Tjenare! Jag har lite problem med min iphone och det är att den fastnar i boot och bara tuggar, detta hände när jag skulle uppgradera den för ett bra tag sen.
Problemet är att jag har googlat runt lite och har hittat några lösningar, men dom kräver att startknappen fungerar, vilken den inte gör.
Någon som har stött på liknande problem eller vet hur man löser detta?
Jag har ett liknande bekymmer på min iphone 3g, jag kan dock påbörja återställningen, men får felkod: 23 (tror jag det var) hårdvarurelaterat sägs det... Vad hjälper det att lämna in den när garantin har gått ut? (1 års garanti antar jag?). Om så är fallet, vad kostar det att lämna in den för att undersöka felet? Om någon vet.
Jag lät den starta genom att sätta den på laddning (medans den var avstängd), medans den bootade så höll jag in den runda knappen och sen ville den att jag skulle stoppa in den i itunes och den formaterades och uppdaterades.
Nu har jag bara problem att jag måste ju ha ett telia kort för att komma runt låset, någon som vet ett sätt att komma runt detta?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!