2012-08-13, 15:29
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [B
JagHarEnLiten[/b]]Din lille pajas! Hur ska du ha det egentligen? Vad är det för jävla kändis som anmäler sig? Har nattklubben en kändislucka får wannabesen anmäler sig? De uttalade sig själva att någon Zlatan är inte Gaffeln, och enligt dig krävs det en klubbchef för att känna igen honom. Så varför påstå att han är känd när han inte är det?

Därmed inte sagt att Gaffeln vill vara känd, eller vill ha folk som pekar finger av honom. Då kan hem lika gärna stannat hemma. Det finns alltså en anledning till att han partar i Cannes.

Och du kallar mig pajas?

Att du är lågbegåvad vet vi sedan tidigare men att du fullständigt saknar läsförståelse kan vi ju också konstatera. Pojken höll en låg profil, inte som Zlatan och Snoop brukar göra som dyker upp med ett stort jävla entourage och kräver uppmärksamhet som det sjås de är. Att han inte är ett lika känt ansikte som dem bland personalen har knappast något med hans status som kändis eller icke kändis att göra. Han är en svensk prins och som sådan åtnjuter han ett betydligt högre anseende än en brassrökande neger och en fotbollsjugge på Rivieran.

Ingenstans hävdades det att han minsann inte var någon Zlatan, bara att han inte är ett lika känt ansikte på klubben, tydligt är att han var där utan att behöva hävda sig eller påanonnsera sin ankomst, därför fick han ingen extra säkerhet (vilket du kunde ha läst dig till om du inte var så snabb att försöka ta billiga poäng), han var helt enkelt där incognito, vad är det du inte förstår?

Fortsättningsvis så kan du ju försöka prata om saker du har åtminstone lite kännedom om istället för att sita och spy galla över kungafamiljen, det får dig bara att framstå som den backstugusittare du är.

Sen kan du ju försöka formulera dig som folk också istället för att bete dig som socialgrupp tre, det ger mer legitimitet till dina argument!
Citera
2012-08-13, 15:30
Medlem
Dolgtrases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Din lille pajas! Hur ska du ha det egentligen? Vad är det för jävla kändis som anmäler sig? Har nattklubben en kändislucka får wannabesen anmäler sig? De uttalade sig själva att någon Zlatan är inte Gaffeln, och enligt dig krävs det en klubbchef för att känna igen honom. Så varför påstå att han är känd när han inte är det?

Därmed inte sagt att Gaffeln vill vara känd, eller vill ha folk som pekar finger av honom. Då kan hem lika gärna stannat hemma. Det finns alltså en anledning till att han partar i Cannes.

Det är väl bra att någon bidrar med lite trovärdiga uppgifter i den här soppan. Om det inte vore för xallos information skulle tråden befinna sig på absolut bottennivå. Skvaller om kändisar är inte synonymt med egenpåhittade öknamn och det du hittar på vid tangentbordet. Om jobbet som hovnarr funnits hade du haft ditt på det torra.
Citera
2012-08-13, 15:38
Medlem
Lena Melllins krönika om Carl Philip är ju ett skämt. http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/lenamellin/article15251241.ab Hon har verkligen tacklat av ordentligt. Känns lite som att skylla våldtäkten på den våldtagne. Hur han lever sitt liv ger väl inte folk rätt att slå ner honom.
Citera
2012-08-13, 15:52
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=MtigyYbTvXU&hd=1

"Det här videoklippet är privat.
Vi ber om ursäkt för det."

Någon som vet hur man får tillgång till den?
Citera
2012-08-13, 15:55
Medlem
Sådan gruff är väl hur vanligt som helst någon som retar sig på en annan person händer varje vecka runt om i världen! Inget konstigt i det sedan kan det tyckas att det sker utan för ett finare hak än utanför en Pizzerria i landsorten!
Citera
2012-08-13, 15:56
Avslutad
Jag är ledsen att förstöra rojalisternas världsbild, men vår kungafamilj är inga världskändisar utanför Norden och Tyskland. Skulle CP visa sig i Los Angeles så skulle nog bara xallo känna igen honom, och bajsa i brallan av upphetsning...
Märkligt förresten att han kl 06.29 Kalifornien tid sitter där och hetsar upp sig om vad folk skriver om hans kära prins på Flashback.
Citera
2012-08-13, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Din lille pajas! Hur ska du ha det egentligen? Vad är det för jävla kändis som anmäler sig? Har nattklubben en kändislucka får wannabesen anmäler sig? De uttalade sig själva att någon Zlatan är inte Gaffeln, och enligt dig krävs det en klubbchef för att känna igen honom. Så varför påstå att han är känd när han inte är det?

