2012-08-23, 23:28
Medlem
Benkkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
förlåt men jag måste posta min m18 match
/skryt

Gillar den lite bättre nu.

/skryt

Så När tycker ni att USSR td linjen blir rolig? Su-85b är inte rolig. Den är ok men inte rolig roligt.

Sen en fråga till. ELC tanken är den någe rolig? är den scout klassad? är den lika rolig som t-50?

ELC vagnen är förbannat rolig att lattja runt med! Smäller hårdast av alla tier 5 vagnar bortsett från TD's när du har 90'mms kanonen framforskad.

Fördelar!
Snabb och smidig, låg siluett.
Nackdelarna är väll dålig gun traverse, låg rof med sista kanonen, tunt pansar.
Duger som scout, men gör sig bäst som scout/support när du fixat sista kanonen.
Haft ett flertal roliga matcher med ELC:n så du borde helt klart testa på den!
Citera
2012-08-24, 03:16
Moderator
Arne.Ankas avatar
wg har stängt av alla funktioner som har med köpa att göra så kan inte köpa t-50-2 och naturligtvis tog de server-datan typ dagen innan jag köpte t-50 nån som har ett konto med t-50-2 som jag kan låna för lite beta-serverskörande t28 är inte så hoppig men kommit upp i 29km/h med den
Citera
2012-08-24, 08:05
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Så tycker jag det fan är med alla vagnar :/

Jo, verkligen.
Därför som Valentine är en riktigt kul tank när man kan befinner sig i en match där enbart 1-2 tanks kan skada en.
Citera
2012-08-24, 09:17
Medlem
fuskas avatar
Citat:
wg har stängt av alla funktioner som har med köpa att göra så kan inte köpa t-50-2 och naturligtvis tog de server-datan typ dagen innan jag köpte t-50 nån som har ett konto med t-50-2 som jag kan låna för lite beta-serverskörande t28 är inte så hoppig men kommit upp i 29km/h med den

Duger inte t-50? dom franska borde flyga för dom e ju gjorda av plast å kartong.
Citera
2012-08-24, 14:54
Moderator
Arne.Ankas avatar
Snabbaste jag har är typ m18 :/ beta-servern kör på data från 14:e augusti men jag köpte min t-50 typ 15-16:e augusti.
Citera
2012-08-24, 16:27
Medlem
Opids avatar
Citat:
Snabbaste jag har är typ m18 :/ beta-servern kör på data från 14:e augusti men jag köpte min t-50 typ 15-16:e augusti.

ELC AMX är himla kul på testservern men den lider av ett (för mig) oförutsett problem, som kanske är litet men ändå viktigt att tänka på: Den låga siluetten + risken för drunkning.

ELC är så låg så att den t.o.m. riskerar att drunkna i de grunda pölarna i mitten Mountain Pass kartan. Att köra runt i träsken på Malinovka eller Karelia kan man nog lika gärna glömma rakt av.
Citera
2012-08-25, 19:49
Medlem
DoubleWoods avatar
Köpte/monterade nyss stora kanonen till Pz IV'n.
Bra skit, trist om den försvinner.

Men beter man sig som en riktig nybörjare hjälper förstås inte den största kanonen i världen..
Senast redigerad av DoubleWood 2012-08-25 kl. 19:53.
Citera
2012-08-26, 05:50
Medlem
hockexxs avatar
Citat:

T-28 är bland dom tveklöst mest accelererande vagnarna i spelet. Den gör 0-19 KM/H på under 1.5 sek, säkert under 1 Bakåt då. Den kör frammåt lika väl. Ligg i lä och vänta in. Tveklöst. T-28 var bra innan dom tog bort F-30, efter det, nej.

Antingen peek-a-booar ni, sniprar(missar) Eller så backar ni en heavy i erat eget lag. Flanka fienden, T-28 gör det utmärkt och det vet ni.

Givetvis menar jag bakåt... Hur som. Lycka till.

Aldrig har ni sett så klena T-28or... Synd.
Senast redigerad av hockexx 2012-08-26 kl. 05:55.
Citera
2012-08-26, 06:15
Moderator
Arne.Ankas avatar
Jag skrev "T28", inte "T-28"
Citera
2012-08-26, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoubleWood
Köpte/monterade nyss stora kanonen till Pz IV'n.
Bra skit, trist om den försvinner.

Men beter man sig som en riktig nybörjare hjälper förstås inte den största kanonen i världen..

Pz4 med långa kanonen är nog en av dom största uppgraderingarna du kan göra, penetrerar otroligt bra. men så är väl steget från tier4 till tier5 tanks det största i WoT
Citera
2012-08-26, 17:30
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
T-28 är bland dom tveklöst mest accelererande vagnarna i spelet. Den gör 0-19 KM/H på under 1.5 sek, säkert under 1 Bakåt då. Den kör frammåt lika väl. Ligg i lä och vänta in. Tveklöst. T-28 var bra innan dom tog bort F-30, efter det, nej.

Antingen peek-a-booar ni, sniprar(missar) Eller så backar ni en heavy i erat eget lag. Flanka fienden, T-28 gör det utmärkt och det vet ni.

Givetvis menar jag bakåt... Hur som. Lycka till.

Aldrig har ni sett så klena T-28or... Synd.

Min T28 går 0-17 km/h på 15 sek, för övrigt den slöaste tank jag spelat. Har haft banor där jag följer efter fronten och vinner utan att i princip skjuta ett skott. Ser verkligen framemot T95....
Citera
2012-08-26, 17:36
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
Min T28 går 0-17 km/h på 15 sek
Själv gör min 0-27km/h på 1.6 sekunder
Citat:
Har haft banor där jag följer efter fronten och vinner utan att i princip skjuta ett skott.
Mmm visst är de väl härligt, känner sig så....användbar och så kan man ge sig fan på att nån liten djävel typ t-50 smiter förbi fronten och tar en hårt bakifrån
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in