2010-07-29, 15:57
Medlem
poof ball hats avatar
Tjenare! Jag har lite problem med min iphone och det är att den fastnar i boot och bara tuggar, detta hände när jag skulle uppgradera den för ett bra tag sen.
Problemet är att jag har googlat runt lite och har hittat några lösningar, men dom kräver att startknappen fungerar, vilken den inte gör.

Någon som har stött på liknande problem eller vet hur man löser detta?

Tack på förhand

poof ball hat
Citera
2010-07-29, 16:28
Funkar inte startknappen? Den är nog ett måste i detta läget..
Vad har hänt?
Citera
2010-07-29, 17:37
Medlem
poof ball hats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srAz
Funkar inte startknappen? Den är nog ett måste i detta läget..
Vad har hänt?

Vet inte riktigt, den slutade fungera en dag. den har inte fungerat på rätt länge och det har inte varit ett problem hittills, skit.
Citera
2010-07-29, 21:01
Citat:
Ursprungligen postat av poof ball hat
Vet inte riktigt, den slutade fungera en dag. den har inte fungerat på rätt länge och det har inte varit ett problem hittills, skit.

hmm. Är telefonen jailbreakad? Annars borde du bara kunna gå till din återförsäljare.
Citera
2010-07-30, 00:14
Medlem
poof ball hats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srAz
hmm. Är telefonen jailbreakad? Annars borde du bara kunna gå till din återförsäljare.

Yes, det är ju ett problem, sant att den är köpt begagnad och har inga papper på den (ej stulen vad jag vet)
Citera
2010-07-30, 00:22
Medlem
Jag har ett liknande bekymmer på min iphone 3g, jag kan dock påbörja återställningen, men får felkod: 23 (tror jag det var) hårdvarurelaterat sägs det... Vad hjälper det att lämna in den när garantin har gått ut? (1 års garanti antar jag?). Om så är fallet, vad kostar det att lämna in den för att undersöka felet? Om någon vet.
Citera
2010-07-30, 19:45
Medlem
poof ball hats avatar
Jag fick igång den!

Jag lät den starta genom att sätta den på laddning (medans den var avstängd), medans den bootade så höll jag in den runda knappen och sen ville den att jag skulle stoppa in den i itunes och den formaterades och uppdaterades.

Nu har jag bara problem att jag måste ju ha ett telia kort för att komma runt låset, någon som vet ett sätt att komma runt detta?

mvh.
poof ball hat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in