• 7
  • 8
2011-02-16, 22:44
Medlem
katamari.damacys avatar
Var väl detta fallet som togs upp i Efterlyst i dag? Där sas det dock att alla personerna i huset var oskadda. Bara hunden hade träffats, och den klarade sig.
Förövarna sköt mot pappan och sonen men träffade inte, och sen misshandlade de modern.
Citera
2011-02-23, 22:14
Medlem
Milfbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katamari.damacy
Var väl detta fallet som togs upp i Efterlyst i dag? Där sas det dock att alla personerna i huset var oskadda. Bara hunden hade träffats, och den klarade sig.
Förövarna sköt mot pappan och sonen men träffade inte, och sen misshandlade de modern.

Jodå sonen träffades i benet, fadern är jag osäker på men det står säkert i någon av länkarna tidigare i tråden.
Citera
2011-08-18, 15:15
Medlem
Ollenisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfbitch

Han skriver att Österby har Morell, Alunda Parholt och Dejenstam han pekar inte ut en specifik person utan talar om släkt/familj i största allmänhet.
b

D den äldre dog faktiskt 29 juli i år. Men firman på macken i Alunda är fortfarande aktiv trots att ägaren är död. Det framgår inte av bolagsregistret vem som nu kan tänkas göra affärer i den butiken numera
Citera
2014-01-20, 12:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ollenisse
D den äldre dog faktiskt 29 juli i år. Men firman på macken i Alunda är fortfarande aktiv trots att ägaren är död. Det framgår inte av bolagsregistret vem som nu kan tänkas göra affärer i den butiken numera

Glöm det spåret...dejan har sålt skiten till kyrkan i alunda..det ska bli en second handbutik och man ska ha nån smårgåsförsäljning.
Citera
2014-01-20, 12:24
Medlem
gatupratares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Glöm det spåret...dejan har sålt skiten till kyrkan i alunda..det ska bli en second handbutik och man ska ha nån smårgåsförsäljning.

bor dejan kvar i v-ås? sist jag träffade på honom verkade han börja få styrning på livet. kul om han lyckas vända livet efter allt
Citera
2014-01-20, 12:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gatupratare
bor dejan kvar i v-ås? sist jag träffade på honom verkade han börja få styrning på livet. kul om han lyckas vända livet efter allt

japp vad jag hört så har han slutat med droger helt och hållet..hans bruds farsa är tydligen nån höjdare inom narkotikaroteln så han hade väl inte så mycket val. men det går bra för han nu iallafall vad jag hört...jag känner han inte så väl så jag ska inte yttra mig egentligen. Men man snappar upp en del om folk.
Citera
2014-01-20, 12:42
Medlem
gatupratares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
japp vad jag hört så har han slutat med droger helt och hållet..hans bruds farsa är tydligen nån höjdare inom narkotikaroteln så han hade väl inte så mycket val. men det går bra för han nu iallafall vad jag hört...jag känner han inte så väl så jag ska inte yttra mig egentligen. Men man snappar upp en del om folk.

svärfarsan hans var näpochef i tierp tidigare iaf, vet inte om han e kvar. kul att höra, tack för infon.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in