Flashback bygger pepparkakshus!
2010-08-06, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mittåt
Stämmer FB-bilden så är ju R mer än vanligt tatuerad. Kan ju tyda på MC, men är ju inget säkert tecken.

Killen tycks även ha/haft "Pelles Ungslackering", ringer det några klockor kring den branschen?

Hahaha men herre gud.....Bandidos *asg*
Citera
2010-08-06, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KattKiller
Morell har en gemensam vän med en på Facebook som har stark koppling till Bandidos. Samband kanske?

Det har halva byfolket *asg*
Citera
2010-08-06, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av optimst
Har kollat in alla i hela släkten M*r**l facebookloggar(dom som inte varit dolda såklart)

Antingen så är dom väldigt känslokalla eller så är vi inne på fel spår, är du säker på att det är dom?

Vad baserar du "känslokalla" ifrån?
Citera
2010-08-08, 23:09
Medlem
Antrivias avatar
Jag känner dom som vart skjutna dom bor i Morkarla det ligger mellan Gimo och Österbybruk! dom vart skjutna i benet men mår bra nu farsan är barndoms vän med pappan!
Citera
2010-08-09, 14:00
Medlem
Milfbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antrivia
Jag känner dom som vart skjutna dom bor i Morkarla det ligger mellan Gimo och Österbybruk! dom vart skjutna i benet men mår bra nu farsan är barndoms vän med pappan!

Tack, men det där har redan konstaterats tidigt i tråden.
Citera
2010-08-12, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GravidMan
Hej allihopa. Jag bor i österby-trakterna och skulle säga att chansen att morellarna är inblandade är ganska stor. Österby har morell-familjen, Alunda har Parholt och Dejestam. Jag vet dock inte vad det skulle röra sig om. Men som många skrev, de har fienden och droger är garanterat inblandat. That's for shooo. Ska höra med min kompis som bor i Österby och är uppväxt med morellarna. Återkommer!

Ja fy fan de e totalt awesome galet asså.....fiender och droger usch.....så vitt jag vet så pundar ingen av dom hahahahaha.....Ni är då riktiga spaningsledare och krösa-major hela bunten hahahaha
Citera
2010-08-14, 22:45
Medlem
Ni Kan ängna Mycket Tid I O Spekulera I Andras Liv,, Istället För O Ringa O Fråga Dom Istället Så Får Ni Svaret Direkt. De E Så Löjligt Att Ni Sitter O Skriver Så Mycket Skit När Ni Inte Vet Ett Dugg Om Släkten. Tattueringar Har Alla Tillomed Gamla Kärringar. Ta O Skaffa Er Ett Liv O Sköt Erat Istället..
Citera
2010-08-16, 10:53
Medlem
jojobantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jossan79
Vad baserar du "känslokalla" ifrån?

Baserar känslokalla och inte ifrån. Lär dig svenska o återkom.
Citera
2010-08-16, 10:58
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morellarn
Ni Kan ängna Mycket Tid I O Spekulera I Andras Liv,, Istället För O Ringa O Fråga Dom Istället Så Får Ni Svaret Direkt. De E Så Löjligt Att Ni Sitter O Skriver Så Mycket Skit När Ni Inte Vet Ett Dugg Om Släkten. Tattueringar Har Alla Tillomed Gamla Kärringar. Ta O Skaffa Er Ett Liv O Sköt Erat Istället..
Men vad i helvete är det för fel på dig? Fick du lära dig i skolan att alla ord i en mening skall börja med stor bokstav? Stryk den frågan, jag förstår nu att du ej gått i skolan din luffare.
Citera
2010-08-16, 11:03
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morellarn

Psst tänk på att det är 18-årsgräns här Med de ordval och meningsformuleringar så hoppas jag att du inte är släkt med familjen för då har du skämt ut den ännu mer
Citera
2010-08-17, 13:40
Medlem
Inget nytt? Har inte ens sett ett ord i tidningen sen det hände.
Citera
2010-08-17, 16:29
Medlem
Milfbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaniljfudge
Inget nytt? Har inte ens sett ett ord i tidningen sen det hände.

Finns ju inget att skriva. Dom vägrar att säga nåt till polisen och vidhåller att dom inte har en aning om varför och vilka det kan vara som skjutit dom.

http://www.unt.se/osthammar/inget-ge...n-1012046.aspx
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in