2004-06-06, 04:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Turbo-Niclas
nej, jag är inte bög...tycker dock om anal stimulans

Säkert Typ som, "nej jag är inte bög men tar gärna en stor kuk i röven ändå."
Citera
2004-06-06, 04:09
Medlem
nocturnos avatar
Viss skillnad på att bli påtryckt av nån kille än få sin anal stimulerad. Nog fan e det skön med en finger i rumpan men tanken på en kille ens i närheten är ju direkt vidrig...
Citera
2004-06-06, 10:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Säkert Typ som, "nej jag är inte bög men tar gärna en stor kuk i röven ändå."

Nej.
Kan man inte vara hetero och njuta av anal stimulering? Jag är väldigt känslig där och föredrar jelly-dildo över finger då den är utan naglar, lite längre och framförallt mjukare.
Precis som att tjejer har preferenser om kukar.

Det är en stor skillnad på att ha en kille stående bakom sig och få hans kuk i röven och njuta av det än om min flickvän gör det.

Dessutom anser jag
Homosexualitet = attraheras av samma kön

Då jag inte gör det, men gillar när man tjej spänner mig associeras det lätt med att jag är bög, för att när man tänker på bögar så tänker man på rövsex.
Citera
2004-06-06, 12:03
Medlem
joyces avatar
Att säga att man är bög för att man gillar anal stimulans måste vara samma sak som att säga att en tjej är flata för att hon gillar när hennes kille slickar henne och knullar henne med en dildo.
Citera
2004-06-06, 13:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av joyce
Att säga att man är bög för att man gillar anal stimulans måste vara samma sak som att säga att en tjej är flata för att hon gillar när hennes kille slickar henne och knullar henne med en dildo.

precis
Citera
2004-06-06, 14:04
Medlem
Citat:
Jag brukar stoppa in ett finger i anus på killar när jag suger av dem. Inte första gången vi har sex kanske men senare. Jag brukar försöka luska ut vad killen har för erfarenhet av prostatastimulans och om han är intresserad.

Några gånger är det killen som tagit initiativet och då är jag med på noterna.
Hmm... Har du gummihandskar eller dylikt då? Annars borde det ju kunna komma otrevliga överraskningar?
Citera
2004-06-06, 14:14
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knäppgöken
Hmm... Har du gummihandskar eller dylikt då? Annars borde det ju kunna komma otrevliga överraskningar?

Nej, jag avmaskar alltid killarna innan.

Eller tänker du på något annat? Har du alltid en skitkorv på lut i ändtarmen?
Citera
2004-06-06, 14:57
Medlem
nocturnos avatar
Citat:

Haha klockrent!!
Citera
2004-06-06, 20:54
Medlem
Citat:

Det kan väl vara "skitigt" där ändå.
Citera
2004-06-08, 11:45
Medlem
Mjauvs avatar
Citat:

Nej, det är långt ifrån samma sak.
Citera
2009-07-19, 18:16
Medlem
Införskaffade en slags aneros, dvs en vibrerande eldriven apparat i syfte att stimulera min prostata. Köpte den i specialaffär där man rimligen kan sådana här saker. Har prövat den ett par ggr men känner - ingenting. Det gör inte ont, det är inte skönt, det är - ingenting. Vad gör jag för fel ?
Citera
2009-07-19, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuffaViktor
Införskaffade en slags aneros, dvs en vibrerande eldriven apparat i syfte att stimulera min prostata. Köpte den i specialaffär där man rimligen kan sådana här saker. Har prövat den ett par ggr men känner - ingenting. Det gör inte ont, det är inte skönt, det är - ingenting. Vad gör jag för fel ?

Träffar du verkligen prostatan då?

http://www.abbottdiagnostics.com/your_health/Cancer-Oncology/images/cancer_prostate_04.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in