• 1
  • 2
2010-07-30, 19:34
Medlem
Slaggs avatar
Hej !

Jag åkte dit rätt nyligen på röka cb och jag undrar då om man kan röka spice och det inte syns på vanligt stickprov som visar THC.

jag har hört att det inte är nått thc i det , stämmer detta?

tack

slagg
Citera
2010-07-30, 19:36
Medlem
rootswallers avatar
det stämmer. THC är en cannabinoid, i spcie finns en annan cannabinoid som skall ge ett snarlikt rus, dock ej THC.
Citera
2010-07-30, 19:37
Medlem
dknerks avatar
Ja, det kan du. Jag går och lämnar Up 3ggr i veckan och röker bara spice/nya rökmixarna. Fungerar utmärkt
Citera
2010-07-30, 19:38
Medlem
parkråttas avatar
Spice är ju även det olagligt nu. Du får allt skaffa dig lite "bonzai"-röka eller något. Helt lagligt och förmodligen MYCKET farligare än cannabis.
Citera
2010-07-30, 19:38
Medlem
Slaggs avatar
fan va nice ! för det är bara standard stickor som tar test på thc anfetamin etc.
Citera
2010-07-30, 20:20
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slagg
fan va nice ! för det är bara standard stickor som tar test på thc anfetamin etc.
Inga problem, spice syns inte på någon sticka alls.
Citera
2010-07-30, 21:36
Medlem
brisingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ower
Inga problem, spice syns inte på någon sticka alls.

Är du helt säker på detta? Om jag inte har helt fel så syns faktiskt rökmixarna med namnet Spice på pinnar och blodprov. Däremot syns inte dem nya som finns på till exempel www.SpiceNordic.com

För att kunna göra rökmixar olagliga krävs det att dem hittar den speciella kemikalien och det är just det som är problemet bland annat när det kommer till dessa rökmixar. En annan sak som gör att de tar längre tid att göra internetdroger olagliga är det svenska systemet för hur man får klassa ämnen. Tror jag har läst att de tar ungefär minst sju månader innan man kan klassa dem som olagliga.
Senast redigerad av brisingr 2010-07-30 kl. 21:38.
Citera
2010-07-30, 22:36
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brisingr
Är du helt säker på detta? Om jag inte har helt fel så syns faktiskt rökmixarna med namnet Spice på pinnar och blodprov. Däremot syns inte dem nya som finns på till exempel www.SpiceNordic.com
Nej, när spice rökmixarna fanns syntes det inte på pissprov, det klassades bara som narkotika och fick inte säljas mer.
SN har aldrig och kommer aldrig sälja något som innehåller olagliga kemikalier.
Citera
2010-07-30, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ower
Nej, när spice rökmixarna fanns syntes det inte på pissprov, det klassades bara som narkotika och fick inte säljas mer.
SN har aldrig och kommer aldrig sälja något som innehåller olagliga kemikalier.

Idag är man fullt kapabel att finna de illegala cannabinoiderna i Spice. Om du nu skulle komma över Spice vill säga.
Citera
2010-07-30, 23:28
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Idag är man fullt kapabel att finna de illegala cannabinoiderna i Spice. Om du nu skulle komma över Spice vill säga.
Tur att spice aldrig kommer tillbaka då. Case closed.
Citera
2010-08-03, 17:56
Medlem
geekboy1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Spice är ju även det olagligt nu. Du får allt skaffa dig lite "bonzai"-röka eller något. Helt lagligt och förmodligen MYCKET farligare än cannabis.
Olagligt ja, men det syns väl inte på några prover så vitt jag vet. Så länge man inte kastar det på polisen blir det svårt att åka dit
Citera
2010-08-04, 09:38
Medlem
persson1984s avatar
DJ fins på SN. det är tydligen riktigt bra
Info av polare som lämnar UP.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto