• 1
  • 2
2010-08-01, 07:15
Medlem
Hej jag har köpt och betalat ett nikotinfritt snus , jag betalade det via payson . och enligt de
så kommer det komma i brevlådan . men jag undrar då kommer det att komma en
Ålder Check eller kommande säkerhets skit när jag redan har betalt det .

när man köper snus från en hemsida som skickar det till posten eller kiosken som man hämtar ut det på
då kommer det väll leg kontroll . men undra om det är samma om jag får min snus i brevlådan som jag redan har Betalt .
Citera
2010-08-01, 07:55
Medlem
stora_ostens avatar
Vet inte säkert men jag tvivlar på att brevbäraren skulle ringa på efter legg innan han droppar dosan i lådan, om det är det du menar.

Varför undrar du ?
Citera
2010-08-01, 08:06
Medlem
om du nu är över 18 så e väl det skit samma?
Citera
2010-08-01, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stora_osten
Vet inte säkert men jag tvivlar på att brevbäraren skulle ringa på efter legg innan han droppar dosan i lådan, om det är det du menar.

Varför undrar du ?

för att jag har en vän som är 17 år ( snart fyller 18 år och gnäller om det ) .
behöver veta exakt svar om det
Citera
2010-08-01, 08:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Soheil1337
för att jag har en vän som är 17 år ( snart fyller 18 år och gnäller om det ) .
behöver veta exakt svar om det
Lol, det känns inte som att du är själv 18+år gammal, annars kunde väl du hjälpa din "vän"?.
Citera
2010-08-01, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitrammartin
om du nu är över 18 så e väl det skit samma?

ja för mig är det skitsamma men min kompis är 17 år och fyller snart 18 år som sakt .
och eftersom jag beställer till honom för att jag tycker naturligt vis synd om honom för hans
föräldrar är stränga regler så brukar jag köpa några dosor nikotinfritt/original till honom .
Citera
2010-08-01, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griskrister
Lol, det känns inte som att du är själv 18+år gammal, annars kunde väl du hjälpa din "vän"?.

som sakt jag är inte direkt snus smuglaren . derför behöver jag veta fakta .
och självklart är det här en basic fråga som många andra undrar över .

och är 18+
Citera
2010-08-01, 08:46
Medlem
och så är det första gången för mig som beställt snus som jag får i brevlådan .
och självklart är jag över 18+ . när man köper snus som man får hämta ut de kollar ju de leg och sånt .
men är det samma sak när jag redan har betalt med payson och får det i min Brevlåda .
Citera
2010-08-01, 09:10
Medlem
Äpplets avatar
Citat:
och så är det första gången för mig som beställt snus som jag får i brevlådan .
och självklart är jag över 18+ . när man köper snus som man får hämta ut de kollar ju de leg och sånt .
men är det samma sak när jag redan har betalt med payson och får det i min Brevlåda .

Eftersom det är Du som beställt till Din brevlåda så spelar det väl ingen roll om din kusin är 12 eller 33? Och eftersom du är över 18 (?) så är det ju inget att oroa sig över...
Citera
2010-08-01, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Äpplet
Eftersom det är Du som beställt till Din brevlåda så spelar det väl ingen roll om din kusin är 12 eller 33? Och eftersom du är över 18 (?) så är det ju inget att oroa sig över...
Läs Nedanför !
Senast redigerad av Soheil1337 2010-08-01 kl. 09:52.
Citera
2010-08-01, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Äpplet

ja men det jag menar med den här Tråden är en information Frågande innan jag beställer snuset .
det enda jag begär är om jag köper snus direkt betalning via payson eller paypal då kommer beställningen komma direkt till min brevlåda sen är alt klart eller begär de mer information om mig innan Godkännandet .

Det här är en fråga som jag själv vill veta och sprida vidare Till mina närvarande
så de/jag/vi vet det i förskott . jag orkar inte Vänta ungefär 1-4 veckor tills min order kommer i brevlådan . så jag frågar er så ni kan besvara den så jag vet det redan .

det handlar absolut inget om min ålder eller om jag inte är myndig än
Jag är 18+ .

Så jag uppskattar Verkligen om ni kunde besvara den Frågan .
Senast redigerad av Soheil1337 2010-08-01 kl. 09:53.
Citera
2010-08-01, 11:45
Medlem
Äpplets avatar
Citat:
Hej jag har köpt och betalat ett nikotinfritt snus , jag betalade det via payson . och enligt de
så kommer det komma i brevlådan . men jag undrar då kommer det att komma en
Ålder Check eller kommande säkerhets skit när jag redan har betalt det .

Citat:
ja men det jag menar med den här Tråden är en information Frågande innan jag beställer snuset .

Du kanske skulle försöka vara lite tydligare med vad du vill, blanda in kompisar hit och dit och ibland har du beställt och ibland har du inte. Varför gör du inte det uppenbart enklaste och skickar ett mail till dom du beställde av? ..eller läser igenom villkoren?

Och varför är du så nojig om ålderskoll om du nu har åldern inne... .
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in