2011-08-03, 17:38
  #1621
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcv
Har CP någon tatuering ?

Som sjökapten i marinen borde väl CP någonstans på kroppen ha en tatuering. Har han det ? Någon som vet ? /ett litet ankare på ena skinkan kanske/

Jag undrar också detta. Någon som vet om han har en tatuering? Fick nämligen syn på en joggare vid Hornstulls strand idag som var kusligt lik CP. Kan man tänka sig att högheten var ute och sprang med bar överkropp, eller är den för bra för att vara sann? Om det var han så sitter det i alla fall en liten tatuering i svanken. Förmodligen var det bara en kopia. Men jag svär på att jag kände igen det ansiktet. Fast vad skulle han där att göra? Ganska långt från Djurgården...
Citera
2011-08-17, 16:46
  #1622
Medlem
Limitless.s avatar
Är väldigt intresserad av att se denna gaffel det talas om så mycket?
Citera
2011-08-17, 16:58
  #1623
Medlem
2006.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limitless.
Är väldigt intresserad av att se denna gaffel det talas om så mycket?
Här är en bild där Gaffeln håller upp sin gaffel.
Citera
2011-08-17, 17:00
  #1624
Medlem
I mars om allt går bra blir Carl Philip degraderad IGEN!
Citera
2011-08-17, 17:43
  #1625
Medlem
Limitless.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006.
Här är en bild där Gaffeln håller upp sin gaffel.

Stilrena bestick. Har hört att besticken ser bögiga ut, argumentation?
Citera
2011-08-17, 17:59
  #1626
Medlem
P55s avatar
Bögiga är nog en subjektiv åsikt om besticken. Själv tycker jag inte om designen, vill ha raka och
rejäla redskap att äta med. Dessutom är dom åt helvete för dyra.

Men kanske någon annan vet varför dom är bögiga.
Citera
2011-08-17, 18:50
  #1627
Medlem
xcvs avatar
Cp har blektatuerat sitt rövhål !
Citera
2011-08-17, 21:05
  #1628
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006.
Här är en bild där Gaffeln håller upp sin gaffel.

Han ser ju glad ut. Vi skulle skratta om han försökte äte med dem.
Citera
2011-08-21, 11:25
  #1629
Medlem
sang-reals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
I mars om allt går bra blir Carl Philip degraderad IGEN!
Degradering finns inte kvar i det svenska försvaret och därför jag har jävligt svårt att tro att han skulle bli av med sin kaptensgrad.
Citera
2011-08-21, 11:27
  #1630
Medlem
sang-reals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Jag undrar också detta. Någon som vet om han har en tatuering? Fick nämligen syn på en joggare vid Hornstulls strand idag som var kusligt lik CP. Kan man tänka sig att högheten var ute och sprang med bar överkropp, eller är den för bra för att vara sann? Om det var han så sitter det i alla fall en liten tatuering i svanken. Förmodligen var det bara en kopia. Men jag svär på att jag kände igen det ansiktet. Fast vad skulle han där att göra? Ganska långt från Djurgården...
Jag har både duschat och bastat ihop med honom eftersom han tränar regelbundet på MHS Karlberg. Han har ingen tatuering.

Han är förövrigt jävligt ödmjuk, trevlig och artig. Han har inga problem att prata med vanligt folk i ett omklädningsrum.
Citera
2011-08-21, 12:35
  #1631
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sang-real
Degradering finns inte kvar i det svenska försvaret och därför jag har jävligt svårt att tro att han skulle bli av med sin kaptensgrad.

Däremot blir han degraderad i tronföljden. (Om detta kallas "degradering" vet jag dock inte).
Citera
2011-08-21, 12:41
  #1632
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loranga
Däremot blir han degraderad i tronföljden. (Om detta kallas "degradering" vet jag dock inte).
När Victorias unge föds ramlar han, och alla andra, ner ett pinnhål i successionsordningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in