2012-12-13, 04:11
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenKolv
Torn borde kunna flyga om den antänds inne. Ska finnas klipp på det på tuben. Dock är det robot, men det är inte smällen som slagit lös tornet utan explosionen inne i tanken av den egna ammunitionen. Ingen aning om det blir så på tigern dock..

Klart det kan ske även vid tigers så vitt jag vet. Men det är mycket ovanligt och kräver ju i regel att motorn eller någon annan del tar eld först.

Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
Nja, B1 mördar lätt PzII och PzIII i spelet, en klart undervärderad tank. Bara MM som suger när man möter Tier5.

Visst är det så. Men det är knappast omöjligt att penna en B1 med PZ III på WoT till skillnad till hur det faktiskt var på riktigt. Fast skall man hårdra det så har man ju knappast rätt kanon på WoT heller så byter man till rätt blir det i och för sig mycket svårt att penna
Senast redigerad av hockexx 2012-12-13 kl. 04:20.
Citera
2012-12-13, 14:58
Medlem
hondaPowers avatar
Hej, för ett tag sen så köpte jag en T14 för riktiga pengar, alla poäng jag drar in med den, vart hamnar dom? går det inte konvertera dom till en annan vagn typ?
Citera
2012-12-13, 15:12
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hondaPower
Hej, för ett tag sen så köpte jag en T14 för riktiga pengar, alla poäng jag drar in med den, vart hamnar dom? går det inte konvertera dom till en annan vagn typ?

Jo det går, men för mer riktiga pengar 14xp per guld kan du konvertera.
Citera
2012-12-13, 15:26
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Jo det går, men för mer riktiga pengar 14xp per guld kan du konvertera.
har du sänkt det nu, snåla kebabber

var ju 25 per guld innan väl ?
Citera
2012-12-13, 15:34
Medlem
hondaPowers avatar
har inget guld kvar nu, men hor konverterar men poäng från den t14 jag köpte till andra vagnar?
Citera
2012-12-13, 15:37
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
har du sänkt det nu, snåla kebabber

var ju 25 per guld innan väl ?

Det stämmer. Tänkte på ett annat spel......hmmm, undrar vilket spel jag tänkte på

25 ska det vara!

Citat:
har inget guld kvar nu, men hor konverterar men poäng från den t14 jag köpte till andra vagnar?

Du köper mer guld och trycker konvertera xp i högra hörnet i spelet.
Citera
2012-12-13, 16:45
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Jodå, jag säger inte att det är omöjligt. Men ser man till data på utslagna tiger-vagnar och jämför med skadan på deras RP-3 raketer finns inte mycket att utesluta. Ge mig en enda artikel/information/vad som helst, som indikerar en lös-slagen turret vid träff. Det finns inte

Det krävdes sjukt mycket för även firefly att lyckas med något sådant. Jag har sett dessa dokumentärer där dom kanadensiska soldaterna hävdar att dom slog ut tiger #007. Detta låter befängt dock om man ser till tyska journaler.

Edit: Kan inte se dina länkar då jag dragit på mig något skumt virus/trojan. Vet du vad det är får du gärna läsa min tråd.

Måste tillägga att du skriver fantastiskt bra jämfört med förr. Trappat ner/slutat med benson? Inget illa menat då det är en bieffekt/effekt av drogen.
skriver alltid med telefonen
har dys
aldrig knark förutom smärtstillande för olika smärtor
tangentbordet jag använder vid datorn är helt blankt, står inga siffror eller bokstäver alls på det :P

länken jag skickade var från youtube, du kan själv hitta den.
har för mig jag sökte på Michael Wittmann final battle och någon av de översta länkarna är en dokumentären jag länkade.
han blev pennad i baken/sidan, bränslet antände och fhooomb :P

tom hittat delen som blev pennad och så
Citera
2012-12-13, 16:52
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenKolv
Torn borde kunna flyga om den antänds inne. Ska finnas klipp på det på tuben. Dock är det robot, men det är inte smällen som slagit lös tornet utan explosionen inne i tanken av den egna ammunitionen. Ingen aning om det blir så på tigern dock..

dammit!!

skulle in och printscreena tiger tanken och rita var tank 007 blev träffad, men så klart en 500mb update och jag måste iväg om 5 min, meeeeeh
ok hittade en google bild snabbt

http://i50.tinypic.com/2nu13kp.jpg

där blev ju tanken träffad ungefär, bränslet började brinna och sedan small det och tornet flög av

sedan tycker man ju att kanadensarna som var 150 meter ifrån tank 007 borde sett om där var ett plan i luften som sköt typhoon rockets
Senast redigerad av Kebabsuger 2012-12-13 kl. 17:01.
Citera
2012-12-13, 18:49
Medlem
Citat:
dammit!!

skulle in och printscreena tiger tanken och rita var tank 007 blev träffad, men så klart en 500mb update och jag måste iväg om 5 min, meeeeeh
ok hittade en google bild snabbt

http://i50.tinypic.com/2nu13kp.jpg

där blev ju tanken träffad ungefär, bränslet började brinna och sedan small det och tornet flög av

sedan tycker man ju att kanadensarna som var 150 meter ifrån tank 007 borde sett om där var ett plan i luften som sköt typhoon rockets
Jag har också läst/hört att det ska vara en stridsvagn som orsakade skadorna. Och att man avfärdat flygplansteorin. Dock vill väl många ta åt sig äran. Så just den biten är väl kanske inte den trovärdigaste, men jag tror fartfarande att det va en vagn som slog ut tigern.
Citera
2012-12-13, 20:59
Medlem
hondaPowers avatar
Hej! funderar och uppgradera min gammla tank till en Covenater. Eller ska jag satsa på någon annan? nån som kört denna och har lite erfarenhet om den?
Citera
2012-12-13, 21:02
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
skriver alltid med telefonen
har dys
aldrig knark förutom smärtstillande för olika smärtor
tangentbordet jag använder vid datorn är helt blankt, står inga siffror eller bokstäver alls på det :P

länken jag skickade var från youtube, du kan själv hitta den.
har för mig jag sökte på Michael Wittmann final battle och någon av de översta länkarna är en dokumentären jag länkade.
han blev pennad i baken/sidan, bränslet antände och fhooomb :P

tom hittat delen som blev pennad och så
Ah man behöver inte skriva perfekt, men då vet jag det. Ber om ursäkt om du tog illa upp.

Kan stämma, får ta och kika lite noggrannare på det, det är ju inte så att det inte var möjligt.
Citera
2012-12-14, 08:40
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Hej! funderar och uppgradera min gammla tank till en Covenater. Eller ska jag satsa på någon annan? nån som kört denna och har lite erfarenhet om den?

Covenanter är ett nerköp jämfört med den tidigare tier3 tanken pga av främst sämre MM. Tier 3 tanken A13 Mk2 är en dödsmaskin i Tier3 med Bofors kanonen och jämfört med den är Covenanter helt klart sämre.
Å andra sidan är den helt ok som tier 4 och jag har hört mycket gott om Crusader, Cromwellm, Comet och Centurion, så att fortsätta upp för det trädet verkar kul.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in