Jag inga egentliga åsikter om vare sig prinsen eller kungahuset i övrigt men din kommentar fick mig att skrocka högt! Personer som försöker påskina mer än de vet roar mig alltid kungligt (no pun intended).

Det märks att dina nattklubbserfarenheter inte sträcker sig längre än till lokal. Det är mer regel än undantag att "kändisar" annonserar sina besök i förväg. Tänk större än lilla Sverige nästa gång...
Citera
2012-08-13, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Lena Melllins krönika om Carl Philip är ju ett skämt. http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/lenamellin/article15251241.ab Hon har verkligen tacklat av ordentligt. Känns lite som att skylla våldtäkten på den våldtagne. Hur han lever sitt liv ger väl inte folk rätt att slå ner honom.

Nä, att säga att det var Carl philips fel att han blev slagen är ju inte ok, men hon har rätt i att han har en 18-årings mentalitet, aldrig behövt jobba, bara glider omkring på fester, så ja, han behöver växa upp!
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Har inte framkommit vilka mer som fanns i sällskapet? Prinsen och Sofia men verkar vara fler som pratar svenska i klippet och det var alltså 8 personer totalt.

Undrar också varför de pratar svenska. Alltså inte bara då när Sofia försöker lugna ner Carl Philip. Nja kommer väl inte bli så mycket mer känt om detta. Ingen part lär polisanmäla.
Citera
Medlem
Blifullidags avatar
Den välartade och helt oskyldiga gosseprinsen talar ut:
– Det har varit en emotionell och omtumlande upplevelse. Och vi vill berätta för att undvika alla spekulationer, säger prinsen och Sofia Hellqvist som nu talat med Aftonhoran.
Bilder och videoklipp på slagsmålet har kablats runt världen i helgen. Prinsen framhåller att slaget som syns på bilderna är det första och att överfallet kom helt oprovocerat.
– Vi hade en trevlig kväll med nära och kära. När vi var på väg därifrån blev Carl Philip attackerad av några främmande män, säger Sofia Hellqvist.

– Vi mår efter omständigheterna bra, men det är en händelse som vi helst hanterar privat och vädjar därför om lite utrymme. Vi ber medier och andra att vi och våra vänner får lite lugn och ro i situationen, säger prinsen till Aftonhoran.
Rykten har gjort gällande att prinsens kamrater skulle ha legat bakom bråket. Något som Carl Philip starkt dementerar.
– Jag vill framhäva att det var mina goda vänners insats som gjorde att den här tråkiga sitationen trots allt slutade OK, säger prinsen till Aftonhoran.
Paret har inte tagit ställning till om de ska göra en polisanmälan

Att bli helt oprovocerat attackerad på ett sånt flashigt ställe låter fortfarande väldigt underligt för mig.
Jag tror inte på vad lille gulligullprinsen och hans fagra dam säger. Inte en sekund.

Jag tror han har sett något och därför blir attackerad av de kriminella typerna.
Tex Kokain.
Senast redigerad av Blifullidag 2012-08-13 kl. 16:07.
Citera
2012-08-13, 16:04
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Jag är ledsen att förstöra rojalisternas världsbild, men vår kungafamilj är inga världskändisar utanför Norden och Tyskland. Skulle CP visa sig i Los Angeles så skulle nog bara xallo känna igen honom, och bajsa i brallan av upphetsning...
Märkligt förresten att han kl 06.29 Kalifornien tid sitter där och hetsar upp sig om vad folk skriver om hans kära prins på Flashback.

Klockan är sju ditt ägg och folk jobbar i Sverige, alltså gör jag det också.
Hade du läst vad jag skrev så hade du kunnat ta till dig det faktum att jag sa att prinsen inte är speciellt välkänd här, däremot känner fler igen Madde, average Joe vet knappt vem som är president här, däremot så känner en hel del av de lite rikare och "finare" människorna, de som jetsetar över till Europa varje sommar till de kungliga familjerna.
Detta eftersom det är sjukt exotiskt och häftigt för dem att synas på samma ställen som European Royalty!
Citera
2012-08-13, 16:10
Bannlyst
Tycker det är så jävla löjligt allt, helt uppenbart att Philip har supit sig full och spelat över på krogen.
Sedan har någon fått nog av honom och gav honom en smäll.

Man hör ju på hans flickvän som skriker på honom:
"Nej, älskling, för min skull, för min skull!"

Själv har man fått 50 såna smällar i huvudet genom året på krogen men inte fan funderar man på anmälan för det.

Icke händelse som fått för mycket uppmärksamhet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in