2004-05-09, 22:35
Medlem
scalares avatar
Hej! sitter här och funderar..
i filmen dude where is my car tror jag det är.. inte säker.. kanske nån american pie? iaf med han "stiffler" vet inte riktiga namnet..
Där står dom iaf på en spermabank och sköterskan frågar om han behöver hjälp och givetvis tackar han jag och tror han ska bli avrönkad men så var det inte.. hon bröjar gröta i stjärten och han kommer..
Hur gör hon? Varför blir det så? osv osv...? har funderat ettag över detta.. hmm
Citera
2004-05-09, 22:36
Medlem
Ursas avatar
Om man trycker på rätt ställe i tarmen, reser sig Junior. Är man riktigt duktig, med medicinsk utbildning måhända?, sägs det att man kan få honom att ejakulera också.
Citera
2004-05-09, 22:51
Medlem
scalares avatar
hmmm det finns inte nån guide? ;-)
Lite mera info
Citera
2004-05-10, 15:41
Medlem
divinebaals avatar
Tja.. ett sätt är väl att besöka

en proktolog och be honom göra en prostatakoll???

Annars kan du testa själv. Har inte prövat att GE men fått i Bangkok Kan verkligen inte klaga på det

Det som skedde var ett finger upp i arslet och sen tryckte tjejen det mot k*ken hållet. Inte hela fingret utan första leden bara. Sen pressas det hela tiden samtidigt som andra handen drog i skinnet.. Mjölkades !!!!

Det är en upplevelse! Motsvarar ju G-punkten på tjejerna!
Citera
2004-05-10, 15:59
Medlem
derangeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divinebaal
en proktolog och be honom göra en prostatakoll???

Annars kan du testa själv. Har inte prövat att GE men fått i Bangkok Kan verkligen inte klaga på det

Det som skedde var ett finger upp i arslet och sen tryckte tjejen det mot k*ken hållet. Inte hela fingret utan första leden bara. Sen pressas det hela tiden samtidigt som andra handen drog i skinnet.. Mjölkades !!!!

Det är en upplevelse! Motsvarar ju G-punkten på tjejerna!
Det är riktigt bra!
Var hos en yrkeskvinna i Brasilien förra året som var riktigt bra på det.
Tyvärr är det nog svårt att hitta tjejer i Sverige som är bra/villiga på att göra det
Citera
2004-05-10, 17:33
Medlem
Jupp, det skönaste som finns...

... är att bli avsugen riktigt bra och djupt samtidigt som tjejen använder fingrarna för att massera prostatan. Själv föredrar jag två eller tre fingrar och ganska så hårt tryck i en vinkande fingerrörelse, precis som jag gör när jag slickar en tjej och masserar hennes g-punkt.

Jag misstänker att det vore möjligt att få orgasm utav endast massage av prostatan, men det har inte lyckats hittills. Jag kan dock berätta att man använder denna teknik ofta i djurparker, för att få olika djur att donera sperma... Jag har sett det utföras på en elefanthanne... De djur man inte kan övertyga om att bestiga och knulla en attrapp, måste man ge ett lugnande piller och mjölka prostatan på. jag misstänker att det skulle fungera på hannar av människosläktet också!
Citera
2004-05-10, 19:31
Medlem
scalares avatar
Fan verkar ju riktigt ballt hmmm ja ni får gärna komma med mera åsikter...
Citera
2004-05-10, 19:49
Medlem
Ursas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deranged
Tyvärr är det nog svårt att hitta tjejer i Sverige som är bra/villiga på att göra det

Skulle det vara svårt att övertala någon att stoppa fingrarna i en främlings ändtarm? Det menar du inte
Berätta för flickvännen hur otroligt skönt du tycker att det är, och skaffa en ...trädgårdsslang... att demonstrera på. Problemet löst!
(Du bör kanske inte demonstrera på första träffen, dock.)
Citera
2004-05-10, 22:14
Medlem
joyces avatar
Jag brukar stoppa in ett finger i anus på killar när jag suger av dem. Inte första gången vi har sex kanske men senare. Jag brukar försöka luska ut vad killen har för erfarenhet av prostatastimulans och om han är intresserad.

Några gånger är det killen som tagit initiativet och då är jag med på noterna.
Citera
2004-05-11, 08:19
Medlem
derangeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joyce
Jag brukar stoppa in ett finger i anus på killar när jag suger av dem. Inte första gången vi har sex kanske men senare. Jag brukar försöka luska ut vad killen har för erfarenhet av prostatastimulans och om han är intresserad.

Några gånger är det killen som tagit initiativet och då är jag med på noterna.

Bra där!
Skönt att veta att det finns hopp för svenska kvinnor
Citera
2004-06-05, 14:37
Bannlyst
super...
har bara träffat en tjej som var riktigt duktig på det. Det var för 8 år sedan och hon var 11 år äldre.
du kan göra det själv...jag har inhandlat en jelly-dildo som är väldigt smal och ca 12cm lång....samtidigt som jag runkar så kör jag den inne i röven och upp mot magen så jag träffar prostatan...när jag känner jag kommer så slutar jag runka och kör enbart med dildon och jag kommer gryyyymt mkt...
superskönt

nej, jag är inte bög...tycker dock om anal stimulans
Citera
2004-06-06, 03:36
Medlem
nocturnos avatar
Detta har jag och flickan praktiserat länge och trots massa kommentarer från homofober och andra mindre vetande så är prostatastimulering riktigt nice vid avsugning. Kommer oöndligt hårdare då.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in