2012-08-13, 01:52
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shbou
Var fan är Karl Xll när man behöver honom!

Dagens skämt. Den mest misslyckade svenske kungen genom tiderna. Gustav II Adolf den mannen kunde i alla fall kriga.
Citera
2012-08-13, 01:52
Moderator
Eerieyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.arne
Är det bra eller dåligt för vanliga svenskar på besök?

Jag tyckte detta såg ut som ett vanligt fyllebråk. Vad natta för de killarna att det råkade vara en prins - för nu får de den franska säkerhetstjänsten efter sig. Jfr de killarna som rånade en centerpartisk riksdagsman utanför dennes bostad i Stockholm.

Ibland har de otur, bråkmakarna.
Citera
2012-08-13, 01:56
Medlem
BaraBiffens avatar
Jag som trodde att prinsen alltid var beväpnad med sin värja. Aja, tiderna förändras.
Citera
2012-08-13, 01:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Jag gillar ditt försök till sarkasm, tyvärr blir det bara fattigt och avundsjukt!
Jag är i Kalifornien, inte i Cannes, ha det gott i betongförorten din stackare!

Inget illa menat, men har du verkligen inget bättre för dig i Kalifornien (om du verkligen befinner dig där) än att hänga här på Flashback dygnet runt?

I övrigt så är det minst sagt roande att läsa att attacken på "prinsen" är en attack mot Sverige.
Eller att vår kungafamilj skulle vara några slags världskändisar.
Om vi bortser från Norden och Tyskland så kan jag lova att om man visar folk på gatan en bild på vår kung (eller vilken annan medlem i kungafamilj som helst) när de är civilklädda så kommer 99 av 100 att ha ingen aning om vem fan det är på bilden...
Citera
2012-08-13, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Om vi bortser från Norden och Tyskland så kan jag lova att om man visar folk på gatan en bild på vår kung (eller vilken annan medlem i kungafamilj som helst) när de är civilklädda så kommer 99 av 100 att ha ingen aning om vem fan det är på bilden...
Cp var ju inte heller på en klubb full med vänsterpack utan var på en av de finare klubbarna i Cannes. Nattklubbs chefens jobb är att veta vilka som är vilka. Dem visste vem han var på klubben
Citera
2012-08-13, 02:13
Medlem
RonaldoUtds avatar
Vilka trash-brudar han hänger med alltså.
Enligt mig så är alla brudar som någonsin vikt ut sig, eller ens funderat på det, trash.
Jag föraktar tjejer, även killar för den delen, som har som ambition att bli modeller. Ytliga blåsta människor.

Prinsen hänger med b-rudar.
Citera
2012-08-13, 02:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KaKo-Dome
Cp var ju inte heller på en klubb full med vänsterpack utan var på en av de finare klubbarna i Cannes. Nattklubbs chefens jobb är att veta vilka som är vilka. Dem visste vem han var på klubben

Tja, hade det inte varit för "vänsterpacket" som du så föraktfullt kallar dem och deras skattepengar så hade din fina prins fått stanna hemma. Lätt att leva flott när andra betalar...
Hur som helst, nästa gång ni är utomlands så kan ni som sagt var roa er med att visa en bild på vår kung för folk på gatan och fråga om de vet vem det är. Är ni rojalister så kommer det att bli en smärtsam upplevelse...
Citera
2012-08-13, 02:25
Medlem
xallos avatar
Citat:
Inget illa menat, men har du verkligen inget bättre för dig i Kalifornien (om du verkligen befinner dig där) än att hänga här på Flashback dygnet runt?

Dygnet runt skulle jag knappast säga, sist jag var inloggad var 3'e augusti och innan dess var det 19 juli...
Jag har spenderat helgen på Rolex Monterey Motorsports Pre-Reunion, evenemanget är slut nu och jag har lite tid att slå ihjäl, jag hade dessutom något att tillföra men jag kanske borde sluta med det med tanke på allt jävla gnäll hela tiden.

Ont: Jag vidhåller att hela historien är överdriven, ett tecken på det är at ingen anmälan är gjord, jag är ytterst tveksam till att CP har något att dölja. Han skiter nog i det för att det dels inte var så allvarligt och dels så vill han slippa allt hustle med en eventuell rättegång i Frankrike..
Citera
2012-08-13, 02:26
Medlem
wtfuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Jag som trodde att prinsen alltid var beväpnad med sin värja. Aja, tiderna förändras.

Mycket lågmäld men skarp observation av BaraBiffen

Det är dags att kräva att prinsen bär värja.
Besparingsprofil för Skräpo

Inte fan åker man på stryk för intet, har sällan hänt, vad gjorde prinsen för att förtjäna stryk?
Citera
2012-08-13, 02:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mercai
Har bott där nere och kan garantera dig att det Svenska kungahuet är lika kännt som huset Grimaldi.

Vem är det?

Citera
2012-08-13, 02:41
Medlem
Citat:
Tja, hade det inte varit för "vänsterpacket" som du så föraktfullt kallar dem och deras skattepengar så hade din fina prins fått stanna hemma. Lätt att leva flott när andra betalar...
Hur som helst, nästa gång ni är utomlands så kan ni som sagt var roa er med att visa en bild på vår kung för folk på gatan och fråga om de vet vem det är. Är ni rojalister så kommer det att bli en smärtsam upplevelse...
skattepengar??? va dillar du om?? alla vet väl kungafamiljens apanage bara är räntan på pengar som den första Bernadottekungen lånade ut till Sverige ??
Citera
2012-08-13, 02:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sandstrandsbiffen
skattepengar??? va dillar du om?? alla vet väl kungafamiljens apanage bara är räntan på pengar som den första Bernadottekungen lånade ut till Sverige ??

Alla vet det nu i varje fall efter ditt fantastiska klargörande...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in