2013-05-02, 20:21
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smygvinkel
Shit, snabbt svar! Tack för hjälpen, kör på kineserna. Lite kommunism är aldrig fel!

Typ Tetrarch, M22 Locust. Jag tenderar att nödvändigtvis inte gå för de bästa tanksen, jag kör på tanks jag tycker om, av olika skäl.
Renault NC-31 it is!
locust kör väääldigt få
tetrach har jag med, överskattad som fan, ok speed, mycket bra pen, medium skada, armorn är rätt kass den med

bra blitz tank i grupp
Citera
2013-05-02, 22:45
Medlem
Någon som vet hur man gör så att texterna i det vänstra hörnet inte överlappar varandra? Det är riktigt drygt...
http://i42.tinypic.com/dc4nz9.jpg

också, vet någon en bra mod som visar hur mycket damage man har gjort mot motståndarna? har förövrigt bara en som visar hur många hits man tagit av fienden, men inte hur många hits man GETT fienden
Citera
2013-05-02, 23:26
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einarx
Någon som vet hur man gör så att texterna i det vänstra hörnet inte överlappar varandra? Det är riktigt drygt...
http://i42.tinypic.com/dc4nz9.jpg

också, vet någon en bra mod som visar hur mycket damage man har gjort mot motståndarna? har förövrigt bara en som visar hur många hits man tagit av fienden, men inte hur många hits man GETT fienden

testa kör 1920x1200 så skall det nog inte överlappa eftersom jag har samma mod och stort avstånd mellan texten ich tank ikonerna

testa öka upplösningen bara

ang mod du letar efter, du ser allt efter matchen, bara hålla musen över så står där skadan

eller menar du en damage counter för hela laget? tex ni har gjort 15000 och dom 4000?

edit

du kan även.minska upplösningen (om du redan kör max)för att se om det blit ännu mer klottrigt, då vet du att det är upplösning

bara köpa ny skärm få
Senast redigerad av Kebabsuger 2013-05-02 kl. 23:28.
Citera
2013-05-02, 23:33
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Xvm stats kör jag med och den räknar antal träffar + skada men blindträffar räknas inte :/
Citera
2013-05-03, 00:13
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Det betyder vad du har för "Effective Armor" åt det hållet du pekar med turreten. Säg tex att en fiende skjuter dig, du har då 72 armor i fronten, och skjuter han dig i sidan har du 105(större chans att studsa)

ställer du dig rakt fram med turret och hela packetet så tror jag att den visar den armorn som du har enligt statsen på tanken
är du säker? för mig den gick från 0-360

hmm får kolla på fredag
Citera
2013-05-03, 01:23
Medlem
visst sklijer det inte mkt mellan T-29:an och T-32an?
Känns surt att lägga nån mille på T32:an nä T-29 duger bra.
Är det möjligt att endast forska fram T-32 (alltså inte köpa den) och där efter m-103 med fri XP?
Citera
2013-05-03, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
l70 150 i pen? helt ok, men även 110 borde.funka på.en t6, men du skall inte.skjuta.dom.i fronten då, flanka, skjut i röva.och sidan
synd du inte.har.10,5 derpen.på.den
Självklart går man inte head on.. Gör väl det om det är en skitvagn som jag vet inte kan penna mig i front men jag kan penna honom, men inte annars. Den har bra gång så man kan ju faktiskt flanka väldigt bra med denna.. Svåra är väl att få med sig tjeckerna när man ska göra det mot flera också. Så man slipper tvärdö utan någon som helst backup
Citera
2013-05-03, 04:08
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g-man20
Är det möjligt att endast forska fram T-32 (alltså inte köpa den) och där efter m-103 med fri XP?
Ja det går men t29 och t32 delar många moduler så tror det bara är larvband och kanontorn som måste forskas fram, T30, T32 och T34 är varianter av T29.
Citera
2013-05-03, 05:09
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g-man20
visst sklijer det inte mkt mellan T-29:an och T-32an?
Känns surt att lägga nån mille på T32:an nä T-29 duger bra.
har för mig t32 har kasst torn att börja med, men andra tornet är grymt som fan, copolan är väl svårare att träffa än på t29 med.

men visst du får möta tier 10 ibland....
Citera
2013-05-03, 09:38
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
va??

vilka premium menar du då? jag har 10+ premium tanks och ingen är bättre än motsvarande i gratis trädet.....

pz1c är min nya favvio light
105 kmh i nerförsbacke

Förutom Type59 och SU-122-44 då va?
Citera
2013-05-03, 09:45
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smygvinkel
Fan. Är sugen på en light tank, men jag kan inte bestämma mig för vilket land / linje jag ska köra på. Någon som har några idéer? Alla roliga tanks är ju premium

Brittiska cruiser tanks tier 2-3 är bland de bästa i spelet med sina automatkanoner, tier4-5 är också bra.
Amerikanska Chaffee är fantastisk, likaså T71. T21 är dock meh.
Tyska lights ie PzIC, Luchs, Leopard är roliga och har nyligen buffats. Leder visserligen till VK2801 och AwfulPanther som innebär Tier10 matcher.
Fransmännens ELC AMX är skitkul, och Tier6-8 har autoloaders.
Nya ryska lights T-60, T-70, T-80 ska vara intressanta, annars finns fartdemonerna i T-50 och T-50-2.
Kinesiska M5A1 är tydligen en bättre version av US M5, och högre Tier7-8 lights ska vara riktigt bra, där WZ-131 och premium Type 62 är väldigt lika.
Citera
2013-05-03, 10:40
Medlem
torrenttobbes avatar
Är inte insatt i det och har säkert tagits upp flera gånger men ni vet om att matcher spelas på
Gomtv.net?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in