Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
Kör coated optics på Pershing och M103 för att kunna använda dom som heavy scouts. Binos på Tiger P ser jag inte så stor poäng med eftersom man antingen hänger bak i basen (high tier) eller pushar (lägre tier), den är så långsam att någon annan oftast har spottat fienden. Har funderat på spall liner.
För övrigt, rammer är alltid ett måste, vert stab också om möjligt, vents gör allt 5% bättre.
Du har nog rätt om binoculars på den... 3sekunder är rätt lång tid man måste stå stilla till att börja med.
Gjorde några enormt roliga matcher nu med min VK igår, fick 3-5 kills en 3-4 matcher där. Då var det i och för sig mestadels runt T6.
Var lite som en djungel jag härjade i på en stadsbana, vände o rullade fram och tillbaka... pang pang... sen kom 3 tanks i min röv (i sånna lägen som jag försöker ramma sönder folk

hann dock inte, men det fungerar faktiskt fint ibland mot meds. o TDs sen spara skottet mot nästa eller vadnu. Man kunde ju f.ö. som sagt önska lite mer acceleration på den.)
edit: Nej måste skriva att en KV-2 dog helt sonika av min VK där.

Han trodde nog inte jag skulle våga ta han, skjöt tornet 4 eller 5 gånger 150-200 skada varje gång eller så, han hann knappt få iväg 1 skott (som jag i matrix-style dodgade på 20 meters håll)... Löjligt sega KV-tanksen är (jag fick nog där iofs in en critical på turreten, men ändå). Död åt kommunisterna!