille som är min stil; snygg, lång och välklädd. Men... När det väl kommer till det intellekt denna kille besitter så räcker det inte långt. Känns som de flesta killar antingen är krogvana, det vill säga: ute varje helg, super ner sig och kan knappt stava till sitt eget namn, eller så är de intellektuella, studerar men går inte att finna någonstans.

Vart ska man leta efter er? Ni vackra, begåvade män som inte super bort er framtid?

De letar efter samma obefintliga vackra och begåvade kvinnor.
Citera
2010-08-03, 20:14
Medlem
Anemons avatar
Citat:
Jag hatar obegåvade personer. Snälla, alla som är något; skicka ett mail till mig!

Vill ha så många mail som helst.

Inga korkade, inga som super bort sin framtid och inga slynor. Bara snygga och smarta killar!

Puss på er!

P.S. Alla tjejer som håller på att skriva otrevliga saker... Ni är bara avundsjuka, just face it! D.S.

Ok jag ber om ursäkt att jag drog upp det du skrivit tidigare,det var onödigt gjort, men jag gjorde det inte av avundsjuka , utan pga att jag blir sur för att du devalverar ordet intelligent.
Mer än så tänker jag inte säga, för jag vill inte vara taskig mot dig eftersom du är så ung,samt en sittande fågel,men de som är intelligenta fattar vad jag menar ...

För övrigt så önskar jag dig lycka till!
Senast redigerad av Anemon 2010-08-03 kl. 20:23.
Citera
2010-08-03, 20:19
Medlem
Bajslocks avatar
I skogen eller på jobbet.
Citera
2010-08-03, 20:23
Medlem
baddes avatar
Får man fråga hur många mail du du har fått innan du skrev ditt sista inlägg ? cirkus 40 ?
Citera
2010-08-03, 20:24
Medlem
Lipolytics avatar
Du letar efter en illusion tyvärr.
Citera
2010-08-03, 20:29
Bannlyst
Citat:
Har begrundat detta under en lång tid.

Är jag ute på krogen hittar jag garanterat någon kille som är min stil; snygg, lång och välklädd. Men... När det väl kommer till det intellekt denna kille besitter så räcker det inte långt. Känns som de flesta killar antingen är krogvana, det vill säga: ute varje helg, super ner sig och kan knappt stava till sitt eget namn, eller så är de intellektuella, studerar men går inte att finna någonstans.

Vart ska man leta efter er? Ni vackra, begåvade män som inte super bort er framtid?

Vi gå att hitta på många ställen = ) det är bara det att ni brudar kolla oftast efter den snyggaste killen på krogen och inte oss som kanske inte är en tia men iaf har lite vett innanför pannbenet
Citera
2010-08-03, 20:37
Medlem
Bara begåvade och vackra tjejer hittar begåvade och vackra killar.

Det kan vara därför du har det svårt.
Citera
2010-08-03, 20:55
Medlem
Zöls avatar
Vill man generalisera så är det kanske som TS säger, men jag antar att även smarta och snygga killar vill gå ut ibland. I alla fall jag.
Ett tips är att ragga lite på kurskamraterna? Om du nu läser någon svår utbildning.
Citera
2010-08-03, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Bara begåvade och vackra tjejer hittar begåvade och vackra killar.

Det kan vara därför du har det svårt.

+1 ts verkar vara ful eller obegåvad
Citera
2010-08-03, 21:05
Medlem
Jthunderas avatar
Citat:
Jag hatar obegåvade personer. Snälla, alla som är något; skicka ett mail till mig!

Vill ha så många mail som helst.

Inga korkade, inga som super bort sin framtid och inga slynor. Bara snygga och smarta killar!

Puss på er!

P.S. Alla tjejer som håller på att skriva otrevliga saker... Ni är bara avundsjuka, just face it! D.S.

Sorry, men efter den posten tappade du alla chanser att få ett pm av någon med en aktiverad hjärna. Du är en bekräftelsekåt fjortis.
Citera
2010-08-03, 21:05
Medlem
mkzions avatar
På flashback! Du får 30cm slak på köpet.
Citera
2010-08-03, 21:14
Medlem
Inte orkat läsa igenom tråden, men efter TS krav räknar man ju kallt med att hon har iaf en civilingenjörsexamen, framgångsrik karriär och åtminstone deltidsmodell..............
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in